معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟
قیمت:
20200 تومان - 2.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟

الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ راهکارهای مناسبی را برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط‌های متفاوت در اختیار شما می‌گذارد. اگر در شرایطی قرار بگیرید که تفاوت‌های فرهنگی خود با محیط اطراف و افرادی که با آن‌ها سروکار دارید، قابل توجه باشد، چه رفتاری از خود نشان می‌دهید؟ توصیه‌های این کتاب درست در چنین شرایطی به کارتان خواهد آمد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟

هر گروهی از افراد با یکدیگر تفاوت‌های فرهنگی دارند. ممکن است حتی خانواده‌ی شما با خانواده‌ی اقوام نزدیکتان نیز در بسیاری از زمینه‌ها، رفتاری متفاوت داشته باشند. پرسشی که این اثر پاسخ کارآمدی درباره‌ی آن ارائه می‌دهد این است: «رفتار مناسب در قبال این تفاوت‌های بین فرهنگی چیست؟». الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ راهکارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در چنین موقعیت‌هایی بهترین رویکرد و رفتار را از خود نشان دهید. اما این تفاوت‌های فرهنگی در چه زمان‌ها و موقعیت‌های بیشتر خود را نشان می‌دهند؟

مهاجرت به معنای عام کلمه یکی از موقعیت‌هایی است که می‌تواند شما را با دریایی از تفاوت‌های فرهنگی روبه‌رو کند. مهاجرت به کشوری دیگر، شهری دیگر، از محله‌ای به محله‌ی دیگر و یا حتی از یک محیط کاری به یک محل کار جدید. در شرایطی که جامعه‌ی اطراف شما تغییر کند، فرهنگ جامعه نیز به‌تبع آن تغییر می‌کند و شما لاجرم در محیطی با آداب جدید قرار می‌گیرید. حتی ممکن است به سبب ازدواج یا دوستی و آشنایی با کسی که هم‌فکر شماست، به‌تدریج به تفاوت‌های کوچک و بزرگی که میان محیط زندگی شما و او وجود دارد آگاه شوید. اما اصلا نباید نگران باشید. کافی است به خود خاطرنشان کنید که وجود این تفاوت‌ها طبیعی است و به قول مثل معروف، «حتی پنج انگشت یک دست هم مثل هم نیستند»؛ چه برسد به افرادی که در محیط‌های متفاوت بزرگ شده‌اند. راهکارهای الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ در این مسیر به کارتان خواهد آمد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ را با ترجمه‌ی حسین سلیمانی و صدای سحر بیرانوند می‌شنوید. این اثر به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید مهارت‌های ارتباطی خود را در محیط‌های جدید و بیگانه بهبود ببخشید و یاد بگیرید که چگونه باید با تفاوت‌های فرهنگی کنار بیایید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با الیزابت کونکه بیشتر آشنا شویم

الیزابت کونکه (Elizabeth Kuhnke) یک کارشناس متخصص و همچنین نویسنده کتاب‌های پرفروش در حوزه ارتباطات و رفتارهای غیرکلامی است. او همچنین به‌عنوان یک مربی اجرایی معرفی می‌شود که در حیطه تأثیر نفوذ شخصی فعالیت می‌کند. الیزابت با رهبران بلندپایه و ستارگان مشهور در سازمان‌های مختلف جهانی همکاری و به آن‌ها کمک کرده که خود را در بهترین حالت شخصی، با اعتمادبه‌نفس و متعهد نشان دهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ می‌شنویم

فرهنگ‌های جمع‌گرا به هویت گروهی بها می‌دهند و وظیفه‌ی اعضای آن دنبال کردن اهداف گروه است. هماهنگی گروهی، مسئولیت، تکلیف و امنیت، باارزش است. افراد در این نوع فرهنگ کلمات «ما»، «مال ما» و «مان» را به کار می‌برند. خانواده اصل است و موقع تقاضای کار و ترفیع شغلی روابط خانوادگی بر مهارت ترجیح داده می‌شود. به خاطر بسپاریم در خصوص مسئله‌ی ارتباط، وجود این دو فرهنگ به این معناست که برای ارتباط با شنوندگان باید سبک ارتباطی خود را با آن‌ها سازگار کنید. ارتباط علاوه بر این که باعث کسب اطلاعات می‌شود، پیوند شما را با دیگران برقرار و حفظ می‌کند. بنا به گفته‌ی یوری میاموتو و نوربرت شوارتس، از روانشناسان اجتماعی در فرهنگ‌های فردگرا بیشتر بر فراهم کردن اطلاعات تأکید می‌شود. در حالی که در فرهنگ‌های جمع‌گرا تأکید بیشتر بر روابط است. افرادی که به فرهنگ‌هایی فردگرا مثل ایالات متحده و فرانسه تعلق دارند، بیشتر به خودمحوری تمایل دارند و بر اهداف فردی‌شان تمرکز می‌کنند. آن‌ها مستقیم و صریح راجع به موضوع صحبت می‌کنند و ترجیح می‌دهند در گفت‌وگوهایشان شفاف باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
38 دقیقه
چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟
1 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟
نویسنده
مترجمحسین سلیمانی
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
20200 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه در ارتباط‌های بین فرهنگی برخورد کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.