معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق

تهیه‌ی فهرستی زمان‌بندی‌شده از کارهای روزانه یا بلندمدت برای بسیاری از افراد بهترین روش برنامه‌ریزی محسوب می‌شود. اما دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق واقعیت متفاوتی را آشکار می‌کند؛ او فکر می‌کند چنین روشی در مسائلی که با خلاقیت سروکار دارند همیشه بهترین راه‌حل نیست. شکوفایی خلاقیت، از الگوهایی متفاوت با امور منظم و برنامه‌ریزی‌شده تبعیت می‌کند که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق

در بسیاری از اوقات برای رسیدن به موفقیت باید از دستورالعمل‌های ثابت همیشگی تخطی کنیم. گاهی لازم است از مسیری متفاوت عبور کنیم تا به نتایج دلخواهمان برسیم. چراکه در این اوقات هدف ما رسیدن به نتیجه‌ای خوشحال‌کننده، هیجان‌انگیز و شگفت‌آور است و این‌ها با برنامه‌های ازپیش‌تعیین‌شده حاصل نخواهند شد. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق، تغییر راهبرد و مسیر را از مهم‌ترین عناصر یک ذهن و تفکر خلاق می‌داند. این کتاب درواقع بخشی از کتاب تفکر خلاق (Creative Thinking For Dummies) است.

برای تحریک ذهن و قدرت خلاقیت می‌توانیم تصور کنیم که در یک بازی شرکت کرده‌ایم. می‌توانیم تصور کنیم وارد یک معما شده‌ایم و برای رسیدن به راه‌حل و هدف یا جایزه، داده‌های خاصی در اختیارمان قرار داده‌اند که در جای خود مفید واقع شده و به ما کمک خواهند کرد. می‌توانیم پیش از قرار گرفتن در شرایط واقعی آن چالش، مسیر و مراحل آن را مانند یک بازی تجسم کنیم و سعی کنیم با موفقیت به نقطه‌ی موردنظر برسیم.

دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق راهکارهایی را به ما پیشنهاد می‌کند که به کمک آن‌ها بتوانیم خود را در تجسم خلاق غرق کنیم. زمانی که بتوانیم حالت ایده‌آل برنامه‌ی پیشِ روی خودمان را مجسم کنیم، می‌فهمیم که دقیقاً به دنبال چه هستیم، چه می‌خواهیم و برای رسیدن به آن باید چه کار کنیم. تکنیک تغییر ذهن می‌تواند در کشف شگفت‌انگیزترین و باورنکردنی‌ترین راهکارها به ما کمک کند.

خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق را نشر صوتی نوار با صدای محمدرضا علی‌اکبری و براساس ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب که ازجمله کتاب‌های مجموعه‌ی دامیز محسوب می‌شود را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده است. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، «مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق برای کسانی که به کتاب‌هایی با موضوعات روان‌شناختی، موفقیت، پرورش خلاقیت و خودسازی علاقه دارند، مناسب خواهد بود.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس از نام‌های آشنا در حوزه‌ی کسب‌وکار است. او سال‌هاست که در زمینه‌ی کسب‌وکار خلاق مشاوره ارائه می‌دهد و در حوزه‌ی برنامه‌ریزی عصبی-کلامی (NLP) فعالیت می‌کند. دیوید کاکس همچنین مدت زیادی را به تدریس در زمینه‌ی تکنیک‌های تأثیرگذاری و تغییر در نظرات و رفتارهای مشتریان پرداخته است. تحصیلات او در رشته‌ی روان‌شناسی بالینی و همچنین هنرهای زیبا بوده است. دیوید کاکس در فضای همین رشته‌ها اهمیت خلاقیت را درک کرده و آن را در ذهن خود تئوریزه کرده است. مدتی بعد از تحصیل در این رشته‌ها بود که او مشغول فعالیت در حوزه‌ی بازاریابی شد و با شرکت‌های مشهوری مثل اریکسون و لگو همکاری کرد. «ده فرد خلاق فوق‌العاده»، «ده ایده عالی که به واقعیت تبدیل شد» و «خلاقیت چیست؟» ازجمله کتاب‌های منتشرشده‌ی دیوید کاکس هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق می‌شنویم

وقتی پروژه‌ای جدید را آغاز می‌کنید، چه این پروژه اختراع وسیله‌ای جدید باشد و چه نوشتن فهرست خرید، طرز فکرِ معمول این است که سازمان‌یافته رفتار کنید. می‌توانید روی کار پیشِ رو تمرکز کنید و نیازها و نتایج ممکن را در نظر بگیرید یا فهرستی از آنچه نیاز دارید و کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. معمولاً یک زمان‌بندی نیز برای حل مسئله در ذهن دارید.

به مثال خرید توجه کنید. یک زمان‌بندی معمولی ممکن است چیزی شبیه این باشد: ساعت ده، خروج از خانه. ابتدا، خرید تخم‌مرغ و کره و شیر. ساعت یازده، ملاقات با دوستان برای صرف قهوه. رفتن به شهر برای خرید از اغذیه‌فروشی موردعلاقه‌ی خود. ساعت دوازده‌وسی دقیقه بازگشت به خانه برای درست کردن ناهار بچه‌ها. حتی این لیست خرید ساده نیز یک جدول زمانی دارد که شامل ضرب‌العجل‌ها، اهداف مشخص، کارهایی که باید انجام شود و نتایج قابل اندازه‌گیری است.

با بزرگ شدن پروژه‌ها، پیچیدگی‌ها نیز افزایش می‌یابند. معمولاً این روش حل مسئله در دسته‌ی تفکر چپ‌مغزی قرار می‌گیرد که برای فعالیت‌های نیازمند برنامه‌ریزی و منطق و نظم کاربرد دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
82 دقیقه
تغییر ذهن با تفکر خلاق
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تغییر ذهن با تفکر خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.