معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید

دنیا بر پایه‌ی ارتباط و تعامل میان انسان‌ها می‌چرخد. مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید، یکی از مهم‌ترین شرط‌ها برای رسیدن به اهداف را داشتن روابط عمومی مناسب می‌داند. اکثر افراد تلاش می‌کنند رویاهای خودشان را کاملاً شخصی نگه دارند و آن‌ها را در جمع مطرح نکنند. اما او چنین رویکردی را اشتباه و انحرافی می‌داند و بر این باور است که چنین نگاهی شما را از رسیدن به آرزوهایتان باز خواهد داشت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید

کمک گرفتن از دیگران نه‌تنها اشتباه نیست، بلکه رمز موفقیت افرادی است که توانسته‌اند به اهداف و رویاهای خود دست یابند. از نظر مارک مک‌کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید، در برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف، نباید تنها بر تقویت شخصی تمرکز کنیم؛ چراکه این فرایند به‌هیچ‌وجه فردی نیست. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

یکی از توانایی‌های مهمی که ضروری است تمام افراد در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود کسب کنند، توانایی انتقال اهداف است. این کار برای اکثر ما بسیار دشوارتر و پیچیده‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنیم. خیلی اوقات ما با دیگران به تفاهم نمی‌رسیم، چراکه نمی‌توانیم منظورمان را درست به آن‌ها انتقال دهیم. مثل پدر یا مادری که نمی‌تواند خواسته‌ی خود را بدون ایجاد سوتفاهم به فرزندش بگوید، یا مشتری‌ای که در انتهای کار چیزی سرتاپا متفاوت با سفارش خود را تحویل می‌گیرد. همه‌ی این‌ها به نقص و ضعف ما در برقراری ارتباط با دیگران برمی‌گردد. خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید، تلاش می‌کند تا مهارت یک ارتباط درست را به ما بیاموزد.

علاوه‌بر این مارک مک کورمک در این کتاب صوتی از مانع مهمی که در راه رسیدن به این مهارت‌ها وجود دارد صحبت می‌کند. خیلی اوقات این خودمان هستیم که نمی‌خواهیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. چراکه فکر می‌کنیم با این کار خودمان را آسیب‌پذیر کرده‌ایم و در مقابل دیگران ضعف نشان داده‌ایم. هراس ما از نشان دادن خودمان و افکارمان به دیگران، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، اما بدون شک نگاه غلطی است که به ما آسیب خواهد رساند.

خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید، با صراحت به ما می‌گوید هیچ‌کسی آن‌قدر توانمند نیست که قادر باشد بدن کمک گرفتن از دیگران به هدف‌هایش برسد. کمک گرفتن از دیگران در مسیر زندگی، امری ضروری و گریزناپذیر است. برای رسیدن به اهدافمان باید بتوانیم دیگران را با خودمان همدل کنیم و همراهی‌شان را جلب کنیم.

خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «مدیریت استرس»، «اقتصادسنجی» و «تقویت حافظه» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید برای کسانی که می‌خواهند مهارت‌های ارتباطی لازم برای تبدیل شدن به انسانی موفق را بیاموزند مناسب است. این کتاب به مخاطبان بحث‌های خودسازی و روان‌شناسی توصیه می‌شود.

با مارک مک‌کورمک بیشتر آشنا شویم

نام مارک مک‌کورمک به‌عنوان یک چهره‌ی مهم در دنیای قراردادهای ورزشی، با کمپانی IMG گره خورده است. او سال 1930 در ایالت ایلینویز متولد شد و سال 2003 در نیویورک از دنیا رفت. مارک مک‌کورمک در اوایل زندگی حرفه‌ای خود به دانشکده‌ی حقوق دانشگاه ییل رفت و سپس در امتحان وکالت شرکت کرد. او کار خود را به‌عنوان یک وکیل در کلیولند آغاز کرد. مارک مک‌کورمک بعد از چندسال فعالیت، دیگر به کار وکالت نپرداخت و شرکت حقوقی و کارگزاری خود را راه انداخت، اما تا پایان عمر خود را یک وکیل می‌دانست. او کمپانی IMG را بنیان گذاشت که شرکتی مشهور و بین‌المللی در حوزه‌ی نمایندگی امور حقوقی ورزش‌کاران بود.

«سازمان‌دهی خانه»، «پول و عقل معاش»، «دادن رنگ‌وبویی تازه به زندگی» و «ده مشخصه‌ی افراد موفق» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک‌کورمک منتشر شده‌‎اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید می‌شنویم

شاید مستقل‌ترین و بااعتمادبه‌نفس‌ترین آدم دنیا باشید. هرکسی هستید، رسیدن به هدف، کمک و همکاری دیگران را می‌طلبد. بدیهی است که شاید خودتان بتوانید دفتر کارتان را تمیز کنید و اگر اصول سازمان‌دهی را به کار گرفته باشید، حتماً می‌توانید از ساعت‌ها و روزهایتان بهره‌ی بیشتری ببرید. اما هدف بزرگ و نهایی، همان جایزه‌ی بزرگ در انتهای رنگین‌کمان سازمان‌دهی‌تان، تنها با کمک دیگران به دست می‌آید. برای آنکه بتوانید همکاری دیگران را در راه آرمانتان جلب کنید، باید توانایی برقراری ارتباط داشته باشید؛ بتوانید در دیگران انگیزه به وجود آورید و بینش و دیدگاه خود را به دیگران سرایت دهید.

از نتایج شخصی و حرفه‌ای که در دوازده ماه آینده امیدوارید به آن‌ها دست یابید فهرستی تهیه کنید...

دو فهرست آماده کنید: گام‌هایی که خود برای رسیدن به هدف باید بردارم؛ افرادی که باید از آن‌ها کمک بگیرم. پس از آماده کردن این فهرست‌ها شاید متوجه شوید که فهرست افرادی که باید به کار گیرم مشروح‌تر از فهرست گام‌هایی که خود باید بردارم است. حال چه وظایف فعلی‌تان را عقب بندازید تا وقت کافی برای شروع پروژه‌های جدید پیدا کنید، چه افراد خبره‌ای را برای تصمیم‌گیری وارد ماجرا کنید، تکیه بر دیگران برای رسیدن به نتایج موردنظرتان اهمیت زیادی دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
31 دقیقه
هدف‌هایتان را مسری کنید
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هدف‌هایتان را مسری کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.