معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟

آیا تابه‌حال در تست تشیخص شخصیت شرکت کرده‌اید؟ این تست‌ها شیوه‌ی جدید و منحصربه‌فردی را برای شناخت خود و اطرافیانتان در اختیار شما قرار می‌دهند. خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ اثری است از مریم قریشی درباره‌ی یکی از تیپ‌های شخصیتی که حتماً در اطرافیان خود آن‌ها را دیده‌اید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟

هر فرد ترکیبی منحصر به فرد از چندین تیپ شخصیتی دارد. در بسیاری از افراد ممکن است یکی از تیپ‌های شخصیتی از بقیه پررنگ‌تر جلوه کند. در طول قرن‌های متمادی، این دسته‌بندی‌های اساسی با نام‌های متعددی شناخته شده‌اند و مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته‌اند. از این تیپ‌های شخصیتی گاه می‌توانیم در پیش‌برد برخی اهداف خود استفاده کنیم و برای ما آن‌ها گاهی حکم کارگردان، جامعه‌شناس، متفکر و حامی را دارند. مریم قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ به بررسی یکی از این تیپ‌ها می‌پردازد.

یادگیری نحوه‌ی شناسایی افراد بر اساس تیپ شخصیتی می‌تواند سطح بالاتری از درک و کیفیت را برای روابط بین فردی و تیم‌سازی به ارمغان آورد، به ویژه برای کارفرمایان که به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از استخدام بد و کاهش گردش مالی هستند. در واقع، یک تست شخصیت خوب ممکن است ارزشمندترین و کارآمدترین ابزار در این زمینه باشد.

در این نوع از تیپ‌شناسی که در خلاصه کتاب از چگونه تیپ شخصیتی دی را بشناسیم؟ درباره‌ی آن صحبت می‌شود، با چهار گونه‌ شخصیت آشنا می‌شویم که با A و B و C و D نام‌گذاری شده‌اند. برای مثال یک شخصیت تیپ A دوست دارد محیط و زندگی خود را تحت کنترل داشته باشد. این افراد معمولاً جزئیات‌محور نیستند و تصمیم می‌گیرند جزئیات را به دیگران واگذار کنند. آن‌ها معمولاً در راه‌حل‌های خود بسیار هدف‌گرا و مبتنی بر عملکرد هستند. این خلاصه کتاب به سراغ دسته‌ی چهارم یعنی افراد تیپ D می‌رود. مریم قریشی در این‌باره و پیرامون این تیپ شخصیتی به ارائه‌ی مطالبی می‌پردازد.

این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده و مریم قریشی در آن بخشی از مقالات سایت هاو کن یو را گردآوری و ترجمه کرده است. خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌هایی با موضوع شخصیت‌شناسی علاقه دارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ می‌شنویم

چندین راه وجود دارد که افراد نزدیک و صمیمی می‌توانند حمایت و ترغیبشان را نثار کسانی که تیپ شخصیتی D دارند کنند. مهم‌ترین گام این است که به فرد دسترسی پیدا کنید و با او ارتباط برقرار کنید. مهم نیست که دقیقاً بدانید چه حرفی باید بزنید، همین که تلاش کنید با او ارتباط برقرار کنید خوب است.

افرادی با تیپ شخصیتی D ممکن است در اندوه‌شان احساس تنهایی کنند و درمورد اینکه به کسی اجازه دهند وارد تجربه‌ی عاطفی‌شان شود، مردد شوند. از آنجایی که ارتباط برقرار کردن با دیگران را کار سختی می‌دانند، یک کار مفید که عزیزان‌شان می‌توانند انجام دهند این است که هر لحظه‌ی آن‌ها را مورد توجه قرار دهند تا از حالشان با خبر شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
چگونه تیپ شخصیتی دی را بشناسیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.