معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثری پرفروش و کلاسیک در ژانر موفقیت است. ناپلئون هیل در این کتاب که چاپ نخست آن به سال 1937 بازمی‌گردد، یک بار برای همیشه فرمول‌های رسیدن به کامیابی در عرصه‌های شخصی و شغلی را صورت‌بندی کرده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید:

اثری که پیش روی شماست کتابی ماندگار و در نوع خود بی‌همتاست. ناپلئون هیل بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) را دهه‌ها پیش، در سال 1937 نوشت و منتشر ساخت؛ با این حال این اثر هنوز که هنوز است پرفروش است و پرخواستار. دلیل این امر بی‌شک محتوای بی‌زمان کتاب است که در هر دوره‌ای و برای هر نسلی از مخاطبین، جذاب و آموزنده بوده است.

اثر حاضر، همانطور که از عنوانش پیداست، درباره‌ی راهکارهای ثروتمند شدن است. این راهکارها ذیل سیزده اصل کلی ارائه شده‌اند؛ به نحوی که تأمل در آنها و پیروی ازشان می‌تواند دستیابی شما به موفقیت و ثروت را تسهیل کند. البته اشتباه خواهد بود اگر مقصود نویسنده از «ثروت» را تنها پول و دارایی‌های مادی بدانیم. به باور هیل چنین برداشتی از ثروت بسیار تنگ‌نظرانه و حتی ابلهانه است. ناپلئون هیل رفاه مادی را تنها بخش کوچکی از مفهوم کلی و جامع ثروت می‌پندارد. به زعم وی عشق و محبت چه بسا بخش‌های مهم‌تری از ثروت یک انسان به شمار روند.

مطلبی که او قصد بیانش را دارد، یا به عبارت بهتر، آموزه‌ای که او عزم تعلیمش را دارد، شما را هم از لحاظ مادی و هم از حیث معنوی، به انسانی بسیار بسیار بهتر بدل می‌سازد. راز محبوبیت این کتاب نیز احتمالاً در همین بینش چندوجهی و گسترده‌ی نویسنده نهفته است.

با توضیحات فوق از شما دعوت می‌کنیم که بدون اتلاف وقت نسخه‌ی خلاصه‌ی این کتاب کلاسیکِ ژانر موفقیت را تهیه کنید و به عصاره‌ی محتوای آن در قالب اثری کم‌حجم گوش فرا دهید. به این امید که از آن بیاموزید و بهره‌مند شوید.

افتخارات خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید:

- از پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت در چند دهه‌ی گذشته
- حضور در فهرستی با عنوان «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید:

- باور دارم که اصول موفقیت هیل کاملاً درست هستند؛ چون بیش از سی ‌سال است که از آن‌ها در تجارتم استفاده می‌کنم. (جان وانامیکر)
- هر موفقیتی را که به دست آورده‌ام، به سیزده اصل اساسی این کتاب مدیونم. (دبلیو. ام. ریگلی)
- این اثر آموزه‌هایی را به شما یاد خواهد داد که به مراتب باارزش‌تر از ثروتند. (جورج ایستمن)

خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به تمام طرفداران کتاب‌های موفقیت و خودسازی پیشنهاد می‌کنیم.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در چند دهه‌ی اخیر است. او به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از آثار پرفروش و سرشناس هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید می‌شنویم:

با استفاده از نیروی شگفت‌انگیز ایمان، به راحتی می‌توانید به جمع افرادی بپیوندید که دستاوردها و موفقیت‌های بی‌شمارشان، هیچ حد و مرزی ندارد. بزرگ‌ترین نیروی ذهن شما ایمان است. قدرتمندترین احساساتی که در انسان وجود دارد، ایمان، عشق و میل جنسی است. هر وقت این سه احساس با هم ترکیب شوند، افکار در سطح ناخودآگاه به چنان قدرتی دست پیدا می‌کنند، که می‌توانند افکار خلاقانه را به فعالیت‌های واقعی تبدیل کنند. با تمرین و تکرار، نهال ایمان را در خودتان به بار بنشانید، و از آن بهره ببرید.

ایمان یک حالت ذهنی است که می‌توان آن را از طریق تلقین مداوم به خود در ناخودآگاه ایجاد کرد. می‌توانید با مداومت در القای باورهایتان به خود، ایمان را در خودتان به بالاترین حد پرورش دهید و از آن سود ببرید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
افکار ثروت هستند
6 دقیقه
اشتیاق
9 دقیقه
ایمان
4 دقیقه
حس ششم
7 دقیقه
تلقین به خود
4 دقیقه
دانش تخصصی
3 دقیقه
مغز
4 دقیقه
تخیل
4 دقیقه
تصمیم‌گیری
6 دقیقه
برنامه‌ریزی سازماندهی‌شده
5 دقیقه
چگونه به هر موقعیتی که می‌خواهید دست پیدا کنید
4 دقیقه
قدرت نبوغ فکری
6 دقیقه
پشتکار
5 دقیقه
راز تکامل میل جنسی
5 دقیقه
ذهن ناخودآگاه
8 دقیقه
شش شبح ترس
4 دقیقه
چگونه از خودتان در برابر تأثیرات منفی محافظت کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
مترجمدادبه دادمهر
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

ن ب
۱۴۰۱/۷/۱
من قبلا کتاب کاملش رو گرفتم، اینم گرفتم که یه جمع بندی داشته باشم، فوق العاده ست، شما حتما اول باید کتاب کامل رو گوش بدید تا با مثالهایی که در ان امده بهتر مطلب را درک کنید، اما در اخر یا باید از کتاب اصلی نت برداری کنید یا این کتاب را هم گوش کنید و از این نت برداری کنید که من دونی رو توصیه میکنم، بعد از خواندن کتاب اصلی متوجه موضوع میشید اما در جمع بندی مطالب دچار مشکل خواهید شد، با داشتن این نسخه خلاصه بسیار عالی خواهید توانست مطالب را جمع بندی و نت برداری کنید، البته تکرار میکنم که اول نسخه کامل را گوش کنید، تنها ایراد وارد بر نسخه صوتی این کتاب و کتاب اصلی این هست که بارها و بارها ماها مخاطبین همیشگی کتابراه بابت موزیک‌های گوشخراش و ناهماهنگ با متن تذکر دادیم ولی توجهی نمیشه و سلیقه خودشان را تحمیل میکنند. فکرش را بکنید شب با هندزفری دارید به کتابی گوش میدید که نیاز به تمرکز دارد و ناگهان وسط پادکست یا بین پادکست‌ها یک موزیک گوشخراش پخش میشود!
پارسا
۱۴۰۱/۲/۵
کتاب ‌هایی که در زمینه موفقیت نوشته شده ‌اند، می‌تواند یک راه مهم برای افزایش اطلاعات خود در رابطه با راه‌های رسیدن به موفقیت و آموختن طرز فکر و عملکرد افراد موفق باشد و خلاصه بیندیشید و ثروتمند شوید به شما در این راه کمک بسیاری خواهد کرد.
کتاب‌های مختلفی در حوزه موفقیت نوشته شده ‌اند که خواندن و
آن‌ها خالی از لطف نیست. یکی از این کتاب‌ها،  کتاب بیندیشید ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل است. این کتاب، نکات بسیار جالبی را در رابطه با رشد و توسعه فردی برای رسیدن به موفقیت در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.
در این کتاب، شما خواهید آموخت که چگونه می‌توان با رشد و توسعه فردی به اهداف و رویاهای خود جامه عمل پوشاند و به ثروت‌های مادی و معنوی دست پیدا کرد.
البته به این کتاب باید صرفا به چشم یک کتاب آموزشی نگاه کرد نه انگیزشی، حتا سرفصل‌ها و و متن کاملا بصورت کتاب‌های درسی ارائه شده و همین کمی در خواندن کسالت بار است. فکر کنم تنها نکته بد کتاب همین باشد
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۳/۱۰
صد در صد کلیدی و عالی و فوق العاده و بی نظیر و کاربردی و جذاب و مهم!!!!!!
البته، بعداً نسخه کامل این کتاب محشر و خارق العاده سعی شود حتماً تهیه و چندین و چند بار مطالعه گردد...
درود بر شرفت جناب «ناپلئون هیل» عزیز و بزرگ و اسطوره!!!
چند ده سال قبل تر و اون زمانی که بشر هنوز دانش جامع و در و و
متمرکزی زمینه "سبک نوع زندگی افکار و باورها و تأثیر مستقیم و غیر قابل انکار و بلامنازع اون بر پول و ثروت و در واقع ثروت اندوزی" نداشته و یا حداقل همه گیر و همگانی نبود، شخصی بنام "ناپلئون هیل" شاگرد استاد "اندرو کارنگی" پس از سالها تلاش و تحقیق و مطالعه و بررسی در این زمینه، آثار و کتب بسیار مطرح و معروف و بزرگی از قبیل «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دینامیت/اصول موفقیت» و... ایجاد و خلق و ارائه نمود که بتونه همچنان چراغ راه خیلی از انسانها و زندگی‌های آن‌ها بوده و باشه و قطعاً خواهد بود!!!!!
فاطمه بیابانی
۱۴۰۱/۸/۵
کتاب خوبی بود برای کسی که میخواد با الفبای موفقیت آشنا بشه. خیلی تیتروار درباره‌اش صحبت میکنه و خلاصه گویی میکنه. در واقع خلاصه‌ای از اثر بزرگ ناپلئون هیل به نام the law of success هست که ۱۲۰۰ صفحه است و شرح مفصلی از همه موارد ذکر شده در این کتاب میده. به نظر من در واقع کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بیشتر بدرد کسی میخوره که کتابهای زیادی در این زمینه خونده و با خوندن این کتاب در زمان کوتاهی به خودش اون نکاته مهمو یادآوری میکنه. موفقیت نیاز به مرور قوانین آن داره. پس بخونید و موفق باشید.
وحید قلی زاده
۱۴۰۲/۳/۵
برخلاف کتابهای دیگه که دائم از ارتعاش و قانون جذب و این داستانها صحبت میکنه نویسنده این کتاب به هیچ عنوان دیدگاه قانون جذبی و ارتعاشی نداره و دائم راهکارهای عملی رو بیان میکنه که به نظر من بجای خوندن چند کتاب این کتاب رو چند بار گوش کنید و تا مطلبی رو درک نکردید ازش راحت رد نشید که فوق العاده اس. خود من تا الان فکر کنم بالغ بر چندین بار گوش دادمش. علاوه بر این میتونه به عنوان یک کتاب مرجع باشه براتون که هر از گاهی به یکی از بخشهای این کتاب مراجعه کنید
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۷
باسلام خدمت دوستان عزیزم. این کتاب واقعا با ذهن آدم ارتباط برقرار میکنه من وقتی این کتاب رو میخونم حاضر نیستم حتی یک لحظه هم وقتم رو هدر بدم. واقعا به آدم میفهمونه که هرلحظه مثبت فکرکنه و چطوری به مثبت کردن ادامه بده تا منفی‌ها به سراغ آدم نیاد. من وقتی مطالب این کتاب رو درک کردم واقعا فهمیدم که اندیشیدن خودش واقعا یک ثروته. این کتاب رو حتما حتما به دوستان کتابخوان توصیه میکنم. باتشکر
بهزا دینی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
در اینکه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از بهترین کتاب‌هاست هیچ شکی نیست
ولی بنده‌ی گله‌ای که از دوستان دارم اینکه کتاب رو بیش از اندازه خلاصه کردن
متاسفانه به اندازه‌ای خلاصه شده که اگر کسی ازقبل این کتاب رو نخونده باشه همه مطالب براش بی مفهومه
از دوستان تقاضا دارم‌ی تجدید نظر در این باره بکنند که کتاب رو بدون کم و کاست ارائه بدهند
سپاسگزار ام
Taheri Hamideh
۱۴۰۱/۸/۹
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یک کتاب الهام بخش هست که به ما یادآوری میکند فاصله رسیدن ما به ثروت به اندازه‌ی ارتباط ما با افکار مثبت یا منفی هست
برای رسیدن به ثروت و موفقیت باید بین دو گزینه ترس یا ایمان
ایمان رو انتخاب کنیم و اجازه ندیم، شش ترس اصلی مانع موفقیت ما باشند.
در این کتاب راهکار رد شدن از ترسها و رشد شخصیتی را ارائه میدهد.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۵
نقد و نظر مفید: واقعاً این کتاب معرکه هستش، بیندیشید و ثروتمند شوید عالیه، در این کتاب میفهمید که چطور پول برای شما کار کند نه شما برای پول.
یاد میگیرید که چگونه با فکر کردن پولدار بشوید.
بعد از خواندن این کتاب یاد میگیرید که چطور ضمیر ناخودآگاهتون شما رو پولدار میکند.
من بار چهارم هستش که این کتاب رو میخونم،
زود بخر و گوش بده که از قافله عقب نمونی.
حسین
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب قوی هست، خلاصه خوبی هست اثر زیبایی شده اما قرار نیست قصه شب باشه یا کتاب کودکان، لحن گوینده در کتاب‌هایی شبیه به این کتاب باید قوی تر و گرم و اثرگذار باشه و اینکه ابتدا و انتها و وسط هر قسمت واقعا میزان آهنگ زیاده و میشه مدیتیشن انجام داد جای گوش کردن به کتاب. من به خاطر خلاصه خوب و کتاب قوی ۴ستاره دادم. شاد باشید.
سمیه محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
خیلی عالی بود مخصوصا ان قسمتش که گفته بود اگر میخواهید ثروتمند بشید باید ازدواج کنید این واقعا درسته چون هم فکرت و ذهنت متمرکز به پول درآوردن میشه و اینکه پولی که درمیاری برای دوستان و خوش گذرونی خرج نمیکنی پولی که بدست میاریُ سرمایه گذاری میکنی این کتاب در مورد اینه که با قدرت تفکر میتونی پولدار بشی
محمد علی باستانی
۱۴۰۲/۲/۵
کتابی عالی در مورد مدیریت ذهن و کنترل افکار
گوینده بسیار آرام و شمرده کتاب میخواند
فصل‌ها کوتاه و مفید بود
در مجموع این کتاب برای یکبار گوش دادن نیست بنظر من باید هر چند وقت یکبار از اول گوش بدیم
ترفندها و روش‌های کاربردی بسیار خوبی داره
پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید🌹
Dr. S
۱۴۰۱/۵/۱
“هروقت اهدافتان را به درستی مشخص کردید و برای انجام فعالیتی تصمیم قاطع گرفتید باید تمام پل‌های پشت سرتان را نابود کنید و در واقع بازگشت به عقب را برای خودتان غیرممکن سازید تا چاره‌ای نداشته باشید به جز رسیدن به موفقیت و کامیابی”… واقعا عالیه این کتاب
یونس
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
واسیه کسانی که کتاب کاملش خواندند خوبه یعنی یاد آوری میشه به نظر من باید کتاب کاملا بخونیم تا درک از کتاب رو داشته باشیم.
اون جزئیاتی که مهم هستند و مثال‌ها رو حذف کردند. ولی کسی که میخواد موفق بشه تنها خوندن این کتاب بهش کمک زیادی نمی‌کنه به نظر من.
یوسف غارتپور
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب مختصر و مفید و بدون اضافاتی است.
راهنمایی‌های هیل چراغی است پرنور در دل تاریکی شب چرا که سخن پانصد فرد موفق از قلم ناپلئون هیل تراوش میکند و بر جان می‌نشیند.
از صدای دلنشین گوینده نیز نمیتوان غافل بود.
مشاهده همه نظرات 184

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.