معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید: شما به صورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید: شما به صورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید
قیمت:
۱۳۰۰۰ 6500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید: شما به صورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید

تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که هدف از خلقت شما چه بوده است؟ جول اوستین در خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید، درمورد این مسئله صحبت می‌کند که همهٔ انسان‌ها به شکلی کاملاً هدفمند خلق شده‌اند و همهٔ وسایل موردنیاز برای رسیدن به آن هدف در دسترس آن‌ها قرار داده شده است. این کتاب صوتی از یکی از سخنرانی‌های تلویزیونی این نویسنده و سخنران انگیزشی برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید:

به نظرتان در جهانی به این بزرگی و عظمت شما چه نقشی دارید و دلیل آفرینش‌تان چیست؟ آیا ممکن است به شکلی کاملا تصادفی به این دنیا آمده باشید و کل زندگی‌تان بی‌هدف باشد؟ جول اوستین عقیده دارد هر انسانی به شکل منحصربه‌فردی پا به این دنیا گذاشته تا بتواند رسالتی را انجام دهد. فقط باید رسالت خود را در این زندگی کشف کنید و از ابزارهایی که خداوند در اختیارتان قرار داده برای انجام این وظیفه استفاده کنید.

این نویسنده و سخنران برجسته در سخنرانی خود به اسم شما کاملا مجهزید (You Are Fully Loaded) این پیام مهم را به شما می‌رساند که هیچ‌وقت نباید با شخص دیگری در زندگی رقابت کنید؛ بلکه تنها رقیب شما خودتان هستید. فقط باید تلاش کنید که از گذشته خود جلو بزنید و در مسیر پیشرفت قرار بگیرید.

اوستین به شما می‌گوید که باید به استعدادهای خود ایمان بیاورید و تمام تلاشتان را بکنید تا در آن استعداد بهتر شوید. با شنیدن این سمینار یاد می‌گیرید که استعدادهای خود را هیچ موقع کوچک ندانید و از این ابزار فوق‌العاده که خدا در اختیار شما قرار داده، به بهترین نحو استفاده کنید. درواقع باید هدف خود را پیدا کنید و نقش اساسی‌تان در جهان را ایفا نمایید.

شنیدن این کتاب صوتی چراغ امید را در دلتان روشن می‌کند و باعث می‌شود تا در زندگی خود مثبت‌اندیشی و کمال‌طلبی پیش بگیرید. همچنین یاد می‌گیرید تا از فرصت‌های زندگی نهایت بهره را ببرید. چراکه خدا شما را مجهز کرده تا به سعادت برسید. شما کاملا مجهزید و تمام ابزار لازم را برای پیشبرد اهداف‌تان دارید.

خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید مناسب چه کسانی است؟

اگر به شنیدن سخنرانی‌های انگیزشی و سخنان معنوی علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم:

همه او را با نام «کشیش خندان» می‌شناسند؛ چرا که همیشه خوش‌اخلاق و خنده‌رو است و همه را تشویق می‌کند که این‌طور باشند. این نویسنده و سخنران انگیزشی در کشورهای مختلف ایالات متحده سخنرانی‌های زیادی انجام داده که حدود 70 میلیون نفر در هفته بیننده داشته‌اند. سمینارهای جول اوستین (Joel Scott Osteen) تابه‌حال بیش از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان شنونده و بینندهٔ داشته و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

اکثر کتاب‌های اوستین در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز هستند و معمولاً بیش از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند. این نویسنده و سخنران برجسته در سال 2006 جزو ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار وی «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «خالی شدن از احساسات منفی»، 10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید می‌شنویم:

وقتی با دیگران رقابت می‌کنیم، حواسمون پرت میشه، تمرکزمون از دست میره و یک‌دفعه که می‌بینیم که وقتمون رو صرف کارهایی می‌کنیم که اصلا کمکی به جلو رفتنمون نمیکنن. یه ضرب‌المثلی هست که میگه افراد موفق به قدری روی هدفشون متمرکزن که وقت اینو ندارن که ببینن بقیه دارن چه کاریو انجام میدن. پس روی هدفتون تمرکز کنید و وقتی دیدین کسی از شما بهتره اصلا عصبانی نشین، بلکه انگیزه بگیرین. اگه خدا اینکارو برای اونا کرده برای شما هم انجام میده. اگه برای کسی که از شما جلوتره خوشحال نباشین، هیچوقت به اون جایگاه نمی‌رسین. باید بتونین برای کسی که از شما جلوتره خوشحال باشین. چون همه می‌تونن حسادت کنن. برای اینکه بخواین ایراد بگیرین و انتقاد کنین و بگین که «اون اصلا لایق جایگاهش نیست. اون اصلا استعداد لازمو نداره بزار اون حرفایی که پشت سرش میزنن و بهت بگم.» به هیچ وجه توی این تله نیوفتین.

به فرض اینکه خداوند به اونها لطف کرده و اونهارو به جایگاه بالایی رسونده. این دلیل نمیشه به شما لطف نکنه. براشون خوشحال باشین. وقتی کسی رو می‌بینین که موفقه و پیشرفت میکنه، خیلی راحت ذهنتون به این سمت میره که آره خب شانس داشته. چیزی که متوجهش نیستین اینه که این موفقیت‌شون بدون درد و رنج نبوده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
بخش یک
7 دقیقه
بخش دو
11 دقیقه
بخش سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید: شما به صورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰ 6500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید

so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۸
کتابی بی نظیر، از نویسنده‌ای بی نظیر
بسیارعالی و مفید
برای اینکه حس نکنیم دستمون خالیه وباید مدام دنبال چیز خاصی باشیم تا کارهامون پیش بره
ما کاملا مجهزیم. خداوند مارو تجهیز کرده
یادمون نره.
ممنونم از کتابراه برای کتابهای صوتی عالی. ولی واقعا صدای فرحان نیا و مهبد قناعت پیشه رو دوست دارم
عالیه صداشون و شیوه و لحن خوندنشون
محمدرضا
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کتابی انگیزشی و بسیار قابل توجهی از سخنران آمریکایی جول اوستین است. این کتاب صوتی با صدای بسیار مناسب آقای مهبد قناعت پیشه به من روحیه‌ای جدید جهت پیشروی در رسیدن به اهدافم داد. اگر شما هم نیازمند انرژی مثبت هستید این کتاب را حتما گوش کنید.
مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۲
وقتی که کتابهای خوب از این نمونه می‌خوانیم (البته اگر نویسنده جول آوستین باشه)
تک تک جملات آن در ناخودآگاه ما باقی می‌مانند، فقط کافی است کمی به آن فکر کنیم و خودمان را در آن موقعیت قرار دهیم
محسن ربیعی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
سخنانی بسیار خوب و انگیزشی برای بالابردن اعتماد بنفس فرد با تمرکز بر شکوفا نمودن استعداد‌های منحصر بفرد هر انسان بجای توجه به دیگران و مقایسه نمودن خود با آنها.
جواد سوفسطایی
۱۴۰۱/۸/۵
مثل بقیه کتاب‌های اقای اوستین، عالی و تاثیر گذار و آگاهی بهش بود و باعث میشه به قدرت درونم بیشتر ایمان بیارم، اگه احساس ارزشمندی شما پایینه حتما کتابو گوش بدین 💖
فرح Motamed
۱۴۰۲/۲/۱۹
عالی مثل همیشه امید بخش و ساده و روان ولی هزاران بار تاثیر گذار واقعا لطف خدا جول رو همراهی میکنه که حرفا ش به دل می‌شینه ببینید لطف خدا چه میکنه
ساجده شاحیدر
۱۴۰۰/۸/۱۸
این کتاب یادآوری می‌کند که تمام ابزارهای موفقیت توسط پروردگار در وجود ما تعبیه شده است و ما باید خودمان باشیم نه کسی دیگر
علی محمد شریعتی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
این کتاب هم بسیار عالی و قابل شنیدن هست من هر وقت فرصتی پیدا می‌کنم فقط به این کتاب گوش می‌دهم
بسیار زیاد به آدم امیدواری و دلگرمی می‌بخشد
Kowsar Naghavi
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
در عین مختصر بودنش ولی عالی بود واقعا
نیاز داشتم این صحبت هارو بشنوم
حدیثه حسنی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
تاثیر گذار و عالی نور امید رو در قلبم روشن میکنه سخنان اقای جول اوستین
سعید
۱۴۰۱/۷/۲۸
واقعا من مذهبی هستم و خدا رو بهتر می‌شناسند با این بنده خدا؟ عالی بود.
فاطمه ریاحی
۱۴۰۱/۲/۱۷
همه کتاب‌های جول اوستین فوق‌العاده انگیزشی و امیدوار کننده ست....
Rahman
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
مسلح بودن چیز جالبیه و این کتاب درباره مجهز بودنه
مریم احمدی
۱۴۰۱/۷/۳
عالی هر روز صبح با این کتاب انرژی میگیرمو روزمو شروع میکنم
علیرضا صبوری جم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سلام کتاب خوبیه ولی خیلی کوتاهه
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شما کاملا مجهزید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.