معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها
قیمت:
۱۳۰۰۰ 6500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها

پادکست لطف خدا در سختی‌ها اثر جول اوستین، به شما می‌آموزد که چگونه در سختی‌ها و فراز و نشیب‌های زندگی به خداوند توکل داشته باشید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

برای موفقیت در زندگی حتما نباید بدون مشکل باشید. لطف خدا این نیست که مشکلی نباشد بلکه لطف خداوند باعث می‌شود، مشکلات ناامیدتان نکنند و بتوانیم با پیروزی از مشکلاتمان بیرون بیاییم. خداست که جلوی شر و بدی را می‌گیرد و لطف خدا در مشکلات کمک‌تان می‌کند. نیاز نیست شغل یا راهتان را تغییر دهید؛ خدا کمک می‌کند تا در اوضاع بد هم بتوانید موفق شوید و این موفقیت بسیار شیرین‌تر است.

رحمت خدا همه‌جا شامل حال‌تان می‌شود. او در بهترین و بدترین شرایط، کنار شماست تا احساس تنهایی نکنید. اگر بدانید خدا همیشه به شما لطف دارد، می‌توانید آسوده و با خیال راحت زندگی کنید. خدا شر و مصیبت را دور می‌کند. خداوند همیشه در مشکلات همراه‌تان است و از همه مشکلات شما قوی‌تر و نیرومندتر است.

شما مخلوق خدایید. خدا شما را انتخاب کرده و به شما وعده داده که همیشه موفق باشید. در هر مشکلی به خاطر بیاورید که چه شخصی هستید و مطمئن باشید خداوند آدم‌های درست را سر راهتان می‌گذارد.

سعی کنید با نگرانی زندگی نکنید. اگر به خداوند احترام بگذارید و در اولیت قرارش بدهید، لطف خدا همیشه همراه شما خواهد بود. به جای اینکه عصبانی بشوید و نگران سلامتی و شغلتان باشید، با خدا حرف بزنید و با او درد و دل کنید.

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده، مجری تلویزیونی، واعظ آمریکایی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. او تا به حال 7 کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده‌ است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش اول
6 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها
نویسنده
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ 6500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها

Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۵
بسیار بسیار تاثیرگذار. تا می‌تونید کتاب‌های جول اوستین رو بخونید یا گوش بدید. صحبت‌های جول اوستین با ذات و فطرت مون خیلی سازگاره و بسیار بسیار به دل آدم میشینه و باعث آرامش ذهن و روح آدم میشه و آدمو به زندگی و به لطف خدا امیدوارتر می‌کنه. مشکل اکثر ماها و ریشه‌ی بیشتر مشکلات در زندگی، همین ضعیف هست بودن ایمان و چقدر قوی بودن ایمان میتونه زندگی رو قشنگ و دوست داشتنی کنه. اگر ایمان قوی داشته باشیم، از پس هر مشکلی برمی آییم و با توکل به خدا و به پشتوانه‌ی این ایمان، هر مانعی رو کنار می‌زنیم. من این کتاب و تمام کتابهای جول رو پیشنهاد میکنم که حتما بارها و بارها گوش بدید و اگر این حرفها زیاد شنیده بشه و ملکه‌ی ذهن بشه، زندگی خیلی راحت و قشنگتر میشه برامون و ارتباطمون با خدا نزدیکتر و صمیمی تر میشه و دیگه چی از این بهتر.
pardis snb
۱۴۰۲/۸/۸
بسیار تاثیر گذار و امیدبخش بود. جول استین واقعا عالیه و همیشه از حرفهاش انرژی خوب میگیرم. این کتاب رو میشه هربار که با چالشی در زندگی مواجهه شدیم گوش بدیم و به خودمون یادآوری کنیم که خالق ما همیشه مراقبمون هست. و چه بسا در پس یه سری اتفاقات به ظاهر تلخ خیری برای ما نهفته ست که فقط زمانی که میتونیم آشکارمیشه درک کنیم و بپذیریمش. درحالیکه قبل از اون فقط گله میکردیم که چرا این اتفاق برای من افتاد....
بابک نیکوئیان
۱۴۰۱/۷/۱۶
واقعا به دلِه من نشست و اجرای صوتی‌اش هم توسط آقای قناعت پیشه مانند همیشه زیبا و عالی بود این را هم بگویم که کمتر کتابی است که روی من اثر مثبت داشته باشد و از آن لذت ببرم در این زمینه واقعا مشکل پسندم... ممنونم از تولید کننده گان این کتاب صوتی زیبا مرسی
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۱/۳۰
سلام و احترام؛ محتوا عالی، بر اساس یکی از سخنرانی‌های جناب جول اوستین و امید بخش مثل سایر کتاب‌های ایشان. به دلیل تکراری بودن محتوا و شباهت با سایر کتاب‌های ایشان، ۴ ستاره از نظر من؛ ولی به دلیل جملات معجزه آسا و شفابخش، همون ۵ ستاره همیشگی.
عباس فرهادی
۱۴۰۲/۵/۲
خیلی کوتاه و پر انرژی.. خیلی دوست داشتم از اون جمله‌ای که چند بار تکرار کرد که اجازه ندین هیچ مانعی باعث بشه از زندگی عقب بمانید حتی اعتیاد یا بیماری.. به امید موفقیت همگی. همه موجودات زنده. به خاطر خیلی خلاصه بودن کتاب یک ستاره کم دادم
sara safi
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
سلام
در شرایط خیلی بدی بودم که به کتاب‌های صوتی جور استون رو آوردم و مثل همیشه جول استون و تفکر مثبت و صحبحش از غباری که دور فکرم بود دراومدم.
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۸/۲۲
جول اوستین به خاطر همینکه حال بد آدمو به شدت با دوتا جمله عالی میکنه قطعا جاش توی بهشته😊
همه کتاباش رو بگیرید گوش بدید، ترجیحا صوتی هاش رو
محمدرضا
۱۴۰۰/۶/۲۲
کتاب‌های جول اوستین در مواقع فشار‌های روانی و مشکلات خیلی به من کمک می‌کنه که نا امید نشم توصیه می‌کنم که این پادکست را حتما گوش بدین.
مهتاب پدیدار
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
پراز انرژی مثبت هستند جول اوستین لبخندش و دیدگاهش خیلی دوس دارم مثل ایشون ب زندگی نگاه کنم
mahsa vakilian
۱۴۰۲/۳/۱۸
واقعا کتاب‌های جول اوستین به آدم انرژی و انگیزه و توان ادامه دادن میده. گوینده هم فوق العاده است.
مرجان پارسا
۱۴۰۱/۷/۱۵
بهترین کتابهای انگیزشی و موفقیت برای این نویسنده بی نظیره
مثله همیشه لذت میبرم از کتابهاش ❤️❤️
عقیل پاکیزه
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
جول اوستین رو همه با غافلگیر کردن میشناسن، باید تو عمق مطالب رفت و اونا رو هضم کرد
ملیکا محمدیانی
۱۴۰۲/۱/۶
عااالی عااللی صدای گوینده عاالی بود انگیزه منو ۱۰۰۰۰برابر کرد عاالی
فاطمه حیدری
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
تشکر از کتاب‌های خوبی که در اختیارم ن قرار میدید و مرسی از گوینده‌ی توانا.
shiva msi
۱۴۰۰/۸/۳
خیلی‌خوبه هر موقع از نظر روحی بهم ریختین کتاب‌های جول اوستین رو گوش بدین
مشاهده همه نظرات 34

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی لطف خدا در سختی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.