معرفی و دانلود خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن: چطور انسان‌های عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند

عکس جلد خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن: چطور انسان‌های عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن: چطور انسان‌های عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند

بالاترین سطح توان و قابلیت‌های یک انسان برای ظهور استعدادهایش چه‌قدر است؟ خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن نوشته‌ی جو دیسپنزا با طرح این پرسش که «آیا انسان‌های معمولی هم همانند ابرانسان‌ها، می‌توانند مسیر سرنوشت خود را به سمت دلخواهشان تغییر دهند؟» نوشته شده است. میکروکتاب حاضر، کتابی کارآمد و تأثیرگذار در زمینه‌ی روان‌شناسی انگیزشی است. اثر نامبرده در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن

روایت‌های مختلفی از سرتاسر دنیا درباره‌ی افرادی با نیروهای ویژه و قدرت‌های ماورایی شنیده‌ایم. افرادی که به‌واسطه‌ی قدرت وجودی خود توانسته‌اند بر شرایط بیرونی دنیای خودشان غلبه کنند و آن را به‌دلخواه خود درآورند. اما آیا یک انسان معمولی با زندگی و توانایی‌های عادی نیز می‌تواند فراتر از آنچه که هست، قدرت وجود خود را آشکار کند؟ دکتر جو دیسپنزا (Joe Dispenza) و همکارانش طی سال‌ها مطالعه درباره‌ی ماهیت انرژی و دانش کوانتوم و مفهوم بُعد پنجم، به این نتیجه رسیده‌اند که همه‌ی انسان‌ها می‌توانند کنترل انرژی‌های درونی و دریافتی خود را کنترل کنند.

جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن (Becoming supernatural) راهکارهایی برای کنترل و تنظیم انرژی‌های درونی به‌منظور هدایت مسیر زندگی به سمت دلخواه ارائه داده است و شما را برای کشف بعد دیگری از زندگی‌تان راهنمایی می‌کند.

میکروکتاب ماورای طبیعی شدن در آغاز با ذکر سه روایت، مثال‌هایی از قدرت ماورایی شدن انسان‌ها بیان می‌کند. در ادامه به تعریف علمی و بررسی مفهوم «دقیق بودن در لحظه» می‌پردازد. این کتاب در نهایت با آموزش روش‌های مراقبه و توجه به حواس پنج‌گانه و تنفس صحیحْ اهمیت ارتباط جسم با ذهن و روان را شرح می‌دهد.

نویسنده‌ی کتاب ماورای طبیعی شدن، با بهره‌گیری از دانش‌های مختلف مانند بیولوژی مولکولی، اپی‌ژنتیک و فیزیک کوانتومی، درواقع میان دانش سنتی و تفکر تجربی پلی برقرار می‌کند. به عبارتی جو دیسپنزا در کتاب ماورای طبیعی شدن مفاهیم شاخه‌های مختلف علمی مثل فیزیک، فیزیک کوانتوم، عرفان، انرژی‌درمانی و... را در کنار هم مورد بررسی قرار داده است. جو دیسپنزا معتقد است که وجود انسان دارای ابعاد پیچیده و قدرتمندی است که انسان می‌تواند از آن در جهت بهبود بیماری‌ها و تسکین دردها کمک بگیرد. او در این کتاب روشی را پیشنهاد می‌دهد که به افراد عادی احساس ویژه بودن و داشتن قدرتی اعجازانگیز در زندگی می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی میکروکتاب

میکروکتاب‌ها در واقع چکیده‌ای کاربردی از کتاب‌ها هستند که در حجمی کمتر، مطالب اصلی یک کتاب را در خود دارند. زندگی در دنیای مدرن و پرسرعت امروز، از بسیاری افراد فرصت مطالعه و کتاب خواندن را گرفته است. اما شما با خواندن یک میکروکتاب یا گوش‌دادن به نسخه‌ی صوتی آن، در کمتر از یک ساعت می‌توانید با گزیده‌ای از مطالب اصلی آن کتاب و سخن نویسنده آشنا شوید. گروه سبکتو میکروکتاب‌های متنوعی در موضوعات و زمینه‌های مختلف برای مطالعه کتاب‌های ارزشمند زیر یک ساعت ارائه داده است. مطالعه‌ی میکروکتاب، علاوه بر افزایش تعداد کتاب‌های مفیدی که در طول زمان خواهید خواند، به افزایش ساعات کتاب‌خوانی و عادت به مطالعه نیز کمک می‌کند.

از جمله میکروکتاب‌های مجموعه‌ی سبکتو می‌توان به میکروکتاب «حافظه نامحدود»، «هنر اغواگری»، «حس ششم»، «خود مقدس شما» و ... اشاره کرد.

جوایز و افتخارات خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال
  • در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های فلسفی سایت آمازون (به مدت یک‌سال)

نکوداشت‌های خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن

  • این کتاب با رویکردی علمی، روش‌های دسترسی به ضمیر ناخودآگاه و تأثیرگذاری بر آن را به‌خوبی معرفی می‌کند. (سایت آمازون)
  • کتاب ماورای طبیعی شدن یک راهنمای کاربردی و ویژه است که به ما مراحل عبور از مرز محدودیت‌های ذهن و ورود به یک زندگی شگفت‌انگیز را یاد می‌دهد. (آنتونی رابینز)

خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن مناسب چه کسانی است؟

اگر علاقه‌مند به حوزه‌ی انرژی‌درمانی و کسب انرژی از طریق روش‌های مراقبه هستید، مطالعه‌ی این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با جو دیسپنزا بیش‌تر آشنا شویم

جو دیسپنزا در سال 1962 در شهر نیویورک ایالات متحده‌ی امریکا متولد شد. او مدرس، پژوهشگر، نویسنده و مربی بین‌المللی در زمینه‌ی روان‌شناسی و خودباوری است. کتاب‌های جو دیسپنزا در زمینه‌ی قدرت ماورایی انسان، در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به کتاب «مغزتان را تکامل دهید» و «شکست عادت‌های کهنه» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن می‌خوانیم

در پیرامون شما دریای بسیار وسیعی از فرکانس‌های نامرئی وجود دارد که حاوی اطلاعات رمزگذاری شده هستند. یعنی بدن شما از نور، اطلاعات، انرژی و آگاهی تشکیل شده است. شما یک آگاهی هستید که دارای بدن است و این یعنی شما از نور هم تشکیل شده‌اید. این نورها به صورت گرانشی سازمان پیدا کرده‌اند و سرشار از اطلاعات مختلف هستند. به علاوه شما مدام در حال ارسال و دریافت فرکانس‌های مختلف هستید که همگی آن‌ها پیام‌های مختلفی را با خودشان حمل می‌کنند. دقیقا مانند رادیو یا تلفن همراه. اینکه شما امواج رادیویی را در هوا مشاهده نمی‌کنید، به این معنی نیست که آن‌ها وجود خارجی ندارند. بسیاری از واقعیت‌های شناخته شده در این دنیا با کمک حواس قابل تجربه نیستند. در این دنیا انعکاس‌های زیادی وجود دارند که آن‌ها را درک نمی‌کنیم.

تحقیقات مختلف نشان داده‌اند که سلول‌های بدن برای مراقبت کردن از حیات و سلامتی ما اطلاعات بسیار مهمی را از طریق فرکانس‌های نور با یکدیگر مبادله می‌کنند. زمانی که سلولی، انرژی الکترومغناطیسی سازمان‌یافته کافی را از خودش منتشر نکند، سلامتی خود را از دست می‌دهد. هر سلول این قدرت را دارد که اطلاعات را با سایر سلول‌ها به اشتراک بگذارد و بدون مبادله اطلاعات نمی‌تواند نیازهای خودش را برطرف سازد.

مطالبی که گفته شدند این حقیقت را آشکار می‌کنند که ما موجوداتی از جنس نور هستیم و هر کدام از ما می‌تواند نیروی حیات از خودش ساطع کند و میدانی نوری پیرامون خودش به وجود آورد. هر سلولی که از خودش نور ساطع می‌کند پیامی دارد. پس اگر بخواهیم حقایق را با کمک حواس خود بشناسیم و زندگی را براساس فیزیک مادی تعریف کنیم و توجه‌مان را روی ماده متمرکز سازیم، در این صورت حس ارزشمندی بودن را از دست می‌دهیم، چون نمی‌توانیم چیزهایی که با چشم مادی قابل دیدن نیستند را ببینیم.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول. درها را به سوی دنیایی تازه باز کنید
نقطه تحول برای آنا
عارف شدن
فصل دوم. لحظه کنونی ابدی
آماده کردن ذهن و بدن برای ساخت آینده‌ای متفاوت
توجه شما به هر جایی متمرکز باشد، انرژی‌تان به همان‌ جا سرازیر خواهد شد
انرژی خود را دوباره به دست آورید
فصل سوم. قرار گرفتن در جریان موقعیت‌های تازه در میدان کوانتومی
انرژی خودتان را تغییر دهید: ترکیب کردن یک هدف واضح با احساسات قدرتمند
آمادگی برای تنظیم شدن
فصل چهارم. تبرک و برنامه‌ریزی مراکز انرژی
آشنایی با مراکز انرژی
مراقبه تبرک مراکز انرژی
فصل پنجم. شرطی کردن بدن در برابر ذهن جدید
مراقبه شرطی کردن بدن به ذهنیت تازه
فصل ششم. بررسی موارد موفق و حقیقی
داستان جینی (Ginny)
داستان جنیفر (Jennifer)
فصل هفتم. هوش قلب
مراقبه انسجام قلب
فصل هشتم. فیلم‌های ذهنی – زیبابین
فصل نهم. مراقبه در راه رفتن
بررسی نمونه‌های موفق در واقعیت بخشیدن
فصل دهم. مکان-زمان و زمان-مکان
غده پینه‌آل
فعال کردن غده پینه‌آل
پروژه انسجام: ساختن دنیایی بهتر
مراقبه انسجام
بررسی موردی: شاید داستان شما هم باشد
کلام آخر
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن: چطور انسان‌های عادی کارهای غیرعادی انجام می‌دهند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات238
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن

eis razavi
۱۴۰۳/۱/۲۸
با سلام و احترام کتاب ماورای طبیعی شدن به نظر من یکی از روانترین و جامع ترین و در عین حال کاملترین کتاب در خصوص شناخت انسان و روحیات درونی او و همچنین ابعاد شخصیتی درونی انسان می باشد که به صورت جامع و با بیانی شیوا و رسا ابعاد وجودی انسان رو مورد موشکافی قرار داده و بیان آن میپردازد و در خصوص مغز و ذهن و انرژی های وجودی انسان و منابع کسب انرژی و راهکارهای عملی در خصوص افزایش و به تعادل رساندن این انرژی ها در مراکز انرژی بدن انسان به صورت عملی و کاربردی به ارایه راهکارها میپردازد و اگر خواننده محترم قدری علاقه داشته باشد و مختصری کنجکاوی و تاحدودی پشتکار مطمئنا از این کتاب که میتوان به عنوان مرجع و رفرنس در زمینه مدیتیشن و چاکراها یا همان منابع انرژی بدن انسان و انواع انرژی ها و فرکانس های مغز به حساب آورد خواننده گرامی میتواند با تمرین و ممارست به سوی تعادل و یکپارچه سازی و ساماندهی و هماهنگی مراکز انرژی بدن خود دست یابد و عملا بدن و روح و روان خود را شفا داده و به یکسری از فراآگاهی های ذهنی دست یابد و به سوی کمال انسانی خود گامهای موثری بردارد و به صورت مرحله به مرحله و بدون هیچ عجله وشتابی و بدون هیچ حرص و ولعی در مسیر کمال خود ادامه و طی طریق نموده و در صورت نیاز کائنات و نظم هستی به اراده خداوند دانا و حکیم آگاهی های لازم را در این مسیر به جوینده طالب حقیقت ذات هستی شناخت های لازم را عیان میسازد. کتاب حاضر واقعا مطالبی دقیق و درعین حال جامعی در خصوص تعالی این انسان خاکی که خود را اسیر و در بند مادیات میبیند راهکارهایی برای گسستن این غل و زنجیرها و پرواز به سوی روشنایی و تعالی ارائه می نماید و مخلص کلام اینکه به فرموده پیامبرخاتم (ص) که هر کس نفس و ذات خود رابشناسد بی شک خداوند خود را میشناسد. دراین کتاب به این مهم میرسد ان شا ا..
الهه شعبانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
کتاب فوق العاده‌ای هست اما بنظرم بهتره که نسخه فیزیکش تهیه بشه، من نسخه فیزیکی کتاب رو دارم و انقدر برام جذاب بود و همجا دوست داشتم مطالعه‌اش کنم این کتاب رو از کتابراه هم خریداری کردم. قطعا از تلاش و زحمات تیم کتابراه تقدیر می‌کنم. اما با نسخه اصلیش باز هم تفاوت زیادی داره. کتابراه اصل مطالب رو من کامل منتقل کرده اما دوست داشتم کامل فصل‌ها رو بخونم بنظرم خیلی قشنگ و زیبا توضیح میده طوری که متوجه چگونگی‌ها بشیم چیزی که خیلی نشده توی این نسخه انتقال پیدا کنه.
با تشکر از تیم خوب کتابراه
مریم لطفی
۱۴۰۱/۹/۲۵
کتاب خیلی مفیدی هستش واز اوناست که چندبار باید خونده بشه البته فکر کنم این میکروکتاب و باید کاملش رو خوند همینطور از اهمیت چاکراها و تعادلشون گفته شده و اهمیت تنفس
خدایا از تمام کسانیکه این کتاب رو گردآوردند و به دست من رسوندن سپاسگزارم نور و برکت نصیبشان🌹
S
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتاب بسیار خوب و جالبی بود و به انسانی که بیمار و نا‌امید باشد یاد می‌دهد با ذهن و فکر خود میتواند معجزه ایجاد کند و خود را از بیماری‌ها و نا‌امیدی‌ها نجات دهد و با انجام عملیات مراقبه به ماورای طبیعی خود برسد و در دنیا‌ی دیگر که روح معنوی است برسد و با دیدن جسم دنیوی خود هر مشکلی و بیماریی که دارد حل کند
خدیجه حسن وند
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بینظیره فوق‌العاده علمی برای افرادی که به هم چی دیدگاه دانشی دارن و همینطور مطالب روانشناسی رو قبول نمیکنن خصوصا اگه پایه علوم پزشکی و پیرا پزشکی داشته باشی کاملا میفهمی که چقدر علمیه و جالب و قابل قبوله واسه ذهن و فکر..... به نظر من دنیای آدم رو عوض می‌کنه من همیشه دکتر دیسپنزا رو دعا میکنم این مرد یک ابر انسانه
رادمان ثابت راسخ
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتاب خوبی هست و بسیار کاربردی و اصلا کلیشه‌ای نیست و تقریبا برای همه افراد قابل استفاده هست که از این موضوع و اجرای آن در زندگی لذت ببرند واقعا تجربه دلچسبی هست و پیشنهاد میکنم از دستش ندید و اینکه این کتاب میتونه مقدمه‌ای برای حتی داشتن رویای شفاف نیز باشد ممنون از کتابراه
مجید فلاح
۱۴۰۱/۹/۲۸
به نظر من کتاب جالبی هست اگر ممکن هست
کتابهای دیگر دکتر دیسپنزا رو هم تو مجموعه قرار دهید
حدیث گودرزی
۱۴۰۲/۹/۲۷
لذت بردم، قدرت‌های نهفته‌ای رو از درون شعلله ور می‌کند به نظرم خیلی خوبه ک با خوندن کتابی مثل این کتاب مدنظر به قدرت مون پس ببریم و اونو بکار بگیریم
مهدی
۱۴۰۲/۴/۳
وااای چه کتاب خوبی بود. بصورت بسیار علمی و با ازمایشات فراوان میگه که ساختار باور‌ها در مغز چجوریه و چطوری میشه اونا رو تغییر داد
شهاب
۱۴۰۳/۱/۲۷
خوب بود ولی بدون استاد از رو کتاب نمیشد مدیتیشن هاش رو انجام داد استاد لازم داره ولی تجربیاتی که از مکاشفه هاش نوشته بود جالب بود
سارا شیله باف
۱۴۰۳/۱/۲۵
من دنبال این کتاب می‌گشتم و بسیار مشتاق مطالعه آن بودم که این کتاب بسیار ارزنده را توانستم از کتابراه تهیه کنم. از شما سپاسگزارم
رضوان
۱۴۰۲/۹/۲۰
من که هنوز کامل نخوندمش ولی تا اواسط که خوندم به جرات میگم بهترینه حس خوبی بهت میده فقط کافیه تمرکز کنی روی کارایی که داخل کتاب گفته شده
یاسین مجیدی
۱۴۰۲/۳/۶
کتاب پیش رو کمک بسیاری برای درک قانون جذب و فراوانی داره و از طرفی آناتومی و فیزیولوژی مغز رو هم بصورت کامل همراه با کارکرد‌ها نمایش میده
مریم زارع
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتاب بسیار جالب وآموزنده‌ای بود. از این کتابهای سازنده روح وجسم بیشتر بزارید لطفا. ممنون از همه عوامل کتابراه
رها rafiei
۱۴۰۲/۱/۲۲
برای منی که از ۲۴ساعت روز ۲۰ساعت و کتاب میخونم تجربه متفاوتی بود واقعا عالیییی بود متشکرم از کتابراه و نویسنده نابغه
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن

برای دریافت خلاصه کتاب ماورای طبیعی شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.