معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی حس ششم: چگونه از گواهی دل در زندگی استفاده کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی حس ششم: چگونه از گواهی دل در زندگی استفاده کنیم
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حس ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حس ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی حس ششم: چگونه از گواهی دل در زندگی استفاده کنیم

چگونه می‌توان کیفیت زندگی را در تمام جنبه‌ها بالا برد؟ لورا دی، نویسندهٔ محبوب آمریکایی، در خلاصه کتاب صوتی حس ششم که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است، با ارائه راهکارهای عملی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از شهود درونی خود مسیر واقعی خوشبختی و رسیدن به آرامش را پیدا کنید.

دربارهٔ خلاصه کتاب صوتی حس ششم:

شهود، الهام غیبی، حس ششم یا هر اسمی که روی آن می‌گذارید مهم نیست. چیزی که بیشترین اهمیت را دارد این است که این حس درونی قوی در تمام تصمیمات روزمرهٔ شما نقش اساسی دارد. لورا دی در سمینارهای مختلفی که در سراسر جهان برپا می‌کرد، به سرمایه‌گذاران، پزشکان، وکلا و هر فردی که دوست دارد در زندگی‌اش پیشرفت کند یاد می‌دهد تا به شکل آگاهانه‌ای از توانایی‌های پنهان خود استفاده کنند.

این نویسندهٔ پرفروش نیویورک‌تایمز حالا در کتاب حس ششم (Practical Intuition) برنامه‌ای گام‌به‌گام برای شما طراحی کرده تا با کمک آن بتوانید از قدرت ذهنتان برای پیشبرد اهدافی که در سر دارید بهره ببرید. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید با استفاده از شهودتان کیفیت زندگی خود را در تمامی جنبه‌ها افزایش دهید و در مسیر درستی برای رسیدن به موفقیت قرار بگیرید.

کتاب حاضر همچنین به شما کمک می‌کند تا تمام تصمیمات خود را آگاهانه اتخاذ کنید و با رجوع به حس درونی‌تان به آرزوها و خواسته‌هایتان دست پیدا کنید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی حس ششم:

- حس ششم به طور خلاصه و واضح بیان می‌کند که چگونه می‌توانیم از توانایی طبیعی که همه ما از آن برخورداریم، استفاده کنیم. (دیپاک چوپرا - نویسنده و پزشک آمریکایی هندی‌الاصل)

- لورا دی گام‌به‌گام شما را از طریق یک رویکرد سیستماتیک برای برقراری ارتباط با شهود درونی راهنمایی می‌کند. (جیمز واتسون - زیست‌شناس آمریکایی)

- لورا دی با ایجاد قالبی عملی به همه می‌آموزد که شهود چگونه در تمام سطوح زندگی ما عمل می‌کند و چگونه می‌توانیم از قدرت شخصی خود استفاده کنیم. (دمی مور - هنرپیشه آمریکایی)

خلاصه کتاب صوتی حس ششم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید با شهود درونی خود ارتباط برقرار کنید و تصمیم‌گیری‌های آگاهانه‌تری در زندگی داشته باشید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

با لورا دی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده مشهور و پرفروش نیویورک‌تایمز نزدیک به چهار دهه است که به افراد و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کمک می‌کند تا با بهره‌مندی از توانایی‌های ذاتی‌شان تغییرات بزرگی ایجاد کنند. او همچنین آثار زیادی در این زمینه نوشته که اکثر آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند. لورا دی (Laura Day) همچنین در نشریاتی همچون نیوزویک، نیویورک، ایندیپندنت، باتم لاین، کاسموپلیتن، ماری کلر، استلا، فوربس و پیپل معرفی شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی حس ششم می‌شنویم:

تا اینجا بدون اینکه به‌صورت دقیق مشخص کنیم شهود دقیقاً چیه، درمورد اون فقط صحبت کردیم. مهم اینه که همین الان هم در حال استفاده از اون هستیم. چون از این مفهوم فقط برای معنا بخشیدن به موارد دیگه استفاده می‌کنیم. شما برای این که از جهان اطرافتون اطلاعات به دست بیارید سراغ حواس پنجگانه میرید.

یعنی لامسه، بینایی، بویایی، شنوایی و چشایی. همین حالا که دارید این کتاب رو می‌شنوید از طریق حس‌هایی که دارید مشغول جمع‌آوری اطلاعات مختلفید. شهود بدون اینکه به حواس پنجگانه تکیه کنه کار خودش رو انجام میده. اما برای تفسیر اطلاعات به این موارد یعنی به حواس پنجگانه نیاز داره. به طور کلی می‌تونیم شهود رو به این صورت تعریف کنیم:

اول: شهود یک روند غیرطولیه. یعنی از منطق برخوردار نیست. دوم: شهود از طریق ابزار غیرتجربی اطلاعات جمع‌آوری میکنه. یعنی اطلاعات رو با استفاده از حواس پنجگانه به دست میاره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
3 دقیقه
مقدمه‌ای از دمی مور
26 دقیقه
فصل اول: چگونه به قدرت درک مستقیم و شهود دست پیدا کردم؟
35 دقیقه
فصل دوم: تبریک به مناسبت اولین پیش‌بینی
18 دقیقه
فصل سوم: شهود یا گواهی دل یک آگاهی است که علت دانستن آن را نمی‌دانیم
14 دقیقه
فصل چهارم: شهود می‌تواند در مورد هر موضوعی که بخواهید اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهد
14 دقیقه
فصل پنجم: برای خود یا دوستانتان برداشت‌های رسمی انجام دهید
5 دقیقه
فصل ششم: چطور می‌توانیم در پنج دقیقه هرکسی را به یک فرد پیش‌بینی کننده تبدیل کنیم؟
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی حس ششم: چگونه از گواهی دل در زندگی استفاده کنیم
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی حس ششم

پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۱/۷/۸
کتاب خوبی هست، چند روش خودشناسی کاربردی داره، حتماً سوالات رو پاسخ بدید.
و اینکه کاملش کنم کتاب رو: هر شخصی که بیشتر با خودش رو راست باشه و بیشتر با خودش حقیقت رو مرور کنه و به خودش دروغ نگه، بیشتر می‌تونه از سیگنال‌های الهی بواسطه شهود، راهنمایی دریافت کنه.
میدونید چطور حسی میگیرد!، یه همچین و
حسی خواهید داشت: تصمیم گیری‌های شما بیشتر صحیح خواهند بود هر تصمیم که میخواهید بگیرید انگار که متوجه میشوید نتیجه خوبی خواهد داشت یا خیر.
(الحمدلله رب العالمین)
احسان علیپور
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
به نظر من کتاب غیرمنطقی و غیر استدلالی است. و عدم شناخت نویسنده از انسان کاملا مشهود است. ایشان برای شهود منبعی غیر از ضمیر ناخودآگاه قائل هستند. و در جایی از کتاب جریان مسابقه اسب دوانی را شهر می‌دهد که ایشان در ذهنش هنگام شرط بندی دختری در مزرعه در حال دویدن مشاهده کرده و سپس بر روی اسبی شرط بسته که اسمش زنانه بوده است و بعد برنده هم شده است... که به نظر من بسیار غیرمنطقی است. به نظر من کتاب خوبی نبود و ضعیف بود
فائقه
۱۴۰۲/۳/۲۴
چقدر صداتون خوبه آقای دادبه دادمهر عزیز 💚کتاب یه سری تمرینات پرسش وپاسخ هست از خودتون سوال کنید وصادقانه به خودتون جواب بدید یه جور اتصال به ضمیر ناخودآگاه خودتون هست به نظر من کتاب خوب وعالی هست وحتما تمرینات رو انجام بدید فقط هنگام خوندن کتاب حتما یه دفتر کنارتون باشه ولی اگه نبود ایراد نداره مطمئنن کتاب رو دفعه دوم گوش میکنید ودفتر کنار دستتون هست
طناز
۱۴۰۲/۵/۲۹
نسخه متنی این کتاب خیلی بهتر از صوتیشه، ولی در کل یسری تمرینات داده بود برای تقویت حس ششم که بنظرم بی پایه بود و کمکی به شما نمیکنه تقویت این حس نیاز به خودشناسی و خودباوری و درک شهود و ایمان درونی داره که تمرینات این کتاب کمکی در جهت رشد هیچ کدوم از اینا به شما نمیکنه
رویا
۱۴۰۲/۵/۱۴
سلام وقت بخیر
کتاب حس ششم برای من کتاب مفیدی، من از این نوع کتاب زیاد خواندم ولی مطالب این کتاب هم بسیار جالب و آموزنده است و یکبار خواند عالی است
با سپاس از کتابراه
rohallah Khierandish
۱۴۰۲/۱/۳۰
بخونید هرچقدر میتونید از این مدل کتاب‌ها بخونید فقط برای خودتون و در موردش با کسی صحبت نکنید چنین مواردی مسائلی درونی هستند یجور مسله شخصی حساب میشه
مریم بیاتى
۱۴۰۱/۸/۱۸
چقدر کتاب جالبی بود!!!
من اول نسخه صوتی رو تهیه کردم، داخل کتاب یکسری تمرینات برای تقویت حس ششم داره که
بنظرم بهتره نسخه متنیشو تهیه کنید، تمریناتش فوق العاده جالب و کاربردیه👏🏽
فاطمه پاکدامن
۱۴۰۲/۵/۱۰
آخرین حسی که در هیچ مدرسه و دانشگاهی بما آموزشش ندادند. فقط ۵ حس رو یادمون. دادند در جامعه. ولی فراتر از علم. حس ششم. وجود دارد که قویترین حسه ماست.
گلاره راد
۱۴۰۱/۲/۲۸
صدای گوینده خیلی خوب بود... باعث شد از گوش دادن به کتاب صوتی لذت ببرم... متن خود کتاب خیلی روون و آموزنده اس.. دوسش داشتم.
محمد عسکری
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
ممنونم از شما بابت ترجمه و تصویت این کتاب و ممنونم از لورا دی که با این اثر عالی حس بسیار خوبی به خواننده تزریق می‌کند عالیی عالیی
M Sh
۱۴۰۱/۱/۱۶
بنظر من توی هیچ چی تصادفی نیست
ارتباط با آدم‌های جدید
و یا خوندن مطالب یک کتاب جدید
بهتر حال‌ی پیامی برای ما داره
جلال ناملتیان
۱۴۰۲/۱/۳۰
نکته‌های جدید و جدابی در مورد حس ششم داره. تمرین‌های خوبی هم داشت. در کل جالب بود
راحیل م
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
این کتاب خیلی عالیه و کنجکاو میشدم به انجام تمرین ممنونم از کتابراه
عادل آتشین
۱۴۰۱/۳/۳۱
حس ششم ابزاری متمایز و برتری بخش در راه موفقیت و کمال آدمی
Somayeh jafari
۱۴۰۱/۷/۲۱
ممنون از توجه شما که صوتی این کتاب رو قرار دادید، 🙏🌹🙏
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی حس ششم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی حس ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.