معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ 3500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟

با چه روشی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه رسید؟ مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ به این سؤال پاسخ می‌دهد. او راهکار خلاقانه‌ای برای شما دارد که نام کتاب نیز از آن می‌آید: سخنرانی آسانسوری.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟

در یک جلسه‌ی استخدام، متانت، نگرش، مهارت‌های اجتماعی اولیه و توانایی شما در برقراری ارتباط، همراه با تجربه و تحصیلات شما ارزیابی می‌شود. در یک جلسه‌ی مذاکره شما باید تمام مهارت خود را صرف متقاعد کردن طرف مقابل کنید؛ خواه جلسه‌ی عقد قراردادی کاری باشد، خواه در مراسم خواستگاری و هنگام تعیین مهریه. اما فراموش نکنید که شما برای همه‌ی این‌ها زمان کمی دارید. برای دستیابی به بهترین نتیجه‌ی ممکن، مهرنوش گلبازی در کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ راهکاری به شما ارائه می‌دهد.

چه در مصاحبه‌ی استخدام باشید و چه در جلسه‌ی تنظیم قرارداد و چه در مراسم خواستگاری، باید دست بنجنبانید! فراموش نکنید که مخاطب شما کم‌حوصله است. در جلسات استخدام این مسئله بسیار مشهودتر است. شما عصر قرار مصاحبه دارید اما مصاحبه‌کننده از صبح آن روز با کسان بسیارِ دیگری همچون شما گفت‌وگو کرده و به بررسی رزومه‌هایشان پرداخته است. پس احتمالاً در شما به دنبال چیزی است که هنوز چند دقیقه از شروع صحبت نگذشته، یا آن را خواهد یافت و یا قید شما را خواهد زد. شما برای ارائه‌ی خود در تمامی این جلسات و موقعیت‌ها به اندازه‌ی بودن در یک آسانسور و رسیدن از طبقه‌ای به طبقه‌ی دیگر وقت دارید. حال فرض کنید طرف مقابل شما در آن موقعیت خاص اکنون با شما در آسانسور است. با او چگونه وارد تعامل می‌شوید؟

مهرنوش گلبازی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و آن را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال دستیابی به موفقیت در موقعیت‌های مذاکره‌محور هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ می‌شنویم

توضیحاتتان شامل مهارت‌ها باشد. سخنرانی آسانسوری باید کار، مهارت‌ها و صلاحیت‌های شما را به نحو احسن توضیح دهد. سعی کنید در متن این سخنرانی بر روی دارایی‌ها که در خیلی از جهات به کار شما ارزش می‌دهند، تمرکز کنید. به عبارتی در این مسیر می‌توانید حتی اندکی هم بزرگ‌نمایی هم کنید. البته توجه کنید متن سخنرانی آسانسوری شما نباید سرتاسر دروغ شود. بلکه سعی کنید از این فرصت فقط برای تأکید بیشتر بر روی توانایی‌ها و مهارت‌های خود استفاده کنید. و هدفتان برجسته‌تر کردن این مهارت‌ها در ذهن شنوندگان باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 3500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟

مصطفی اسکندری
۱۴۰۲/۳/۲۳
به نظر من نکاتی رو گفت که بیشتر مواقع رعایت میکنیم ولی با این حال جالب و خلاصه بود صدای راوی خیلی خوب بود. ممنون از کتابراه
فاطمه قنبری
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
صدای خوانشگر عالی است
من همیشه خیلی از این زمان‌ها رو از دست میدادم
الان میدونم وقتی مواجه شدم در چنین موقعیتی دقیقا چطور صحبت کنم
افشین عزت زاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
دوستان سلام
مختصر، مفید و کاربردی. پیشنهاد میکنم گوش کنید.
گوینده هم بسیار خوب کارش رو انجام دادن
Ali Habibi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
جالبه بدونید که خیلی جلو میفتید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه یک سخنرانی آسانسوری خوب داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.