معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3

خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 آموزش‌هایی تکمیلی برای مطالبی است که امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ در دو کتاب قبلیِ خود، در خصوص آداب و رسوم غذا خوردن در رستوران، انواع متنوع سروهای غذا، چگونگی رزرو میز و... بیان کرده‌اند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3

همه‌ی ما در طول روز، زمانی را به غذا خوردن اختصاص می‌دهیم. گاهی اوقات ترجیح ما بر این است که به‌جای غذا خوردن در منزل، در رستوران به‌تنهایی یا همراه با دوستان و اعضای خانواده غذا بخوریم. اما حضور در رستوران و صرف غذا در مکانی به غیر از خانه، نیازمند رعایت آداب و رسومی است که امیلی پست (Emily Post)، پگی پست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست (Daniel Post Senning) در خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 به آن پرداخته‌اند.

امیلی پست را بزرگ‌ترین نظریه‌پرداز آداب اجتماعی یا اتیکت (Etiquette) می‌دانند. او اولین کتاب مجموعه‌ی آداب معاشرت را اوایل دهه‌ی 90 به انتشار رساند و اعضای خانواده‌ی وی، پگی پست و خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های جوانِ او، آنا، لیزی و دانیل، نوه‌های امیلی، تلاش کردند تا مسیرش را ادامه دهند. آن‌ها در این کتاب‌ها روی موضوع آداب معاشرت متمرکز هستند و رفتارهای صحیح را در معمولی‌ترین و روزمره‌ترین امور انسانی به‌تفصیل شرح می‌دهند.

از آنجایی که صرف وعده‌های غذایی در اغلب نقاط دنیا، رویدادی اجتماعی به شمار می‌آیند، در خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 سعی بر آن بوده است تا مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکاتی را که درباره‌ی آداب و رسوم غذا خوردن در جمع‌های کوچک یا بزرگ خانوادگی، دوستانه، کاری و... در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها باید بدانید، به شما معرفی کنند.

درباره‌ی مجموعه‌ی آداب معاشرت

مجموعه‌ی آداب معاشرت (Emily Post’s Etiquette: Manners for a New World) که توسط مریم تقدیسی ترجمه شده است، نگاهی تازه به تمامی جوانب روابط اجتماعی دارد، گستره‌ی بزرگی از آن را بررسی و تحلیل می‌کند و آموزه‌هایی مفید و کاربردی برای هر یک ارائه می‌نماید.

شبکه‌های اجتماعی و پیشرفت‌های فن‌آوری هر روز در حال پیچیده‌تر کردن زندگیِ بشر هستند. سنت‌ها و آداب و رسوم انسان‌ها در هر کجای جهان که باشند، همواره دست‌خوش تغییرند و به همین خاطر، لزوم رعایت شیوه‌ها و آداب مشترک و شناخته‌شده‌ای برای همگان، که به‌واسطه‌ی آن بتوان به کیفیت و کمیتِ روابط اجتماعی افزود، بیش از پیش احساس می‌شود.

کتاب آداب معاشرت اولین‌بار در سال 1992 توسط امیلی پست (Emily Post) به انتشار رسید. این اثر بلافاصله پس از انتشار، با استقبال عموم مواجه شد و پس از آن، بارها توسط نوادگان پست، پگی پست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست (Daniel Post Senning) به‌روزرسانی شد. خلاصه کتابی را که می‌شنوید، بخشی از هجدهمین ویراست این کتاب پرمخاطب است که در جلدهای جداگانه توسط انتشارات آسمان نیلگون به چاپ رسیده و نشر صوتی جیحون آن را به‌صورت کتاب صوتی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است. از دیگر عناوین این مجموعه می‌توان به «آداب رفتار در مکان‌های عمومی»، «چگونه سخنگوی خوبی باشیم؟»، «به دست آوردن کار» و «آداب مهمانی دادن» اشاره کرد.

از ویژگی‌های برجسته و منحصربه‌فرد کتاب‌های این مجموعه می‌توان به شرح و بسط اصول رفتارهای اجتماعی در دنیای امروزی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. مؤلفانِ این مجموعه کتاب، که آثاری فلسفی-روان‌شناختی محسوب می‌شوند، با پیروی از اصولی که مادربزرگِ آن‌ها از خود به جای گذاشته است، آداب اجتماعی را امری عرفی محسوب می‌کنند و حتی ملاحظات و قواعد استفاده از پیامک، توئیتر و فیس‌بوک و... را هم توضیح می‌دهند. پگی پست که نویسنده‌ی اصلی این مجموعه است، برای آشناییِ بیشتر خود و مخاطبانش با فضای دنیای مدرن، از خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش در نگارش این کتاب کمک گرفته است و از عادی‌ترین کارها مانند غذاخوردن تا پیچیده‌ترین امور مانند تنظیم قرارداد همکاری و برگزاری جلسات حرفه‌ای، پیشنهاداتی را برای شما ارائه کرده است.

کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 را به تمام افرادی که قصد دارند با آگاهی از شیوه‌های صحیح صرف غذا در مکان‌های عمومی آشنا شده و به این ترتیب، کیفیتِ آداب معاشرت خود را در این زمینه ارتقا بخشند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 می‌شنویم

رزرو کنیم یا نکنیم؟ رزرو کردن در مجموع کار خوبی‌ست ولی اگر شما یک میزبان هستید، یک باید است. وقتی برای رزرو کردن میز تلفن می‌زنید، می‌توانید سؤال‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کنید مثلاً اینکه میزتان در گوشه‌ای دنج باشد یا روی تراس. اگر با رستوران آشنایی ندارید، به این نکات توجه کنید: آیا رزرو قبول می‌کنند؟ و در صورتی که نمی‌کنند، چطور مسئله‌ی جادادن به مشتریان را حل می‌کنند؟ وضعیتِ پارکینگ آن چگونه است؟ آیا باید لباس خاصی پوشید؟ وقتی هنوز همه‌ی مهمان‌های شما نرسیده‌اند، آیا می‌توانید سر میز بنشینید یا نه؟ آیا کارت اعتباری قبول می‌کنند یا نه؟ اگر مشخص نیست، چه نوع غذاهایی سرو می‌کنند؟ آیا می‌توانند صورت‌حساب‌های جداگانه صادر کنند؟ آیا برای گروه‌های بزرگ‌تر پول بیشتری می‌گیرند؟ سیاست لغو کردن جا در این رستوران به چه ترتیب است؟ بعضی از رستوران‌ها برای تأیید رزرو، یک یا دو روز قبل به شما تلفن می‌زنند یا از شما می‌خواهند که به آن‌ها تلفن بزنید و حق دارند وقتی از شما شماره‌ی تلفن کسانی را می‌خواهند که در صورت تغییر برنامه برای لغو کردن رزروشان تلفن نمی‌زنند. امروزه بسیاری از رستوران‌ها در هنگام رزرو، شماره‌ی کارت اعتباری را هم از شما سؤال می‌کنند. در صورتی که برای لغو کردن رزروتان تلفن نکردید، متعجب نشوید اگر در قبض بعدی کارت اعتباری‌تان، مبلغی از حساب‌تان کم شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.