معرفی و دانلود رمان جنایت در کوی بی نام

عکس جلد رمان جنایت در کوی بی نام
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان جنایت در کوی بی نام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان جنایت در کوی بی نام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان جنایت در کوی بی نام

دوشیزه لمون منشی مسئولیت‌پذیر پوارو نامه‌ای را که تایپ کرده بود به وی نشان داد. در متن نامه سه اشتباه املایی دیده می‌شد و پوارو را متعجب ساخت. زیرا لمون در دقت و نظم، زبانزد خاص و عام بود. لمون شرح داد که خواهرش هابارد در پانسیونی دانشجویی واقع در خیابان هیکری مشغول به کار است و هر روز شئ جدیدی در این پانسیون مفقود می‌گردد. هابارد توسط پوارو احضار شد و با چهره‌ای نگران و مضطرب گفت: وسایلی از قبیل لامپ، کفش شب، انگشتر الماس، کوله پشتی و... از داخل پانسیون نا‌پدید شده و هیچ فردی مسئولیت این جریان را بر عهده نگرفته است. پوارو سریعاً به پانسیون مراجعه کرد و با دانشجویان آشنا شد.
نایجل چپمن ، سلیا اوستن ، پاتریشیالین ، کالین ، سالی فینچ ، الیزابت جانستون و والری هاب هاوس از جمله دانشجویان بودند. خانم نیکولتیس ، مدیر این پانسیون نیز نگرانی شدیدی از این وضع داشت. پوارو در نخستین برخورد، به دوستی عمیق میان کالین و سلیا و نیز نایجل و پاتریشیا پی برد. او در نخستین قدم، متوجه شد که کفش گمشده در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس جا مانده است. سپس انگشتر مفقودی پاتریشیا، داخل سوپ والری پیدا شد.
فردای آن روز سلیا همراه با کالین نزد پوارو آمد و به ناپدید شدن پودر حمام و کفش راحتی شب اعتراف کرد. ولی ما بقی اتفاقات را به گردن نگرفت. پوارو این گونه نتیجه گرفت که او این گونه سرقت‌ها را با هدف خودنمایی انجام داده و مرخصش نمود. سپس سراغ یک فروشنده‌ی کوله‌پشتی رفت و متوجه شد که در این نوع کوله‌پشتی، فضای کوچکی تعبیه شده که از آن به منظور قاچاق کالاهای کم حجم و به خصوص مواد مخدر استفاده می‌شود و از این جا بود که مسائل تازه‌ای به این پرونده راه پیدا کرد.
مهارت کریستی این دفعه در پانسیونی دانشجویی خود را نشان داد. کریستی همواره سعی بر این داشت که در اماکن جدید بنویسد و این بار نیز برای بار نخست در رمان‌هایش به یک پانسیون وارد گشت تا به طراحی قتل‌ها بپردازد. پیچیدگی بسیار زیاد رمان سبب می‌گردد برخی خوانندکان دربار، ابتدای مطالعه، اقدر به درک تمامی معمّاها نباشند. ولی به جرأت می‌توان گفت که اگر کسی فرصت مجدد خواندن رمان را داشته باشد؛ برایش بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان جنایت در کوی بی نام
نویسنده
مترجمبهرام افراسیابی
ناشر چاپیانتشارات مهرفام
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات378
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان جنایت در کوی بی نام

Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۳/۲۸
کتابهای آگاتا کریستی را بارها خوندم و هر چند وقت دوباره دلتنگش میشم، قطعا فوق‌العاده بود.
ممنون
فاطمه فرامرزی
۱۳۹۷/۱۰/۳
کتاب بسیار جالبی بود پیچیدگی‌های موضوع بسیار سرگرم کننده بود و خیلی غافلگیر کننده.
نیناد گرجی
۱۳۹۹/۲/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود ولی اگاتا کریستی کتاب‌های بهتری هم داره به نظرم
ربانی محمد
۱۳۹۴/۶/۲۸
من عاشق کتاب‌های اگاتا کریستی ام. ممنون بابت گذاشتنشون
فریما داسدار
۱۳۹۴/۶/۲۸
من عاشق رمان‌های ایشونم ولی گرون هستن و........
aysuda alizadeh
۱۴۰۰/۶/۳۰
بسیار عالی بود رمان‌های خانم اگاتا واقعا بی نظیر هستند
هانیه امینی
۱۳۹۵/۹/۳
مثل بقیه‌ی کتاب‌های ایشون عالیی
Akram Rezaee
۱۳۹۶/۲/۱۷
خیلی جالب بود ممنونم.
ایمان طالبیان
۱۳۹۵/۹/۳
نیاز به انتقاد
امین اقبالی
۱۳۹۵/۴/۱۳
عمو تم عالی بود خیلی ممنون
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه رمان جنایت در کوی بی نام

برای دریافت رمان جنایت در کوی بی نام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.