معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1

خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 اثری از امیلی پست، پگی پست، لیزی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ است که به موضوع نامه‌نگاری و آداب و شیوه‌های صحیح آن می‌پردازد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1

روشِ صحیح نگارش و ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی و غیررسمی چیست؟ چه تفاوتی میانِ یادداشت‌های تشکر، انتقاد و پیشنهاد وجود دارد؟ شکل‌های صحیح درج آدرس برای نامه‌های شخصی و اداری چه هستند؟ در انتخاب لوازم‌التحریری که برای نوشتنِ نامه استفاده می‌کنیم، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ این موارد و بسیاری نکات مهم دیگر را می‌توانید در خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 که توسط امیلی پست (Emily Post)، پگی پست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست (Daniel Post Senning) ارائه شده‌اند، بشنوید.

امیلی پست به زعم بسیاری، بزرگ‌ترین نظریه‌پرداز آداب اجتماعی یا اتیکت (Etiquette) است. او اولین کتابِ مجموعه‌ی آداب معاشرت را اوایل دهه‌ی 90 به چاپ رساند و از آن پس، با همراهی اعضای خانواده، تلاش کرد تا آثارش دربردارنده‌ی برخی از رایج‌ترین و معمولی‌ترین و در عین حال، مهم‌ترین آداب و رسوم روابط اجتماعی باشد.

نگارش نامه امری روزمره و عادی است و اغلب ما، حداقل برای یک بار آن را در زندگی‌مان تجربه کرده‌ایم. نامه‌نگاری طیف گسترده‌ای از یادداشت‌ها را شامل می‌شود؛ از درخواست استعفا یا دریافت وام گرفته تا یادداشت‌های یادآوری کوچکی که خطاب به اعضای خانواده‌ی خود روی درِ یخچال می‌چسبانید. در خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها باید بدانیم 1 اصول و قواعد اولیه‌ی نگارش یک نامه‌ی استاندارد و مناسب را می‌آموزید. با اینکه امروزه نامه‌نگاری به شیوه‌ی سنتیِ آن، دیگر رواج چندانی ندارد و دورانِ طلاییِ نامه‌های دست‌نویس به پایان رسیده است اما چهارچوب استاندارد و اصلیِ نوشتنِ نامه که در این کتاب صوتی می‌شنوید، همچنان قابل اعمال به اشکال مختلف نامه، چه الکترونیکی و چه کاغذی هستند.

اثر پیش‌ِ رو را انتشارات آسمان نیلگون با ترجمه‌ی مریم تقدیسی به چاپ رسانده و نسخه‌ی شنیداری آن را با صدای فرهاد اتقیایی و به همت نشر صوتی جیحون می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی آداب معاشرت

مجموعه‌ی آداب معاشرت (Emily Post’s Etiquette: Manners for a New World) که توسط مریم تقدیسی ترجمه شده است، رویکردی نوین به روابط اجتماعی و اصول و قواعد آن در دنیای امروز دارد. این مجموعه، گستره‌ی بزرگی از ارتباطات انسانی را در نظر گرفته و پس از تجزیه و تحلیلِ آن، به ارائه‌ی آموزه‌هایی مفید و کاربردی در خصوص هر یک می‌پردازد.

با هر پیشرفتی که در فناوری‌های جدید صورت می‌گیرد، زندگیِ بشر نیز اندکی پیچیده‌تر و دشوارتر می‌شود. یکی از جوانبِ این پیچیدگی‌ها، روابط میان فردی و اجتماعی است که همواره، در پی آن نوآوری‌ها، دستخوش تغییر است و به همین خاطر، لزوم تعریفِ اصولی مشترک برای همه‌ی انسان‌ها، فارغ از موقعیتِ جغرافیایی و ملیت‌ آن‌ها بیش از پیش احساس می‌شود.

مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت برای اولین بار در سال 1992 توسط امیلی پست به چاپ رسید و بلافاصله پس از انتشار، مورد استقبال عموم افراد قرار گرفت و از آن پس، بارها توسط نوادگان پست، پگی پست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست (Daniel Post Senning) به‌روزرسانی شده است. خلاصه کتاب‌هایی که هم‌اکنون در اختیار شما قرار گرفته‌اند، بخشی از ویراست هجدهم این کتاب‌های پرمخاطب هستند که در جلدهای جداگانه، توسط انتشارات آسمان نیلگون به چاپ رسیده و با همت نشر صوتی جیحون و خوانش فرهاد اتقیایی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. از دیگر عناوینِ این مجموعه می‌توان «آداب رفتار در مکان‌های عمومی»، «چگونه سخنگوی خوبی باشیم؟»، «به دست آوردن کار» و «آداب مهمانی دادن» را نام برد.

از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مجموعه‌ی فلسفی – روان‌شناختی می‌توان به تشریح اصول رفتاری در دنیای امروزی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. مؤلفان، با رعایت نکات و اصولی که مادربزرگِ آن‌ها از خود به جای گذاشته است، آداب اجتماعی را از زمره‌ی امور عرفی در نظر می‌گیرند و حتی قواعد و ملاحظاتی را نیز درباره‌ی استفاده از پیامک، توئیتر، فیس‌بوک و... ارائه می‌دهند. پگی پست، نویسنده‌ی اصلیِ این مجموعه، برای آشنایی بیشتر خود و مخاطبانش با فضای دنیای مدرن، از خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش که از نسل جدید هستند، کمک گرفته و توصیه‌هایی درباره‌ی عادی‌ترین و روزمره‌ترین کارها مانند غذا خوردن و لباس‌پوشیدن تا کارهایی پیچیده مانند برگزاری جلسات کاری و تنظیم قراردادهای همکاری را ارائه داده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 برای چه کسانی مناسب است؟

با وجود اینکه نامه‌نگاری کاری پیش‌پاافتاده و ساده به‌نظر می‌رسد اما شیوه‌ی نگارش آن، چه به صورت کاغذی و چه الکترونیکی، نشان‌دهنده‌ی احترام شما به مخاطب و آگاهی شما از آداب اجتماعی است. پس اگر می‌خواهید بدانید چگونه چنین نامه‌هایی بنویسید، شنیدنِ کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 می‌شنویم

فقط در صورتی که نامه‌ای را به آدرس کاریِ گیرنده ارسال می‌کنید، کلمه‌ی شخصی را به آن اضافه کنید. اگر این کار را در مورد نامه‌ای که به آدرس خانه ارسال می‌کنید انجام دهید، این تصور را ایجاد می‌کنید که حدس می‌زنید شاید فرد دیگری از اعضای خانواده نامه را باز کند. از کلمه‌ی محرمانه فقط برای نامه‌های کاری استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید که گاهی منشی‌ها این نامه‌ها را باز می‌کنند. اگر می‌خواهید فقط گیرنده نامه را باز کند، بهتر است به‌جای محرمانه بنویسید شخصی. اگر نامه‌ی فرد دیگری اشتباهاً برای شما ارسال شد، روی آن بنویسید لطفاً ارسال شود و آن را در صندوق پست بیندازید. گاهی شاید تصادفاً نامه‌ی فرد دیگری را باز کنید، به‌خصوص اگر نامه اشتباهاً در صندوق شما انداخته شده باشد. در این صورت، روی آن بنویسید اشتباهاً باز شد و حروف اول نام‌تان را به آن اضافه کنید. آن را با چسب ببندید و در صندوق پست بیندازید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
همه آنچه درباره یادداشت‌ها و نامه بدانیم 1

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1
نویسنده، ، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی همه آنچه باید درباره یادداشت‌ها و نامه‌ها بدانیم 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.