معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول اثری از رابرت کیوساکی، سخنران، فعال و پیش‌رو در امور مالی و تجاری و نویسنده‌ای برجسته و پرآوازه است. کیوساکی در این اثر، که یکی از بهترین کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت مالی در سراسر جهان به شمار می‌رود، راهکارهایی هوشمندانه و کاربردی را به شما معرفی کرده است تا به‌واسطه‌ی آن بتوانید به دستاوردهای مالیِ درخشانی دست پیدا کنید.گفتنی‌ست نام این کتاب در لیست عناوین پرفروش نیویورک تایمز بوده و جایزه‌ی Audie در سال 2001 را از آن خودش کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

سال‌ها از چاپِ اولین نسخه‌های کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad) می‌گذرد اما نام رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی آن، به دلیل نگارش این کتاب، همچنان در صدر فهرست نویسندگانِ حوزه‌ی موفقیت مالی و شغلی قرار دارد. پدر پولدار پدر بی‌پول بلافاصله پس از انتشار در هشتم آوریل سال 1997، دگرگونی و تحول عظیمی در این حوزه ایجاد کرد و بسیاری از افراد توانستند با رهنمودهای آن، به ثروت و موفقیت دست پیدا کنند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول که هم‌اکنون خلاصه‌ای از آن را می‌شنوید، داستان تأثیرگذاری را از زندگی و مسیری که رابرت کیوساکی برای دستیابی به موفقیت پیموده است، در بر دارد. آینده‌ی مالیِ رابرتِ جوان را ذهنیت دو پدر او رقم زدند. پدر واقعی‌اش، که با وجود تحصیلات و دانشی که داشت و علی‌رغم تلاش‌های بسیار و بی‌وقفه‌اش برای کسب ثروت، به‌دلیل عدم داشتنِ سواد مالی و هوش اقتصادی نتوانسته بود به موفقیت مالی دست پیدا کند. پدر دوم او، یعنی پدر بهترین دوستش، که از تحصیلاتِ چندانی برخوردار نبود اما توانسته بود با سرمایه‌گذاری‌های موفقی که انجام داده بود و دانشِ عملی و تجربیاتش، درآمد بالایی را برای خود ایجاد کند.

کیوساکی توضیح می‌دهد که چگونه بهره‌بردن از این دو تفکر متضاد، او را به موفقیت مالی رسانده است. یکی به او می‌آموخته چگونه رزومه‌ی قوی‌تری برای خود بسازد، چطور در رشته‌ها و زمینه‌های مختلف علمی، دانشِ خود را بالا ببرد و تحصیلات بالاتری کسب کند تا بتواند در آینده شغل مناسبی برای خودش دست‌وپا کند و دیگری، به او یاد می‌داده چطور باید طرح‌های قوی مالی و بازرگانی خلق کند تا بتواند به ایجاد شغل برای دیگران روی بیاورد. مقایسه‌ی افکار و ایده‌های این دو نفر تأثیر بسیاری در طرحی که کیوساکی برای آینده‌ی مالی خود ترسیم کرد گذاشت و موجب شد تا او بتواند با نگاهی بازتر و جامع‌انگارانه‌تر به مسائل مالی بیندیشد.

رابرت کیوساکی در خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول با زبانی صمیمی و ساده، باورهای عمومی درباره‌ی پول و راه‌ و روش کسب درآمد را به چالش کشیده و شیوه‌های نوینی را برای کسب ثروت و رسیدن به موفقیت مالی به مخاطبِ خود ارائه می‌دهد. او برای شما از معنای پول، دارایی، بدهی، انواع بدهی‌ها و اقسام سرمایه‌گذاری‌ها، شیوه‌های مختلف پس‌انداز، دریافت وام،... می‌گوید. کیوساکی با هوشمندیِ تمام، نارسایی‌های مالی را که مردمِ سراسر جهان به آن دچار هستند، شناسایی کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کند تا بر آن موانع غلبه کنند. او به افراد می‌آموزد چگونه سرمایه‌ی خود را در حوزه‌های مختلفی مانند املاک و مستغلات به‌گار بگیرند، چطور کسب‌وکار جدیدی برای خود به راه بیندازند، از چه راهی به استقلال مالی دست پیدا کنند، چطور بهترین شیوه را برای رسیدن به ثروت و کامیابی به فرزندانِ خود آموزش دهند و در نهایت، چطور کاری کنند که پول برای آن‌ها کار کند، نه آن‌ها برای پول!

رابرت کیوساکی اقتصاددانی پیش‌رو و مبدع تئوری‌های نوآورانه در حوزه‌ی اقتصاد در سراسر جهان است. پیام‌ها و نظراتی که کیوساکی در این کتاب عنوان کرده است، هم‌اکنون نیز قابلیتِ اعمال در زندگی انسانِ امروزی را دارد و چالش‌ها و مشکلاتی را که به بحث گذاشته، هنوز و همچنان از دغدغه‌های بزرگ بشری به شمار می‌روند. او در خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول، گام‌به‌گام شما را راهنمایی می‌کند تا افکار و نگرشِ خود را نسبت به امور مالی تغییر دهید و راه‌حل‌هایی بلندمدت را برای مشکلات خود خلق کنید.

پدر پولدار پدر بی‌پول را شایسته دستخط گشنی به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر مات آن را به چاپ رسانده است. خلاصه‌ای از این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش مهدی صفری می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

  • برنده‌ی جایزه‌ی Audie در سال 2001
  • حضور در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز
  • قرار گرفتن به مدت دو سال پی‌درپی در صدر فهرست کتاب‌های حوزه‌ی مالی USA Today
  • حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد»
  • حضور در فهرست کتاب‌های پرفروش Business Week
  • حضور در فهرست کتاب‌های پرفروش و پرمخاطب The Wall Street Journal
  • فروش بیش از 32 میلیون نسخه در سراسر جهان
  • ترجمه به بیش از 51 زبان در 109 کشور دنیا

نکوداشت‌های کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

  • کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول به هیجان‌انگیزترین شیوه، اصول و بنیان‌های دانشِ مالی را که در هیچ مدرسه‌ای تدریس نمی‌شود، در اختیار شما قرار می‌دهد. (Amazon)
  • کتاب پدر پولدار پدر بی‌پول سرآغازی برای هر فردی است که قصد دارد به استقلال و کنترل مالیِ آینده‌ی خود دست پیدا کند. (USA Today)

خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کیفیتِ زندگی خود را از بُعد مالی ارتقا دهید و به موفقیت و کامیابی و ثروت بیشتری دست پیدا کنید، پیشنهاد ما برای شما، شنیدنِ خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول می‌شنویم

شرکت الکساندر گراهام بل، پس از اختراع تلفن، به خاطر تقاضای زیادِ محصول باید گسترش می‌یافت. شرکتِ کوچکِ بل، حقیقتاً نمی‌توانست از عهده‌اش برآید. او شرکت و حقِ ثبتِ اختراع خود را با قیمتِ ناچیزِ صد هزار دلار به وسترن یونیون پیشنهاد داد ولی پیشنهادش رد شد. پیشنهاد او را احمقانه دانستند. در نتیجه AT&T ایجاد شد و از آن زمان تاکنون، میلیاردها دلار درآمد در صنعتِ تلفن ایجاد شده است. مردم معمولاً برای چیزهای جدید ریسک نمی‌کنند ولی محکم چسبیدن به گذشته و عدم پذیرش تغییر، می‌تواند خطرناک باشد.

یک مثال رایج از چیزی که مردم را عقب نگه می‌دارد، عدم اعتمادبه‌نفس است. رهایی از این بی‌اعتمادبه‌نفسی و ریسک‌پذیری برای تحقق بلندپروازی‌ها مستلزم کاری جسورانه و با شجاعت در خودِ ماست. علاوه‌براین برخی از افراد، می‌دانند در صورت لزوم، چطور چیزی را که می‌خواهند طلب نمایند. کیوساکی به‌عنوان یک معلم، دانش‌آموزانی را می‌دیدید که علایق خاصی داشتند ولی با عدم اعتمادبه‌نفس، آن را مهار می‌کردند. و این چیزی بود که او از دیدنِ آن نفرت داشت، چون هوش مهم است. افراد باید طبقِ آنچه که می‌دانند اقدام نمایند و این توانایی را در خود تقویت نمایند. جسارت، رشد هوش و سوادِ مالی، همگی تلاش‌های ارزشمندی هستند زیرا امکاناتِ بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند. اگر بتوانید هوشِ مالیِ خود را افزایش دهید، نیاز نیست نگران تغییرات تکنولوژیکی یا اجتماعی باشید که شما را در مسیر متزلزل می‌کند. با هوشِ مالیِ قوی، می‌توانید در برابر تغییرات، مقاومت داشته و پیشرفت کنید. وقت بگذارید و مدیریتِ مالی را یاد بگیرید. این کار می‌تواند باعث پیشرفت‌تان شود و شما را از این وحشت که نمی‌توانید آن را ادامه دهید، نجات دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
39 دقیقه
قسمت اول
34 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول
نویسنده
مترجمشایسته دستخط گشنی
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

mahdi manzoori
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب محتوای خوبی داره ولی خب متاسفانه داخل ایران خیلی چیزها متفاوت هست اما با کمی تفکر و ایرانیزه کرده اطلاعات می‌تونه خیلی مفید باشه
مونا فتحی نژاد
۱۴۰۳/۱/۲
ایمانی که عمل نیاره، ایمان نیست. امیدوارم افرادی که این کتاب رو میخونن یا گوش میدن، حتما به نکاتش عمل کنن. مثلا هرماه ۱۰٪ دریافتیی‌شون رو سرمایه‌گذاری کنن
سید ایلیا اطیابی
۱۴۰۳/۱/۱۱
دوستان کتاب مفیدی هست مطالعه کنید، بعد از این کتاب هم ثروتمند‌ترین مرد بابل رو مطالعه کنید. مکمل یکدیگرند
ستارد
۱۴۰۲/۱۰/۷
خوبه عالیه پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید
هادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
باید حتما بعد از مطالعه یک درس کامل مروری بر آن داشت
مهدی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۷
سلام خیلی عالیه حتما گوش کنید
صیادی
۱۴۰۳/۲/۵
بدرد دویست سال قبل میخوره
فروغ قربانی
۱۴۰۳/۱/۱۱
فالی و پر محتوا بود و هست و خواهد بود
مرتضی رشیدی
۱۴۰۲/۱۱/۵
خیلی خوب بود حتما گوش کنید
62peyman@gmail.com
۱۴۰۲/۱۰/۹
چه زیبا روشن آموزش عالی بود
کامران اک
۱۴۰۲/۱۰/۱
خسته نباشید عالیه
بهمن هادی
۱۴۰۲/۹/۲۴
سلام خسته نباشید خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی‌پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.