معرفی و دانلود خلاصه کتاب فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی

عکس جلد خلاصه کتاب فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب فریب دادن شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب فریب دادن شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب فریب دادن شیطان، در قالب مصاحبه با این نیروی پلید یا همان نیمه تاریک وجود به شما می‌گوید که مهم‌ترین مانع انسان برای رسیدن به اهدافش چیست. این کتاب رازهای دستیابی به موفقیت و آزادی را برایتان فاش و کمک‌تان می‌کند تا با غلبه بر نیروهای تاریک درون خود، مسیر خوشبختی را پیدا کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب فریب دادن شیطان:

اگر روزی به شما این خبر را بدهند که می‌توانید ساعتی را به دیدار با شیطان بگذرانید و با او حرف بزنید، چه چیزی به او می‌گفتید؟ آیا او را مقصر همه‌ی تنبلی‌ها و گناهان خود می‌دانستید و تلاش می‌کردید بر او غلبه کنید؟ آیا اصلاً به او اجازه‌ی سخن گفتن و دفاع از خود می‌دادید؟

ناپلئون هیل، نویسنده‌ی برجسته‌ی کتاب‌های خودیاری، به این تصور و خیال رنگ واقعیت داده و با شیطان گفت‌وکو کرده و ثمره‌ی آن را در خلاصه کتاب فریب دادن شیطان (Outwitting the devil) با شما در میان گذاشته است. او قبل از این در کتاب معروف و پرفروش خود با عنوان «بیندیشید و ثروتمند شوید» شما را راهنمایی کرد تا بحران‌های زندگی‌تان را با موفقیت پشت سر بگذارید.

هیچ اهمیتی ندارد بدانید آیا هیل در کتاب پیش رو واقعاً با شیطان گفت‌وگو کرده یا این صحبت‌ها فقط از تخیلات او سرچشمه می‌گیرد. باید گفت این فن اصلی نویسنده است که در اغلب آثارش از آن استفاده می‌کند و از تکنیک مصاحبه در نوشتن آن‌ها بهره می‌گیرد. موضوع مهم این است که او در قالب این مصاحبه شما را وادار به تفکر و ترغیب‌تان می‌کند که در زندگی خود تغییرات مثبتی به وجود آورید.

هدف او از نگارش این کتاب، بیان فلسفه و اسرار موفقیت شخصی خودش بود که باعش سعادتش شده‌اند. از این رو اگر به رخوت و منفی‌نگری دچار شده‌اید و می‌خواهید به‌ سمت آینده‌ای روشن قدم بردارید، این کتاب می‌تواند کمک بسیاری به شما کند. خلاصه کتاب فریب دادن شیطان همچنین این پیام ارزشمند را به شما می‌رساند که تا هنگامی که بر ترس‌هایتان چیره نشوید و مقابل غلبه کردن آن‌ها نایستید، نمی‌توانید زندگی هدفمندی داشته باشید.

هیل باور دارد مهم‌ترین موانع ما برای دستیابی به اهداف شخصی چیزهایی مانند ترس، تعلل، عصبانیت و حسادت هستند. در حقیقت می‌توان گفت این عوامل به‌عنوان ابزار شیطان در زندگی‌مان عمل می‌کنند و ما را به ورطه‌ی نابودی می‌کشانند. او در کتاب پیش رو با معرفی هفت اصل کاربردی به شما کمک می‌کند که بر این موانع غلبه کنید و در مسیر درست موفقیت قدم بردارید.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب فریب دادن شیطان:

- ناپلئون هیل یکی از متفکران بزرگ و بانفوذ آمریکا بود که امروزه نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه ترس و عدم اعت ماد می‌تواند شما را از دستیابی به موفقیت بازدارد. (استیو فوربز - مدیر انتشاراتی آمریکایی)

- چه زمان خوبی برای انتشار این شاهکار است! یادداشت‌های شارون لچتر بر این کتاب، نبوغ واقعی فریب دادن شیطان را نشان می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا ما بر ترس‌هایی که مانع موفقیتمان می‌شوند غلبه کنیم. (هاروی ماکای - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- آموزه‌های هیل اغلب در ذهن خوانندگان امروزی با رفاه همراه است. اما حقیقت را باید گفت. او تفکرات خود را درباره «اصول نحوه زندگی» با جهان در میان گذاشته است. (مایکل بی. بکویت - نویسنده و بنیان‌گذار مرکز معنوی بین‌المللی آگاپه)

خلاصه کتاب فریب دادن شیطان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودیاری علاقه دارید، مطالعه‌ی این کتاب مفید می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده برجسته در سال 1883 و در ویرجینیا متولد شد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه فعالیت شغلی خود را آغاز کرد و مدتی نگذشت که نوشته‌های وی توجه «رابرت تیلور»، مالک روزنامه‌ی تیلور را جلب کرد. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) توسط این فرد برای نوشتن مقالات استخدام شد و همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد.

وی در سال 1908 به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبه‌ی سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی حین این مصاحبه، فکر سامان دادن نخستین فلسفه‌ی موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به هیل منتقل کرد. بیست سال بعد از مصاحبه‌ی هیل با کارنگی بود که کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را در سال 1928 به رشته‌ی تحریر درآورد.

این نویسنده توانا در سال 1937، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب فریب دادن شیطان می‌خوانیم:

صبح روز بعد از قتل آقای میلت، شخص ناشناسی با من تماس گرفت و گفت که باید هر چه سریع‌تر خودم را از کانتون دور کنم و اگر تعلل کنم به سرنوشت آقای میلت دچار می‌شوم. کاملا مشخص بود که رابطه شغلی من با آقای میلت سوءتفاهم به وجود آورده بود. قاتلان او بر این باور بودند که من با افشاگری‌های او در روزنامه‌هایش ارتباط دارم. من هم اصلا درنگ نکردم و سریع سوار اتومبیلم شدم و به خانه اقوامم در کوهستان‌های ویرجینیای غربی رفتم و تا زمانی که قاتل‌ها دستگیر شدند، در آنجا ماندم.

برای اولین بار در طول زندگی‌ام به مفهوم «دچار شدن به ترسی مبهم» پی بردم. ترسی در ذهنم به وجود آمده بود که نمی‌توانستم آن را از خود دور سازم. وقتی در مخفیگاه بودم شب‌ها خانه را ترک نمی‌کردم و زمانی که بیرون می‌رفتم، یک اسلحه با خودم داشتم تا فوری اقدام کنم. بعد از چند ماه که اینگونه زندگی کردم، جسارت و شجاعتم را از دست دادم. احساس می‌کردم که هر روز به سمت رخوت می‌روم. این موقعیتی که با آن روبه‌رو شده بودم از دو جهت بسیار فاجعه‌آمیز بود.

اول اینکه ماهیت آن موقعیت، من را در وضعیت ثابت ترس و سردرگمی قرار داده بود. دوم اینکه مخفی شدنم من را در تنهایی گرفتار کرده بود و باعث شده بود که سنگینی ناشی از زمان را بیشتر احساس کنم. این موضوع نگرانی من را دو چندان می‌کرد. جدا از همه این مشکلات به این درک رسیده بودم که همه عمرم به دنبال هدفی واهی بودم و خودم را در دسته آن 25 هزار نفری که ناکام نامیده بودمشان، می‌دیدم.

جنایتکارانی که آقای میلت را به قتل رسانده بودند به حبس ابد محکوم شدند. اوضاع برای من امن شده بود تا بتوانم از مخفیگاه خارج شوم. اما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. این تجربه همه ابتکار و قدرت عمل را از من ربوده بود. زنده بودم، اما نمی‌توانستم به دنبال هدفی که آقای کارنگی به من پیشنهاد داده بود بروم. نسبت به همه چیز بی‌تفاوت شده بودم و توانایی این را نداشتم که استدلال کنم.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
اولین ملاقات من با اَندرو کارنگی
فصل اول: آغاز دوباره زندگی
شکست به پیروزی تبدیل می‌شود
تردید چهره‌اش را نشان می‌دهد
شانس، زندگی‌ام را نجات می‌دهد
شگفت‌انگیزترین لحظه‌های عمرم
 «خودِ دیگرم» دستور می‌دهد
دستورات عجیب از منبعی عجیب دریافت می‌کنم
فصل دوم: دنیای جدید بر من گشوده می‌شود
تاریک‌ترین ساعت درست قبل از سپیده‌دم است
«خود دیگرم» به خوبی عمل می‌کند
ناکامی: پیروزی پنهان
ایمان معنی تازه‌ای برایم دارد
ارزش بخشش بدون داشتن توقع
شیوه جدید نیایش
بعضی نشانه‌ها که نادیده گرفتم
ایمان، سرآغاز همه موفقیت‌های بزرگ است
فصل سوم: مصاحبه‌ای عجیب با شیطان
مصاحبه با شیطان سر می‌گیرد
فصل چهارم: بی‌ثباتی شیطان
فصل پنجم: اعترافات ادامه می‌یابد
فصل ششم: ریتم هیپنوتیزمی
فصل هفتم: بذر ترس
فصل هشتم: قطعیت هدف
فصل نهم: تحصیلات و مذهب
فصل دهم: خویشتن‌داری
درس گرفتن از سختی‌ها
فصل یازدهم: محیط، زمان، هماهنگی و احتیاط
سخن پایانی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات174
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب فریب دادن شیطان

سایه همدانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
در کل کتاب جالبی بود. هیچ موقع فکر نمیکردم که یک نویسنده مطرح آمریکایی اینطور درباره جواب‌های شیطان بیاندیشد.
البته بسیاری از مطالب آن در کتاب‌های دیگر و در منابع اسلامی وجود دارد.
ولی توصیه میکنم این میکروکتاب را بخوانید.
مریم حسینى
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
در‌مورد موضوعی صحبت میکنه که توی کتابهای موفقیت چندان تکراری نبود
علی اصغر نوری
۱۴۰۰/۱۲/۵
بد نیست. یک بار خوندم ولی کتاب را باید بارها خواند تا به لایه‌های عمیق تری پی برد
حسین محمدوند هلیلا
۱۴۰۲/۱۱/۱
گفتگو با شیطان عالی و پر کاربرد ناامیدی رو ریشه کن میکنه
فاطمه طاهری
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
کتاب بسیار خوبی هست ارزش مطالعه رو داره
یونس رضایی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کتاب خوبیه مطمئنم خیلی تاثیر گذاره
Ali rad
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عالیه پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب فریب دادن شیطان

برای دریافت خلاصه کتاب فریب دادن شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.