معرفی و دانلود رایگان ویژه ‌نامه غم خرم: ویژه‌نامه‌ی دیجیتال نشر اطراف

عکس جلد ویژه ‌نامه غم خرم: ویژه‌نامه‌ی دیجیتال نشر اطراف
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ویژه ‌نامه غم خرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ویژه ‌نامه غم خرم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ویژه ‌نامه غم خرم: ویژه‌نامه‌ی دیجیتال نشر اطراف

یکی از زیباترین مراسم‌های آیینی که هر ساله در ایران و دیگر کشورهای مسلمان با شور و حرارت زیادی برگزار می‌شود،‌ مراسم محرم و عزاداری سیدالشهداست. ویژه ‌نامه غم خرم که تحریریه نشر اطراف آن را آماده کرده است،‌ روایت نام‌ها،‌ نشان‌ها و داستان‌هایی از شیفتگان محرم است.

درباره ویژه نامه غم خرم

ویژه نامه غم خرم یکی از موفق‌ترین آثار نشر اطراف است که دوستداران حسین‌بن‌علی آن را به اثری ماندگار تبدیل کرده‌اند. در این ویژه‌نامه جذاب مطالب تازه‌ای را درباره ماه محرم می‌خوانید که در قالب نامه‌ها و طومارها،‌ صداها،‌ نقش‌ها و نقاشی‌ها، عکس‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی جمع‌آوری شده‌اند. این ویژه نامه که به کوشش تحریریه اطراف تهیه شده است، چهار گزارش مستند و روایی و سه گزارش تصویری دلنشین و جذاب را در اختیارتان قرار می‌دهد که از خواندن آن غرق در لذت خواهید شد.

این ویژه نامه شما را به کوچه دلدادگی اهل بیت می‌برد و در حال‌وهوای محرم غرق می‌کند.

در بخشی از غم خرم می‌خوانیم

شاه حسین همیشه بیست سی متر جلوتر از همه بود، جلوتر از علم. علم‌کش‌ها می‌گفتند عشق می‌کرد از دور علمش را می‌دید، شلوغی زیرش را، کیف مردم را که با دیدنش ذوق می‌کردند و کلی عکس کنارش می‌انداختند. کسی هم اگر لیچار بارش می‌کرد که این‌همه پر شترمرغ رنگ‌شده را از ناف فلان‌جا و شیرهایش را از بهمان برداشتی آوردی که چی؟ می‌گفت: «پول عشق است. من کاری به کارتان ندارم، شما هم کاری به کار من نداشته باشید.» تازه یک بار هم علم را برده بود تهران پیش حاج طیب قبل از اینکه اعدامش کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابویژه ‌نامه غم خرم: ویژه‌نامه‌ی دیجیتال نشر اطراف
نویسنده
ناشر چاپینشر اطراف
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات170
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های هنری و فرهنگی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات ویژه ‌نامه غم خرم

Sara Panahi
۱۴۰۲/۷/۲۵
من با استفاده از متن شیوای این کتاب یک پادکست به نام غم خرم تولید کردم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. از نویسنده بسیار سپاسگزارم. اجرشون با اباعبدالله علیه السلام
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۱۲
درباره سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین مطالب جالب و حائز اهمیتی در این کتاب بیان شده بود که خواندنش خالی از لطف نیست.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه ویژه ‌نامه غم خرم

برای دریافت ویژه ‌نامه غم خرم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.