معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چرا اخبار همیشه ناامیدکننده به نظر می‌رسد؟ یا چرا با وجود آسان شدن زندگی، مردم احساس اضطراب بیشتری می‌کنند؟ مارک منسون در سومین کتاب پرفروش خود یعنی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید (میکروکتاب)، به مسائلی نظیر امیدواری و رنج در جهان کنونی می‌‌پردازد.

درباره میکروکتاب صوتی همه چیز به فنا رفته:

اگر فکر می‌کنید که برای زندگی کردن به امید نیاز دارید و می‌خواهید دغدغه‌های ذهنی خود را در این مورد حل کنید، میکروکتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید (Everything is f*cked : a book about hope) می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد.

اگر دقت کنید، همه آدم‌های این دوران در یک برهه جالب زندگی می‌کنند؛ از نظر مادی همه چیز به بهترین شکل ممکن است؛ انسان‌ها آزادتر، سالم‌تر و ثروتمندتر از هر کس دیگری در طول تاریخ بشریت هستند. با این حال به نظر می‌رسد همه چیز به طرز وحشتناک و جبران ناپذیری به سمت نابودی می‌رود؛ کره زمین در حال گرم شدن است، اقتصاد دولت‌ها مدام شکست می‌خورد و همه در شبکه‌های اجتماعی آزرده خاطر هستند. درواقع انسان‌های این نسل در لحظه‌ای از تاریخ قرار دارند که انواع فناوری، آموزش و ارتباطات در دسترس‌شان است اما باز هم احساس ناامیدی می‌کنند.

به نظرتان چه خبر است؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید، مارک منسون یکی افرادی است که می‌تواند نامی برای بیماری فعلی این دوران بگذارد و به رفع آن نیز کمک کند. او موفق شد با نوشتن کتاب همه چیز به فنا رفته در سال 2019 به یکی از نویسندگان پرفروش‌ نیویورک تایمز تبدیل شود.

درواقع او در این کتاب بخش‌های تاریک و پرنقص انسان‌ها را موشکافی می‌کند و با استفاده از یافته‌های روانشناختی و فلسفی پاسخی به مشکلات امروزی می‌دهد. منسون از خرد فیلسوفانی همچون افلاطون و نیجه استفاده کرده و دین، سیاست و دنیای مدرن را به چالش می‌کشد. همچنین این نویسنده آمریکایی رابطه میان انسان‌ها با پول، سرگرمی و اینترنت را بررسی می‌کند و تعاریف همیشگی از ایمان، سعادت، آزادی و امید را زیر سوال می‌برد.

مارک منسون را بیشتر بشناسیم:

یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز مارک منسون (Mark Manson) نام دارد. او یکی از بزرگ‌ترین وبسایت‌های رشد شخصی در جهان را دارد که ماهانه بیش از دو میلیون نفر خواننده نوشته‌هایش هستند.

منسون پس از نوشتن کتاب هنر ظریف بی‌خیالی و همه چیز به فنا رفته به شهرتی جهانی رسید و تاکنون کتاب‌هایش به 50 زبان زنده ترجمه شده و بیش از 12 میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر جهان فروخته شده است.

همچنین نوشته‌های او در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، مجله TIME، فوربس، سی. ان. ان و ووکس و بسیاری دیگر از مطبوعات به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های میکروکتاب صوتی همه چیز به فنا رفته:

- کتاب همه چیز به فنا رفته، فراخوانی است برای مشارکت در ساخت دنیایی بهتر و تنها همین کتاب، برای رسیدن به این مقصود، کافی است. (رایان هالیدی، نویسنده دو کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز)

- مارک منسون در سبک خاص و غیرمعمول خودش استاد است. ساده‌نویسی او در این کتاب وادارتان می‌کند ساعت‌ها به طور ناخودآگاه، آن را ورق بزنید. (جیمز کلیر، نویسنده کتاب پرفروش خرده عادت‌ها)

- همه ما از شرارت‌های دنیا می‌ترسیم و مارک به ما نشان می‌دهد که چه‌طور از وجه تاریک خود دوری کنیم. کتابی پر از بصیرت و شوخ‌طبعی که همه ما باید در اولین فرصت، آن را بخوانیم. (شان پاریش، بنیانگذار Famam street)

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی همه چیز به فنا رفته می‌شنویم:

اگر کارمند استارباکس بودم، به جای اسم مردم، روی فنجان آن‌ها می‌نوشتم: «شما و همه عزیزان‌تان روزی می‌میرید و فقط بخش کوچکی از کارها یا حرف‌هایتان برای تعداد اندکی از مردم اهمیت خواهد داشت. آن هم تنها برای یک زمان کوتاه. تمام آنچه انجام می‌دهید یا فکر می‌کنید فقط فرار زیرکانه‌ای از این واقعیت است که ما غبارهایی بی‌اهمیت هستیم. دنیای بزرگی را تصور می‌کنیم و اهدافی برای خودمان تعیین می‌کنیم اما راستش هیچی نیستیم. پس از قهوه لعنتی‌ات لذت ببر!»

البته همه این‌ها روی یک فنجان جای نمی‌شود و حتی اگر خیلی ریز بنویسم هم صف قهوه صبحگاهی احتمالا تا 2 میدان پایین‌تر می‌رود. اصلا شاید برای همین است که استارباکس هرگز استخدامم نکرد. در این جهان گسترده، مهم نیست که بچه‌تان دانشگاه قبول نشده یا کدام حزب برنده انتخاب شده است، این شما هستید که اهمیت دارید. این شما هستید که به چیزهای دیگر اهمیت می‌دهید، چون نمی‌خواهید قبول کنید که همه چیز هستی، غیرقابل فهم است. این کار را می‌کنید چون به شما امید می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
فصل اول: چطور می‌توانم کمک‌تان کنم؟
14 دقیقه
فصل دوم: خویشتن‌داری خیال خام است
18 دقیقه
فصل سوم: قانون احساسات نیوتن
21 دقیقه
فصل چهارم: چگونه رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید؟
12 دقیقه
فصل پنجم: امید به فنارفته
14 دقیقه
فصل ششم: اوضاع خیلی خراب است
17 دقیقه
فصل هفتم: رنج، عنصر ثابت جهانی است
9 دقیقه
فصل هشتم: اقتصاد احساسات
9 دقیقه
فصل نهم: آیین نهایی
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

سحر سلاجقه
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب ثقیلی بود به نظرم
و خیلی از اتفاقاتی که اطرافمون میفته رو و در جهان با توضیحاتش میشه فهمید، کاری که قدرت با ادمها میکنه....
من به نظرم این کتاب به صورت کتاب کاغذی برای کسانی که دوست دارند همچین محتوایی رو بهتره
چونکه باید دقیق خوند شاید مارک کرد و شاید گوش دادن به شکلی که من حین انجام کارم انجام میدم باعث میس شدن قسمتهایی از کتاب میشه
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۴/۳۱
در این کتاب خواندنی، منسن سعی دارد شما را با دلیل وجود امید و سطح انتظارات‌تان آشنا کند. برای مثال این باور از کودکی در ما وجود داشته که باید در قبال لطف‌مان به شخصی، از او محبت دریافت کنیم. این موضوع در مورد بدی‌ها نیز صادق است یعنی اگر شخصی با مشت صورتتان را نشانه گرفت فکر می‌کنید که به هر قیمتی باید کنشی متقابل نشان داد
Mahya
۱۴۰۱/۱۰/۶
کتاب‌های مارک منسون از این نظر که مثال‌های واقعی و روش‌های حل مشکلات بصورت کاربردی و عملی و نه فقط تئوری را بیان میکند بسیار جالب می‌باشد و توصیه میکنم حداقل یکبار ان‌ها را بخوانید یا گوش بدین
صبا افتخاریان
۱۴۰۰/۵/۲۹
واقعا یه دلم نشست خیلی خوب با کتاب ارتباط گرفتم👌👌 مسائل ساده ان ولی طوری بیان میشن که آدم متعجب میشه. حتما توصیه میشه👌👌در آخر از گوینده هم تشکر میکنم، صداشون دلنشین بود
مهرداد ويسي
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
اینکه امشب این کتاب بهم معرفی شد و سریع تو برنامه شما پیداش کردم و مخصوصا کتاب صوتیش رو گذاشتید، فوق العاده بود، ممنون.
امیدوارم خود کتاب هم جالب باشه و حوصلم بشه گوش کنم.
مهتا بیاتی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
خیلی چیز خاصی نداشت وخلاصه بود (البته میکرو کتابِ طبیعیه)
ولی من فقط صدای راوی رو دوست داشتم
و متن کتاب چیز خاصی نداشت
بیشتر چندتاجمله‌ی شعاری بود
Abbas Mohebbi
۱۴۰۰/۹/۲۰
خوبه. با دیدگاه جدیدی به انسان‌ها وقایع می‌پردازد. ولی باید آماده شنیدن این کتاب باشید وگر نه شاید به اشتباه نا امید بشید. 😤
فاطمه عبداله زاده
۱۴۰۱/۸/۱۲
من تبلیغ این کتاب رو دیدم ولی راستش چیزی از متن متوجه نشدم و متن متفاوت از تبلیغات بود
زینب عیدیان
۱۴۰۱/۷/۳
بعضی از جملاتش واقعا تامل برانگیز و تکان دهنده بود و یادداشت کردم تا از یاد نبرم👌
مریم کامیاب چناری
۱۴۰۲/۳/۲۱
عالی بود، ساده و ملموس مطالب رو بیان کرده بود، قابل درک و دلنشین
Samira mah
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
این چه کتابی بود!
انتظار داشتم راجب امیدوار بودن بگه نه فلسفه امید
رضا عدلی
۱۴۰۰/۱۱/۳
خوب برای کسی که بخواد از دنیای مدرن و دیجیتال نفسی بخودش بده
ارین محمودی
۱۴۰۰/۶/۶
بیش از یکبار بابد گوش داد خیلی ساختارهای ذهنی ما جهان سومی‌ها رو شخم میزنه
کیارام بانه
۱۴۰۰/۵/۲۹
از دیدگاه من اگر کسی امادگی تغییر داشته باشه براش خوبه و عالیه
Fateme Lp
۱۴۰۰/۹/۱
دوسش داشتم. ارزش یک بار گوش دادن دارد ♡
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته؛ کتابی درباره امید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.