معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست

برای بسیاری از ما این واقعیت که با تلاش می‌‌توان به موفقیت دست پیدا کرد، هیچ نیازی به اثبات و توجیه ندارد. ولی مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست، افرادی را مخاطب قرار می‌دهد که خودشان را دست‌کم می‌گیرند و به این نتیجه می‌رسند که توانایی رسیدن به مرحله‌های بالای موفقیت را ندارند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست

استفاده از یک راهنما یا دستورالعمل برای رسیدن به موفقیت و برقرار کردن نظم در زندگی ازجمله بهینه‌ترین کارهایی است که می‌توانیم انجام بدهیم. مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست، این دفترچه‌ی راهنما را در اختیار ما قرار می‌دهد. این کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

هر کدام از ما در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود، آن‌قدر دغدغه و مشغولیت داریم که ممکن است اگر گاهی توقف نکرده و مسیر خود را ارزیابی نکنیم، یک عمر در راه اشتباهی گام برداریم و تمام تلاش‌های خود را بر باد بدهیم. مارک مک کورمک اعتقاد دارد موفقیت، دستورالعمل جادویی مشخصی ندارد؛ بااین‌حال نکات بسیار مهمی وجود دارند که در این مسیر تعیین‌کننده هستند. او در هر بخش از خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست یکی از این نکات را مطرح می‌کند.

از نظر مارک مک کورمک یکی از شرایط مهمی که می‌تواند ما را به موفقیت برساند، کمک گرفتن از دیگران است. شاید همه‌ی ما در زندگی حرفه‌ای خود شانس داشتن یک دستیار، کارگزار و هر شخصی که بتوانیم کاری به او بسپاریم را نداشته باشیم. بااین‌حال هیچ‌وقت نباید سعی کنیم همه‌ی کارها را یک‌تنه پیش ببریم و از درخواست کمک از دیگران غافل شویم. دیگران می‌توانند راهکارهایی در اختیار ما بگذارند که اگر یک عمر هم خودمان به تنهایی دنبالشان می‌گشتیم، آن‌ها را نمی‌یافتیم.

نکته‌ی مهم دیگری که در خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست مطرح می‌شود، به تعویق نینداختن کار اصلی است. روش درست زمان‌بندی کارها این است که کار مهم و اولویت‌دار را در نخستین فرصت ممکن انجام دهیم. این در حالی است که برخی تصور می‌کنند بهتر است کارهای خرده‌ریز و پراکنده را ابتدا انجام دهند تا بتوانند در نهایت، کار اصلی خود را با تمرکز کامل انجام دهند. اما مارک مک کورمک به شما توصیه می‌کند که این طرز فکر را تغییر دهید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که آموزش و دانایی را ضروری می‌دانند. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند. بنابراین مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند با آسودگی و اطمینان کامل هر جلد را مطالعه کنند، دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه کتاب‌های دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علم، روان‌شناسی، مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «یوگا»، «آموزش زبان چینی»، «آلزایمر و زوال عقل»، «مدیریت استرس»، «اقتصادسنجی» و «تقویت حافظه» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست برای مخاطبان کتاب‌های موفقیت، خودیاری، انگیزشی و روان‌شناسی مناسب است.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

سال 1990، مجله‌ی ورزشی Sports Illustrated مارک مک کورمک را «قدرتمندترین مرد در جهان ورزش» نامید. زمانی که فعالیتش در رشته‌ی تنیس تمام شد هم Tennis Magazine او را «قدرت‌مندترین مرد در جهان تنیس» نامید. مارک مک کورمک با تبدیل کردن IMG به بزرگ‌ترین کمپانی نمایندگی ورزشکاران در جهان که درآمدی میلیارد دلاری داشت، جهان ورزشی را متحول کرد.

مارک مک کورمک در سال 1930 در آمریکا متولد شد و در سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدانِ فارغ‌التحصیل از دانشکده‌‎ی حقوق دانشگاه ییل بود. مارک مک کورمک در سال 1960 برای اولین‌بار با یک گلف‌باز به نام آرنولد پالمر قراردادی مبنی بر نمایندگی حقوقی او امضا کرد. این قرارداد که تنها توافقی ساده با مبلغی نه‌چندان بالا بود، آغاز بازاریابی ورزشی در جهان شد.

«ده خصلت که باید کنار گذاشت»، «ده بهانه‌ی آدم‌های نامنظم» و «اصول مذاکره (On Negotiating)» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست می‌شنویم

اغلب می‌شنوم که مردم می‌گویند: «خیلی دوست داشتم نتایج بهتری بگیرم، ولی حیف که قابلیتش رو در خودم نمی‌بینم.» این افراد فکر می‌کنند گرفتن نتیجه‌ی عالی، موهبتی خداداد و ثمره‌ی داشتن ژن‌های خوب و استعدادهای طبیعی است. چیزی از این نادرست‌تر وجود ندارد. برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب نیازی نیست بااستعداد باشید. نتیجه گرفتن، مهارتی است آموختنی و ربطی به استعداد ندارد و می‌توان آن را آموزش داد، تمرین کرد و به مرور زمان به درجه‌ی کمال رساند. هر کس بخواهد و معتقد به آن باشد، می‌تواند نتایجی بهتر از قبل بگیرد. چه وقتی می‌خواهید کمدتان را تمیز کنید، چه پروژه‌ای پیچیده را پیش ببرید، یا چندین کار بزرگ و مهم را تکمیل کنید، فرایند برای همه‌شان یکی است. پیش و بیش از هر چیز باید ایمان داشته باشید که نتایجی عالی می‌گیرید و کنترل زندگی و پیرامونتان را در دست داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
12 دقیقه
دست‌به‌کار شوید، موفقیت همین‌جاست
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دست به کار شوید، موفقیت همینجاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.