معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق

تلاش کنید چند مورد از اشیا و وسایلی که زندگی بدون آن‌ها برای‌تان ممکن نبود را فهرست کنید. حالا بگویید چه تعداد از آن‌ها ساخته‌ی دست انسان هستند؟ دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق از خوانندگان خود می‌پرسد که تابه‌حال به زندگی در دنیایی که هنوز این وسایل اختراع نشده بودند، فکر کرده‌اید؟ او در این کتاب از دنیایی می‌گوید که با خلاقیت ساخته و احاطه شده و چگونگی بروز افکار و ایده‌های خلاقانه را بررسی می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق

معنویت و باورهای معنوی در طول تاریخ، از مهم‌ترین انگیزه‌های انسان برای خلق و اختراع بوده‌اند. از نظر دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق، سهم قابل‌توجهی از آثار هنری را آن دسته‌ای تشکیل می‌دهند که براساس نیاز خالقشان به ابراز باورهای معنوی خود به‌وجود آمده‌اند. این کتاب درواقع بخشی از کتاب تفکر خلاق (Creative Thinking For Dummies) است.

نیاز و اشتیاق انسان به ابراز باورهای مذهبی و معنوی در طول تاریخ را نمی‌توان نادیده گرفت. از همین روست که بسیاری از بناهای مهم تاریخ و جهان، پرستشگاه و مکانی مذهبی هستند. این انگیزه‌های مذهبی آن‌قدر در افراد عمیق بودند که حتی فراتر از حیات و تجربیات شخصی خودشان می‌رفتند. گاهی افراد دست به خلق بناهای عظیمی می‌زدند که می‌دانستند حتی تا پایان عمر فرزندانشان هم به اتمام نخواهد رسید. اما احساس مشارکت در ساخت چنین بنایی آن‌ها را وامی‌داشت تا با تمام انگیزه و انرژی خود به میدان بیایند.

دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق، ارتباط معنویت و خلاقیت را بررسی می‌کند. او در این کتاب جنبه‌ی معنوی هنرهای زیبا را آشکار کرده و از بستری که هنر در آن شکل گرفت و ارتقا پیدا کرد می‌گوید. دیوید کاکس درباره‌ی یونان باستان و تفسیر هنر، الهام و خلاقیت در آن دوره نیز نکات جالبی را مطرح می‌کند. در آن دوره، ایده‌های هنری را الهاماتی از جانب الهه‌ها و خدایان می‌دانستند. به همین ترتیب دیوید کاکس بررسی ماجرای هنر و خلاقیت را ادامه می‌دهد و به دوران فعلی می‌رسد. او در زمینه‌ی وضعیت سیاسی موجود و ارتباطش با خلاقیت و جنبه‌های تاریک و زشت خلاقیت هم صحبت می‌کند.

خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق را نشر صوتی نوار با صدای محمدرضا علی‌اکبری و براساس ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب که ازجمله کتاب‌های مجموعه‌ی دامیز هست را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های حوزه‌ی روان‌شناسی، خودیاری، موفقیت و خلاقیت علاقه دارند، از شنیدن خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق لذت خواهند برد.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس از مشاوری حرفه‌ای در زمینه‌ی کسب‌وکار خلاق است. ایجاد و تقویت کسب‌وکارهای مختلف و بالا بردن فروش آن‌ها، از اهداف اصلی او از دهه‌ی 1970 به این سو هستند. عضویت در انجمن تخصصی بازاریابی (The Chartered Institute of Marketing) ازجمله مشغله‌های دیگری است که دیوید کاکس به آن‌ها می‌پردازد. «ده راه عالی برای خلاق شدن»، «خلاقیت در زندگی شخصی» و «بازی کردن خلاقانه» تعدادی از کتاب‌های او هستند که منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق می‌شنویم

نیاز به بیان معنوی، یکی از عوامل پیش‌برنده در طول تاریخ به‌شمار می‌آید. بسیاری از قدیمی‌ترین یافته‌های باستان‌شناسی کشف‌شده، مانند ونوس ویلندورف، مفهومی معنوی دارند. همچنین بسیاری از سازه‌های باستانی باقی‌مانده، نشانه‌ی ارزش‌های معنوی زمان خود هستند. اهرام مصر و ساختار سنگی باستانی استون‌هنج و نقاشی‌های یافت‌شده در بسیاری از غارها، مانند غار چاوت در فرانسه که قدمت آن به بیش‌از سی‌هزار سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد، همگی نشان‌هایی از باورهای معنوی دارند.

به نظر می‌رسد بیان معنوی، یکی از نیازهای اساسی انسان است و در هر نسل برخی از بهترین قالب‌های هنری، به اهداف معنوی اختصاص یافته. می‌توان اشتیاقی عمیق را در این حقیقت مشاهده کرد که آماده شدن بسیاری از سازه‌های مذهبی، مانند کلیساهای جامع در قرون وسطی، چند نسل طول می‌کشیده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
72 دقیقه
زندگی در دنیای خلاق
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زندگی در دنیای خلاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.