معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید (میکروکتاب) نوشته‌ی کریس وایدنر، در قالب داستانی جذاب به شما می‌آموزد که توانایی تاثیر و نفوذ بر دیگران ابتدا از درون خودتان آغاز می‌شود و باید زندگی خود را طوری سازماندهی کنید که در نهایت به موفقیت و شادکامی برسید.

خلاصه میکروکتاب صوتی هنر تاثیرگذاری:

کریس وایدنر در میکروکتاب صوتی هنر تأثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید (The art of influence) نحوه‌ی نفوذ در دیگران را در قالب یک داستان شنیدنی مطرح می‌کند. مارک که به تازگی درسش را در دانشگاه به اتمام رسانده، دوست دارد زندگی متفاوتی داشته باشد؛ در واقع او همواره این خواسته را در سر می‌پروراند. در دوران دبیرستان، مارک سه رشته‌ی ورزشی بسکتبال، بیسبال و راگبی را دنبال می‌کرد و اغلب در تمام لیگ‌های سطح اول حضور داشت. با این حال آن قدر توانایی و مهارت نداشت که موفق شود به لیگ‌های برتر راه یابد. از این رو تصمیم گرفت تا در دانشگاه، به جای ورزش، تمرکزش را بر درس خواندن بگذارد، هدیه‌ی مارک در جشن فارغ‌التحصیلی‌اش آغاز داستان اوست.

درباره میکروکتاب صوتی هنر تاثیرگذاری:

همه‌ی انسان‌ها به دنبال موفقیت و پیروزی در زندگی‌شان هستند و اگر کسی یا چیزی در این مسیر همراه فرد باشد، روند کارها بهتر پیش خواهد رفت. به همین خاطر میکروکتاب صوتی هنر تاثیر گذاری می‌تواند برایتان اثری الهام بخش درباره قدرت نفوذ بر دیگران باشد تا بتوانید این هنر را یاد بگیرید. البته نویسنده نیز اعتقاد دارد که این کار در ابتدا مستلزم تغییر سبک زندگی خودتان است و پس از آن می‌توانید چنین مهارتی را در خود تقویت کرده و در راه موفقیت قدم بگذارید.

معنای دقیق این مفهوم در کتاب هنر تاثیرگذاری، به معنای قابلیت ایجاد تغییر در افکار، باورها و رفتار دیگران است. اگر می‌خواهید در کسب‌وکار و زندگی‌تان به موفقیت دست یابید، باید بتوانید روی دیگران تأثیر بگذارید؛ چرا که هر رهبر و فروشنده‌ای باید چنین توانایی داشته باشد تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد.

اثرگذاری به طور کامل به شخصیتی مربوط می‌شود که شما در طی دوران زندگی به آن تبدیل می‌شوید. باید بدانید مردم با اعداد و ارقام معامله نمی‌کنند بلکه معامله آن‌ها با انسان‌هاست؛ نوع شخصیت شما میزان اثرگذاری‌تان و در نهایت سطح موفقیت‌تان را تعیین می‌کند.

این میکروکتاب بدون آنکه روش‌های گیج‌کننده و پیچیده‌ای را بازگو کند، به طور مستقیم چهار قانون مهم و باارزش را به شما معرفی می‌کند که اگر آن‌ها را رعایت کنید، در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود به یک انسان توانا و بااقتدار تبدیل خواهید شد.

کریس وایدنر را بیشتر بشناسیم:

یکی از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی، کریس وایدنر (Chris Widener) نام دارد. او تاکنون چندین کتاب در زمینه انگیزه درونی و تجارت نوشته و یکی از اعضای انجمن سخنرانان انگیزشی در آمریکاست.

وایدنر بنیانگذار و رئیس یکی از شرکت‌های توسعه شخصی و موفقیت در جهان به شمار می‌رود و در حوزه فروش و مدیریت نیز تخصص دارد. این نویسنده پرفروش آمریکایی برای اولین بار در سال 1988 وارد حوزه سخنرانی شد و تاکنون توانسته اجراهای مختلفی در این خصوص داشته باشد.

برخی از کتاب‌های کریس وایدنر عبارتند از: «فرشته‌ درون، زندگی رویایی‌تان را خلق کنید، بالاتر از همه، قوانین رهبری، مرد واقعی و... »

نکوداشت‌های میکروکتاب صوتی هنر تاثیرگذاری:

- کتابی مهم و تأثیرگذار. (مارک ویکتور هانسن، نویسنده)

- اثری ضروری برای هر کسی که می‌خواهد خرد و مهارت تأثیرگذاری بر دیگران را به دست آورد. (جیم ران نویسنده کتاب پنج قطعه پازل اصلی زندگی)

- یک کتاب کوچک خارق العاده که اهمیت صداقت و نگرش در رهبری را به ما یادآوری می‌کند. نگاهی تازه و سرگرم کننده به موضوع تأثیرگذاری. (جفری فاکس نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

میکروکتاب صوتی هنر تاثیرگذاری به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر خواهان رسیدن به موفقیت شخصی و شغلی در زندگی‌تان هستید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی هنر تاثیرگذاری می‌شنویم:

خب مارکوس بذار یه امتحانی ازت بگیرم تا ببینم در چه وضعیتی هستی. ازت می‌خوان ده تا از ویژگی‌های یک رهبر رو بنویسی؛ البته محدود نیستی. می‌تونی درمورد یک مدیر، بازیکن و هرکسی که زمانی تو ازش خوشت اومده، شروع به نوشتن کنی.

مارکوس فهرست رو نوشت و به دست بابی داد. توی فهرستش مواردی مثل صادق بودن، اشتیاق، چاره اندیشی، داشتن اختیار عمل، عدالت، کارایی، ظرفیت شنیدن انتقادات، توانایی برقراری ارتباط موثر، شجاعت و اندیشه مثبت وجود داشت. بابی گفت: مارکوس این‌هایی که نوشتی، خیلی خوبه و من این چیزها رو از یک رهبر خوب انتظار دارم. راستش این آزمون رو از کارمندهای خودم هم گرفتم و اونا هم دقیقا همین‌ها رو نوشتن. اگر این مواردی که نوشتی هم شخصیت فرد باشه و هم در دسته مهارت‌هاش قرار بگیره، اون وقت مردم هم به طرف اون فرد جذب میشن. ما شخصیت و مهارت رو می‌تونیم در دسته شرافت و استعداد قرار بدیم. حالا به مواردی که نوشتی، نگاه کن؛ به نظرت کدوم مهارته و کدوم جز شخصیت قرار می‌گیره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
8 دقیقه
مقدمه
15 دقیقه
فصل اول: بابی گلد شگفت انگیز
6 دقیقه
فصل دوم: شخصیت و مهارت، شرافت و استعداد
6 دقیقه
فصل سوم: ماهی گیری یا شکار کردن
28 دقیقه
فصل چهارم: قانون طلایی اول، همیشه در زندگی صادق باش
5 دقیقه
فصل پنجم: شروع نو
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

Mohamad Jazayeri
۱۴۰۱/۶/۴
سلام، کریس وایدنر در این کتاب با توصیف داستانی به بررسی و تعلیم قوانینی خارق‌العاده می‌پردازد که اساس تجارت و پولسازی در عین روابط عالی با مشتریان و بازار هدف هستند.
قوانین گفته شده در این کتاب، قوانینی اساسی در راستای هدفمندی و رشد را ارائه می‌کند.
ایوب آدینه
۱۴۰۲/۲/۳۱
هرچند این کتاب یه نسخه‌ی خلاصه هست و فکر میکنم نسخه‌ی کاملش مطالعه بشه احتمالا بهتره.. ولی باز با این حال به نظر من مفید و کاربردیه وو برای کسانی که وقت آزاد زیاد ندارن کتاب مناسبیه
hesam spehry
۱۴۰۱/۴/۲۸
این کتاب‌های خلاصه خیلی خوبن اما به شرطی که زمینه‌ای در این کتاب داشته باشید. بنده خودم کتابشو کاملا مطالعه کردم و خلاصه اون یه یادآوری شد برای من بازم نکته و مطالب حداکثری رو به شما عزیزان میرساند
احمد جعفری
۱۴۰۲/۶/۹
کتاب خوبی بود. اصول بکار رفته در تاثیرگذاری و فروش میتونست با مثال‌های بیشتر کاربردی تر بشه، گوینده هم میتونست کیفیت بیشتری اعمال کنه، این ظرفیت رو داشت
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۸/۱۷
میتونم بگم کتاب خوبیه ولی بهتر از این هم هست.
خیلی عمقی راهنمایی نمیکنه، که برای همه مفید باشه، به صورت کلی راهکارهای سطحی را یادآوری میکنه...
شقایق قدسی
۱۴۰۱/۶/۳۱
کتاب خوبی است. نکات مهمی را بیان کرده که همه ما معمولا از آن‌ها آگاه هستیم اما شنیدن این نکات به صورت منسجم و یکپارچه سبب به کار بستن آگاهیمان می‌شود.
مارال بیگ
۱۴۰۲/۲/۱۴
راهنمای کوچیک و مفیدیه. گرچه کمی متظاهراته و کلیشه‌ای به نظر میرسه اما نکاتی رو خاطرنشان میکنه که یاداوری اونها بد نیست.
Hanie K
۱۴۰۰/۴/۵
فوق العاده بود بنظر من. سبک خلاصه کتاب واقعا دلنشین بود و در حد حوصله بود. کاملا نکات کلیدی رو بازگو کرد که بنظر من بسیار کاربردی هست.
akram sayjani
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
بسیار مفید هست و دوبار گوش کردم به نظرم بهترهست هرکسی تو هر مرحله کاری و زندگی هست گوش کنه خیلی موثر
محمدرضا باغخانی
۱۴۰۲/۷/۲۴
کتابی برای زندگی و کسب و کارموفق و متقاعدسازی قوانین طلایی براساس رشد شخصیت ‌معنویت را معرفی می‌کند
امیر حسام قربانی
۱۴۰۱/۶/۷
بسیار عالی و‌تاثیر گذار و مکمل کتاب هنر اغواگری بود و میشه از گفته هاش استفاده مفید کرد
لیانا خوشکام
۱۴۰۱/۵/۳۰
به نظرم یکم زیادی خلاصه بود، اگر قبلا تو این زمینه مطالعه داشتید میتونه مکمل اطلاعات قبلی تون باشه
امیر هوشمند
۱۳۹۹/۱۱/۱
بسیار عالی، بین تمام برنامه‌های کتاب صوتی بهترین برنامه کتاب راه می‌باشد
دانیال جعفری
۱۴۰۱/۴/۲۹
بینظیر بود واقعا کلی درس یاد گرفتم برای تاثیر گذاری روی خودم و تجارتم
es jam
۱۴۰۰/۲/۲۹
خلی جالبه. نکات‌ساده ولی پر اهمیت که خیلی بهشون دقت نمی‌کنیم.
مشاهده همه نظرات 40

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هنر تاثیرگذاری: برای متقاعد کردن دیگران ابتدا باید از خودتان شروع کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

موفقیت شخصی، میکروبوک، میکروکتاب، روش های تاثیرگذاری بر دیگران، تاثیرگذاری روی افراد، تاثیرگذاری، تاثیرگذاری و نفوذ، کتاب هنر تاثیرگذاری، تاثیرگذاری و متقاعد کردن دیگران، کتاب هنر تاثیرگذاری متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می شود، کتاب هنر تاثیرگذاری ترغیب دیگران با شما شروع می شود، کتاب متقاعد کردن دیگران از خودتان شروع می شود، کتاب ترغیب دیگران با شما شروع می شود، دانلود کتاب هنر تاثیرگذاری، خرید کتاب هنر تاثیرگذاری، دانلود کتاب هنر تاثیرگذاری کریس وایدنر، دانلود کتاب هنر تاثیرگذاری کریس وایندر، کتاب تاثیرگذاری، کتابهای کریس وایدنر، متقاعد کردن دیگران، روش های جذب و متقاعد کردن دیگران، هنر متقاعد کردن، هنر متقاعد کردن دیگران، خودیاری، مهارت های خودیاری چیست، موفقیت در زندگی، مهارت های زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، راهنمای موفقیت، رسیدن به موفقیت، رسیدن به خواسته ها، راز موفقیت، موفقیت در کار، موفقیتهای فردی، راهنمای موفقیتهای فردی، موفقیت شغلی، تقویت مهارت های ارتباطی، روابط بین اشخاص، بهبود روابط اجتماعی، ارتباط موثر با دیگران، مهارت ارتباط موثر، ارتباطات انسانی، ارتباط بین اشخاص، برقراری ارتباط با دیگران، The art of influence، ‭The art of influence persuading others begins with you، persuading others begins with you، Chris Widener