معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چیرگی: راهنمای دستیابی به عالی‌ترین شکل قدرت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چیرگی: راهنمای دستیابی به عالی‌ترین شکل قدرت
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چیرگی: راهنمای دستیابی به عالی‌ترین شکل قدرت

خلاصه کتاب صوتی چیرگی به‌طور مختصر و مفید، عواملی را که برای پرورش استعدادهای درونی و رسیدن به مرحله‌ی استادی نیاز دارید، در اختیارتان می‌گذارد. رابرت گرین با گریز زدن به زندگی مشاهیر و بزرگان در طول تاریخ، روش کلی رسیدن به موفقیت را از نظر می‌گذراند، اما همواره بر روشی شخصی و منحصربه‌فرد که ویژگی‌های ذاتی‌ را مدنظر قرار می‌دهد، تأکید می‌ورزد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چیرگی

آیا تابه‌حال پیش آمده که حس کنید یک رشته یا شغل فقط برای شما ساخته شده است؟ و اینکه تنها با انجام کاری در این زمینه به رضایت روحی می‌رسید؟ همه‌ی ما منحصربه‌فرد هستیم و باید منحصربه‌فرد نیز عمل کنیم. ما نباید این تفاوت ذاتی را برای هماهنگ شدن با جامعه و اکثریت، در خود سرکوب کنیم. خلاصه کتاب صوتی چیرگی (Mastery) به شما کمک می‌کند تا کشش غریزی خود را به سوی یک حرفه ارزشمند شمارید و در راه متخصص شدن در آن طبق رویکردی جدید تلاش کنید. این کتاب حرفه‌ای شدن و تسلط یافتن بر کار موردعلاقه را ملزم به داشتن استعداد ذاتی نمی‌داند، رابرت گرین (Robert Greene) متخصصان و استادانِ برجسته‌ی طول تاریخ را به‌عنوان الگوهایی مناسب بررسی می‌کند و از آن‌ها برای یافتن راهی به سوی موفقیت کمک می‌گیرد.

اکثریتِ قریب به اتفاق فکر می‌کنند که دستاوردهای بی‌نظیر استادان و خبرگانی مانند داوینچی و موتزارت، از استعداد مادرزادی و ذوق هنری زیادی ناشی می‌شود. به عقیده‌ی رابرت گرین هیچ ارتباطی بین استعداد ذاتی و تسلط بر مهارت یا حرفه وجود ندارد. چه ‌بسیار انسان‌های بااستعدادی وجود دارند که شمار اندکی از آن‌ها به موفقیت قابل توجهی دست یافته‌اند. از سوی دیگر، افرادی که نشانه‌های کمی از استعداد ذاتی دارند، به لطفِ دیگر ویژگی‌هایی نظیرِ پشتکار و سخت‌کوشی موفق‌تر ظاهر می‌شوند. رابرت گرین مراحلی را که یک فرد عادی می‌تواند برای مسلط شدن بر حرفه‌ی خود طی کند، در خلاصه کتاب صوتی چیرگی عنوان می‌کند. او به این منظور قدم‌هایی را که اساتید و انسان‌های برجسته در طول تاریخ برداشته‌اند، به‌عنوان مسیری استاندارد معرفی می‌کند که افراد می‌توانند مطابق با ویژگی‌های خود آن را شخصی‌سازی کنند.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چیرگی

افرادی که بر کار خود چیره هستند ویژگی‌های مشترکی دارند؛ هرکدام حرفه‌ی خود را پیدا و در مسیر آن شاگردی کرده‌اند، دیدگاهی مبتکرانه به مسائل داشته‌اند، سپس با سخت‌کوشی راهشان را تا استاد شدن، ادامه داده‌اند. موتزارت، اینشتین، ادیسون و گوته، تحسین‌شده‌ترین خبرگان تاریخ، همگی در روش خود برای دستیابی به موفقیت شباهت داشته‌اند. رابرت گرین وعده می‌دهد که شما نیز با گوش سپردن به ندای درونی خود، به سمت رشته و شغل موردعلاقه‌تان، کشیده خواهید شد و به موفقیت خواهید رسید.

با گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی چیرگی تمرکزتان از بیرون به درون خودتان معطوف می‌شود و نور کم‌قدرتی را که در عمق وجودتان جرقه می‌زند شناسایی و آن را قدرتمند خواهید کرد. نشر صوتی جیحون این اثر را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. شما را به شنیدن این خلاصه کتاب صوتی با ترجمه‌ی بهاره رستمی و صدای افشین اعتماد دعوت می‌کنیم.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی چیرگی

  • مطالبی که کتاب چیرگی درباره‌ی کارآموزی، تربیت مربی و تسلط عمیق بر مهارت‌ها مطرح می‌کند، آن را به اثری ارزشمند و کاربردی تبدیل می‌کند. (تیم فریس)
  • رابرت گرین در تجزیه و تحلیل زندگی بزرگانی چون ادیسون و داروین و استخراج برنامه‌ای جهت رسیدن به موفقیت، ستودنی است. (نیویورک تایمز)
  • روشنگر. (گاردین)

خلاصه کتاب صوتی چیرگی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید فرصتی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه‌تان فراهم کنید، گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی چیرگی راه را برای شما هموار می‌سازد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چیرگی: راهنمای دستیابی به عالی‌ترین شکل قدرت می‌شنویم

یک روش راهنما برای انتخاب مهارت یا رشته داشتن راهنمایی است که مسیر را به شما نشان دهد. یادگیری چیزهای جدید می‌تواند ساده باشد ولی معمولاً هیچ‌گاه آسان نیستند. بااین‌حال می‌توانید روند کار را برای خودتان بسیار ساده کنید. هنگامی که ما سعی می‌کنیم اطلاعات جدید را به تنهایی یاد بگیریم، مرتکب اشتباهات قابل پیشگیری می‌شویم و انرژی خود را در جست‌وجوی روش مناسب انجام کارها صرف می‌کنیم. و اغلب چه اتفاقی می‌افتد؟ ما فقط پول و زمان خود را هدر می‌دهیم. شما به یک راهبر نیاز دارید. راهبر راه را به شما نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا از وقت و پول خود به‌طور مؤثر و کارآمدی استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
3 دقیقه
درباره‌ی رابرت گرین
3 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل یکم تا فصل هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چیرگی: راهنمای دستیابی به عالی‌ترین شکل قدرت
نویسنده
مترجمبهاره رستمی
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چیرگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چیرگی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چیرگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.