معرفی و دانلود خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان

عکس جلد خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان
قیمت:
4800 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان

میکروکتاب چانه زنی با شیطان نوشته‌ی رابرت منوکین، یکی از عناوین پرفروش سایت آمازون، راهنمایی مناسب برای افرادی است که صاحب یک کسب و کار هستند و می‌خواهند اصول مذاکره و تکنیک های آداب معاشرت را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرند.

درباره‌ی میکروکتاب چانه زنی با شیطان:

رابرت منوکین در میکروکتاب چانه زنی با شیطان (Bargaining with the Devil)، پیشنهادهای کاربردی برای بحث برانگیزترین شرایط کاری ارائه می‌دهد؛ برای مثال در زمانیکه شما با فردی که اعتماد چندانی به او ندارید، وارد مذاکره شده‌اید و امکان دارد به خاطر منافعش به شما آسیب‌های کوچک و بزرگ وارد کند، چگونه برخورد کنید تا بتوانید از پس صحبت با او بربیایید.

در زمانیکه شما یک کسب و کار دارید باید همواره آماده مذاکره و گفتگو باشید؛ چه برای پیشرفت کارتان و چه برای شکایت از رقیب‌هایتان! اما آیا باید همیشه گفتگو کرد؟ یا گاهی جنگیدن تنها انتخاب است؟ در این میکروکتاب یاد می‌گیرید که بهترین روش کدام است و در موقعیت‌های گوناگون کدام یک را باید انتخاب کنید.

کتاب چانه زنی با شیطان یک اثر جذاب و آموزنده محسوب می‌شود که ترکیبی از مفاهیم تجاری، تاریخی، فلسفی و روانشناسی است و با ذکر مثال‌هایی کاربردی از زندگی افراد بزرگ تاریخ، به شما کمک می‌کند تا خود را در این زمینه پرورش دهید. برای نمونه نویسنده انتخاب سرنوشت‌ساز وینستون چرچیل را در ماه می سال ‌1940 میلادی بررسی می‌کند که باید تصمیم می‌گرفت با آدولف هیتلر مذاکره کند یا خیر؛ یا تصمیم نلسون ماندلا برای آغاز مذاکرات با دولت آپارتاید آفریقای جنوبی که او را سال‌ها در زندان انداخته بود.

در واقع شما در میکروکتاب چانه زنی با شیطان یاد می‌گیرید که در موقعیت‌های حساس زندگی‌ شخصی و شغلی‌تان چگونه رفتار کنید و عاقلانه‌ترین تصمیمات را بگیرید.

میکروکتاب چانی زنی با شیطان برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این میکروکتاب به افرادی که می‌خواهند کسب و کاری راه‌اندازی کنند و یا صاحب آن هستند، توصیه می‌شود.

رابرت منوکین را بیشتر بشناسیم:

یکی از اساتید برجسته حقوق دانشگاه هاروارد، رابرت منوکین (Robert Harris Mnookin) نام دارد. او علاوه بر تدریس، به وکالت و نویسندگی نیز مشغول است.

منوکین از سال 1994 مدیر کمیته راهبری برنامه مذاکره در دانشکده حقوق هاروارد و مدیر پروژه تحقیقات مذاکره همین دانشگاه است و کارگاه‌های بسیاری را در سراسر جهان برگزار کرده تا اصول و مهارت‌های مذاکره را به مدیران مشاغل مختلف آموزش دهد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب چانه زنی با شیطان می‌خوانیم:

زمانی که به نمایندگی از سازمان یا نهادی وارد عمل می‌شوید، باید خیلی مراقب باشید که چه زمانی اجازه می‌دهید قضاوت اخلاقی خودتان بر آنچه «ارزیابی عملی واقعیت‌های وضعیت موجود» نامیده می‌شود، مقدم شود. وقتی یک نفر صرفا براساس ریشه‌های اخلاقی موضع می‌گیرد، تشویق می‌شود. وقتی یک رهبر چنین کاری انجام بدهد، دغدغه‌ها و نگرانی‌های جدی پیش می‌آید: «آیا رهبر در خدمت منافع سازمان است؟» عمل کردن در نقش نماینده، مستلزم آن است که از عقل استفاده کنید.

آیا باید با دشمن معامله کنید؟ اگر قرار باشد جوابی تک‌ جمله‌ای به این پرسش بدهیم، پاسخ این است: «نه همیشه، اما معمولا بیشتر از آنکه خوشتان بیاید.» می‌گوییم "نه همیشه"، چون من مخالف این عقیده طبقاتی هستم که می‌گوید آدم همیشه باید خواستار مذاکره باشد. می‌گوییم "معمولا بیشتر از آنکه خوشتان بیاید"، به دو دلیل متفاوت: اولا تله‌های مذاکره‌ای و احساسات قوی می‌تواند به احساس جنگیدن تبدیل شود؛ در حالی ‌که تحلیل روشن، نشان می‌دهد که بهتر است مذاکره کنید. علت دوم به اخلاقیات مربوط می‌شود؛ احساس می‌کنید با انتخاب مذاکره از یک اصل اخلاقی که برای شما ارزشمند است تخطی کرده‌اید یا به چیزی مجبور شده‌اید که با شناخت‌تان مغایر است. در سخت‌ترین حالت، ممکن است بین انتخاب اصولی و انتخاب مصلحتی گرفتار شوید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: سه چالش اصلی
1. اجتناب از تمام تله‌های احساسی که ممکن است منجر به یک عکس‌العمل ناخودآگاه غیرعاقلانه شود.
مطالعه موردی: وینستون چرچیل
2. آنالیز هزینه‌ها و منافع مذاکره در مقابل سایر گزینه‌های موجود
مطالعه موردی: نلسون ماندلا
3. بررسی همه مسائل اخلاقی و ارزشی موثر روی تصمیم‌گیری درباره مذاکره با دشمن
مطالعه موردی: سمفونی سان ‌فرانسیسکو
فصل دوم: چهارچوب تصمیم‌گیری
مطالعه موردی: آی‌بی‌ام و فوجیتسو
فصل سوم: چهار دستورالعمل کلی
1. در ارزیابی هزینه‌ها و سودهای مورد انتظار مذاکره نظام‌مند باشید
2. هرگز به ‌تنهایی تحلیل نکنید؛ همواره در تحلیل گزینه‌ها از مشورت دیگران استفاده کنید
3. به مذاکره تعصب داشته باشید اما برای رد کردن آن هم آماده باشید
4. اجازه ندهید باورهای اخلاقی‌تان، رنگی مصلحتی به منافع مذاکره بدهند
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب چانه زنی با شیطان
نویسنده
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات116
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان

برای دریافت خلاصه کتاب چانه زنی با شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.