معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است

توماس کارن در خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است ثابت می‌کند که خطرات عارضه‌ی کمال‌گرایی بسایر بیش از آن چیزی است که اکثر افراد گمان می‌کنند. شایان ذکر است که اثر حاضر ترجمه‌ی یکی از سخنرانی‌های تد (TED) می‌باشد.

درباره خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال‌ گرایی در حال تشدید شدن است:

واژه‌ی کمال‌گرایی برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، حاوی هیچ بار معنایی مثبتی نیست. این کلمه نه دلالت بر میلی زیبا به والایی دارد، و نه بیانگر حداکثر کوشش فرد در راستای دستیابی به بهترین نتایج ممکن است؛ کمال‌گرایی یک اختلال مخرب روانی‌ست و بس، و این مطلبی‌ است که مبتلایان به کمال‌گرایی بیش از همه می‌توانند بر درستی‌اش صحه بگذارند.

توماس کارن (Thomas Curran) در خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال‌گرایی در حال تشدید شدن است (Our dangerous obsession with perfectionism is getting worse) که به واقع نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی یکی از تدتاک‌های نویسنده است، موضوع کمال‌گرایی را از منظری علمی بررسی نموده است.

نکته‌ی جالب توجهی که در نگاه توماس کارن به مسئله‌ی کما‌ل‌گرایی وجود دارد، تلاش او در بررسی تأثیر ذهنیت مدرن در همه‌گیری آن است؛ البته تا بشر بوده، کمال‌گرایی هم وجود داشته، با این حال شکل امروزین آن، پدیده‌ای است منحصر به انسان مدرن. باری، سوال اصلی در نهایت این است که برای فرار از دام کمال‌گرایی چه باید کرد؟ کارن کوشیده تا به این پرسش نیز اجمالاً پاسخی بدهد.

خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال‌ گرایی در حال تشدید شدن است مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر عموم افرادی‌اند که به هر نحوی خود را درگیر وسواس‌های برخاسته از کمال‌گرایی می‌بینند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال‌ گرایی در حال تشدید شدن است می‌شنویم:

همونطور که می‌بینید، کمال‌گرایی جان و اخلاق کاری سرسختش، تنها باعث آشکار شدن به زعم خودش یه ضعف درونی برای خودش و دیگران شده بود. مواردی مثل مورد جان، از مضرات کمال‌گرایی تو دنیای امروز حرف می‌زنن. برخلاف عقیده‌ی عموم، کمال‌گرایی به هیچ‌وجه درباره به کمال رسوندن چیزها و کارها نیست. راجع به تلاش برای رسیدن به درجات بالاتر نیست. مورد جان به وضوح این مسئله رو نشون می‌ده. اصول کمال‌گرایی راجع به به کمال رسوندن خوده. یا دقیق‌تر بگم: به کمال رسوندن خود ناکامله.

می‌تونید یه کوه موفقیت رو در نظر بگیرید که کمال‌گرایی ما رو به بالا رفتن از اون وادار می‌کنه. پیش خودمون فکر می‌کنیم به محض اینکه به قله برسم، مردم می‌بینن که من ایرادی ندارم و به یه دردی می‌خورم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
6 دقیقه
قسمت سه
6 دقیقه
قسمت چهار
6 دقیقه
قسمت پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است

زهره شالچی طوسی
۱۴۰۲/۶/۱۵
برای یک برنامه کوتاه مدت خوبه، برای یادگیری هدفمند نیاز به توضیحات بیشتری است.
مریم کریمی
۱۴۰۲/۸/۹
جالب بود ممنون از انتخاب شما
سیده زهرا راستی
۱۴۰۱/۷/۲۷
خیلی خیلی ضعیف بود
ستایش کوثری
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیار ضعیف کار شده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی وسواس خطرناک ما برای کمال گرایی در حال تشدید شدن است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.