معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم

رابین شارما در پادکست چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم، به شما یاد می‌دهد چگونه تغییرکننده‌ها می‌توانند باعث ایجاد اعتماد به نفس بشوند و راهکارهایی طلایی برای داشتن اعتماد به نفس ارائه می‌دهد. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

رابین شرما در این کتاب می‌گوید:

در بسیاری از جهات‌ یکی از مهم‌‌ترین فاکتورهای اصلی برای رسیدن به موفقیت‌های زیاد توانایی ذاتی شما نیست و ربطی به محل تولد شما ندارد و جایی که بزرگ شده‌اید یا سابقه‌ی خانوادگی، و هم‌چنین هیچ ربطی به آیکیو شما ندارد. از شما میخواهم که خوب به آن فکر کنید و این تعریفی که در ذهنتان از اعتماد به نفس را دارید تخریب کنید و آن را تغییر دهید.

رابین شارما (Robin Sharma) نویسنده کانادایی، مردی پرانرژی و دوست‌داشتنی، متفکری اصیل با ایده‌هایی ناب است که به ما کمک می‌کند تا زندگی‌مان را در جهت مثبت تغییر دهیم. وی مدیر موسسه‌ی آموزشی رهبری و مدیریت بیزینس به نام شارما لیدرشیپ اینترنشنال است. رابین شارما یکی از موفق‌ترین راهبران جهان است که ایده‌هایش را در زمینه‌های شخصی و تجاری به افراد منتقل می‌کند.

رابین شرما نویسنده‌ی کتاب "رهبری که عنوان نداشت" و چندین کتاب دیگر که کتاب‌هایش به زبانه‌ای مختلف ترجمه و منتشر شده است، وی تا به حال یازده عنوان کتاب به چاپ رسانده است. معروف‌ترین کتاب او "راهبی که فراری خود را فروخت" است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
5 دقیقه
بخش اول
2 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
4 دقیقه
بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم
نویسنده
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم

zahrasharifi sharifi
۱۴۰۲/۱/۲۸
اعتماد به نفس یک جور طرز فکر مثبت راجع به خودتون و توانایی‌هاتون و درست همان موقعی که همه چیز به‌ هم می‌ریزه می‌تونه به فریادتون برسه و به شما کمک کنه تا در برابر مشکلات‌تون قوی باشین. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین آدم‌هایی که می‌شناسیم هم گاهی اوقات دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شن. برای تقویت اعتماد به مثل نفس، هر توانایی و مهارت دیگه باید تمرین داشته باشین تا بتونید اونو مدیریت کنین، اما وقتی بتونید خودتون افسار رو به دست بگیرین، پیشرفت می‌کنید و زندگی‌تون از این رو به اون رو می‌شه. این کتاب صوتی با این قدرت بیان فوق العاده به شما آموزش میده چجور روی مهارت اعتماد به نفس خودتون کار کنید.
F
۱۴۰۰/۴/۲۶
بینظیره. خیلی‌ها این رو یک پادکست ضعیف میدونن، اما افرادی که کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و عادات اتمی و اثر مرکب خوندن، میدونن چقدر پر معناست. اما این هم بگم، این صحبت‌ها از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها خلاصه شده و برای خواننده‌های کتاب، میتونه تکراری باشه، به هرحال
به هیچ وجه این پادکست رو از دست ندید، به امید موفقیت شما.
Reza Azizi
۱۳۹۷/۱۰/۷
به نظرم ارزش گوش دادن نداشت چون انتظارم بیشتر از این بود. انتظار داشتم به طور اختصاصی درمورد اعتماد به نفس اطلاعات داده بشه اما فقط یه سری نکته انگیزشی که خیلی به هم مربوط نبودن کنار هم چیده شده بود. اما منظورم این نیست که این کتاب صوتی بد بود فقط میگم که به درد من نخورد. روزتون بخیر
Zohreh Rakh
۱۴۰۰/۵/۲۰
در کتاب نکاتِ انگیزشی خوبی بیان شده که صرفا فقط موَضوع اعتماد به نفس نبود.
فن کیمیاگری از درون مشکلات، گوش نکردن به اخبار، خواندن بیوگرافی افراد موفق، تمرکز روی کارهایمان و همچنین تکنیک سه گانه شب موقع خوابیدن که یادآوری سه فعالیت مثبت در هر روز است، موارد مفیدی بود.
ممنون از کتابراه🌷
الهام حقیقت خواه
۱۴۰۲/۵/۱۱
این کتاب نکات خوبی رو برای بالا بردن اعتماد به نفس ذکر کرده بود اما می‌توانست با ذکر نمونه‌های بهتری متن را بنویسد این کتاب بسیار خلاصه بود و به صورت کلی در مورد این موضوع صحبت کرده بود اگر به دنبال موضوع این چنینی هستید لطفاً کتاب‌های دیگر رو هم در کنار این کتاب مطالعه کنید
Glück
۱۴۰۲/۱/۹
خیلی ساده مفاهیم روانشناسی و الهیاتی بیشتر بر پایه مسیحیت گفته شده
اگر بدون تعصب مطالعه کنید بسیار کاربردی خواهد بود
در عصر حال انسان با اعتماد بنفس یک انسان موفق خواهد بود
و عملا تمامی مسائل زندگی ما به این مبحث و مهارت برمیگرده
این کتاب یک کمک بسیار عالی و رایگان برای همه هست
Saeide Ahmadi
۱۴۰۰/۴/۱۵
این کتاب، مطالب قابل تأملی دارد. به نوعی گزیده‌ای از بسیاری از کتاب‌ها و سخنرانی‌های موفقیت است که قبلا خوانده یا شنیده ام.
قطعا شیوه سخنرانی، سریع و با هیجان بوده است؛ اما من ترجیح می‌دادم گوینده محترم آرام تر و کم هیجان تر متن را بخوانند.
با تشکر
فاطمه ارجمندی
۱۴۰۱/۱۲/۹
با اینکه کوتاه بود ولی مطالبش مفید بود رابین شارما بهترین نویسنده ست حتی میشه انرژی مثبت این نویسنده رو در مطالب‌های کتاب درک کرد من اکثر کتابهای این نویسنده رو دوست دارم و از خوندن کتابهاش لذت میبرم فقط‌ای کاش گوینده این کتاب هیجانی صحبت نمی‌کرد
Mohammad javad Abbasi
۱۴۰۱/۹/۱۸
کوتاه مفید و بسیار کاربردی هنگامی که در اتوبوس نشسته اید و از سر کار یا دانشگاه به خانه برمی گردید در مدت زمان کوتاهی تعریفی معقول و جالب از اعتماد به نفس به شما ارائه می‌دهد. باور کنید گول کوتاه بودن آنرا نخورید با شنیدن آن لذت خواهید دید.
❁🅽︎🆉︎❁
۱۴۰۱/۱/۱۲
با اینکه طولانی نبود و فقط ۲۰ دقیقه بود اما مطالب مفیدی داشت
وقتی در مورد حباب تمرکز گفت یاد کتاب کار عمیق افتادم که برای تمرکز میتونید مطالعه کنید
و برای برنامه ریزی و ارزیابی کارهاتون هم کتاب برنامه ریزی به روش بولت ژورنال میتونه مفید باشه.
Nahid Koohkan
۱۴۰۰/۶/۶
همین که سعی داره دیدگاه انسان رو به غم و شکست عوض کنه، واقعا خوبه.
حقیقتا خیلی‌ها از جمله خودم غم رو ناکامی میدونن، در حالی که جزئی از وجود ما و زندگیه.
و هر بار نشدن یه کار رو به اسم شکست می‌شناسیم و این اشتباهه و اون فقط تمرین به حساب میاد.
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۲/۷/۲۵
با عمل کردن به راه و روش‌های این کتاب صوتی می‌توانیم اعتماد به نفس را در خودمان ایجاد کرده و آن را افزایش دهیم. اعتماد به نفس یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای موفقیت است. کسی که اعتماد به نفس نداشته باشد به طور یقین موفق هم نخواهد شد.
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بدک نبود ولی میتونست بهتر باشه
۱_ قلم قابل تحسین نویسنده
۲_ نگارش ن چندان تعریفی
۳_ اطلاعات خوب اما مختصر
۴_ قیمت مناسب اما ارزش خرید زیادی نداره
۵_ گنگ بودن مفاهیم
اگر میخواهید اصولی یادبگیرید بهتره بیشتر هزینه کنین
Maryam M
۱۴۰۰/۹/۲۹
من دوست داشتم در کل پادکست مختصر و مفیدیه و شما حین انجام کارهای روزانه یا رانندگی میتونید بهش گوش بدید و ازش استفاده کنید تکنیک‌هایی‌ام که گفته شد تکنیک‌های ساده‌ای بودن که به شدت روی سبک زندگی و اعتماد به نفس تاثیرگزار اند
مَه نو
۱۴۰۰/۵/۴
چهارنکته برای تغییر نگرش در زندگی. اون نکته‌ی هر شب سعی کن دو تا سه کار خوبت رو ب یاد بیاری خیلی تمرین خوب و قشنگی هست مخصوصا در جامعه ما که رسانه مستمرا در حال پمپاژ خبرهای بد و خود تحقیری هست تمرین کاربردی محسوب میشه. شکر
مشاهده همه نظرات 145

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.