معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است: چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید

عکس جلد کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است: چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید
قیمت:
۸۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است: چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید

کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است اثری از آنت سیمونز، سخنران، مشاور، کارشناس روان‌شناسی اجتماعی و نویسنده‌ی پرفروش حوزه‌ی کسب‌وکار است. سیمونز در این کتاب صوتی با اشاره به اهمیت روایت‌گری در فعالیت‌های اقتصادی امروزی، مخاطب خود را با روش‌های مؤثر به‌کارگیری روایت، جهتِ دستیابی به موفقیت‌های حرفه‌ای بیشتر راهنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین قصه‌‌گو برنده است

آنت سیمونز (Annette Simmons) در کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است (Whoever Tells the Best Story Wins) به اهمیت روایت و روایت‌گری در کسب‌وکار پرداخته است. سیمونز سخنران، مشاور و نویسنده‌ی کتاب‌های متعددی در حوزه‌ی کسب‌وکار است و مدت حدود ده سال را در استرالیا به گردآوری تجربه در زمینه‌های مرتبط گذرانده. از این روست که متقاعد شده برای جلب اعتماد مخاطبانِ هر کالا یا محصولی، بهترین روش، به اشتراک گذاشتنِ داستان‌هایی واقعی از افراد واقعی است؛ چرا که این کار، به صرف زمان و هزینه‌ی کمتری نیاز دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است

داستان‌ها از قدرتی خارق‌العاده برخوردارند. آن‌ها این قابلیت را دارند که در افراد احساس همدلی و همراهی را برانگیزند و آنان را متقاعد کنند تا کاری انجام دهند. داستان‌سرایی مهارتی حیاتی برای کسب‌وکار به شمار می‌رود اما حتی باهوش‌ترین و مستعدترین مدیران نیز از آن غفلت می‌کنند. همیشه این‌طور است که بهترین داستان، بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. در فضای به‌شدت رقابتی کسب‌وکارهای امروزی، آن کالا یا خدماتی بالاترین فروش و عرضه را دارند که مؤثرترین داستان را تعریف کرده‌اند. در مقابل، اگر فضا برای ارتباطات انسانی میان عرضه‌کننده و متقاضی برقرار نشود، در فرآیند ارائه‌ی محصول، مشکلات و چالش‌های فراوانی پیش‌ روی مدیران و صاحبان مشاغل قرار خواهد گرفت. با کمک روایت‌گری است که می‌توانیم برای مخاطب خود امکان انتخاب آزادانه را فراهم آوریم و فرآیند تصمیم‌گیری را برای او ساده‌تر سازیم. نگران نباشید اگر نمی‌دانید از کجا و چطور باید شروع کنید. آنت سیمونز در کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است، این مهارت را به شما آموزش داده است.

آنت سیمونز در کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است، پس از پرداختن به لزوم روایت‌گری و برشمردن ویژگی‌های یک روایت خوب، راهکارهایی را برای شما ارائه کرده تا بتوانید این مهارت را در خود تقویت کنید. سیمونز از دلایل و ضرورت سرمایه‌گذاری بر قصه‌گویی به شما می‌گوید، از اینکه برای هر موقعیتی چه نوع قصه‌ای را تعریف کنید و چه‌طور از تفکرات و رویدادهای روزمره برای رسیدن به قصه‌ای تأثیرگذار بهره ببرید. سپس به چگونگی انجام موفقیت‌آمیز این فرآیند می‌پردازد و با ارائه‌ی مثال‌هایی عملی به شما می‌آموزد که یک قصه‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد و با به‌کارگیری چه عناصر و ابزاری می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

کتاب بهترین قصه‌گو برنده است را زهرا باختری به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر اطراف آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی گویای این کتاب را به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش مریم محبوب می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی روایت در کسب‌و‌کار

روایت در کسب‌وکار عنوان مجموعه‌ای است که توسط نشر اطراف، با هدف بررسی نقش روایت و روایت‌گری در کسب‌وکارهای امروزی روانه‌ی بازار نشر می‌شود. این کتاب‌ها جستارهایی روایی را شامل می‌شوند و با اشاره به مباحث نظری مطرح‌شده پیرامون روایت، درصددند به این پرسش پاسخ دهند که قصه‌ از کجا می‌آید، چرا تا این اندازه برای ما مهم است و چه نقشی در زندگی ما ایفا می‌کند. از جمله کتاب‌های منتشر شده از این مجموعه می‌توان به کتاب‌های «بهترین قصه‌گو برنده است»، «روزی روزگاری سازمانی»، «هر برند یک قصه است» و «بازاریابان دیجیتال» اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است

  • کتاب بهترین قصه‌گو برنده است راهنمایی ارزشمند برای اغلب ماست که نمی‌دانیم از کجا باید شروع کنیم و در آن، داستان‌پردازی به‌عنوان شیوه‌ای کاربردی برای یک مدیریت تأثیرگذار معرفی شده است. (The Globe and Mail)
  • بهترین قصه‌گو برنده است کتابی‌ست فوق‌العاده؛ یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوانده‌ام. (The CEO Refresher)
  • روزی روزگاری، قصه‌گویی از تجارت حذف شد. سپس آنت سیمونز آمد تا به ما نشان دهد راهی که رفته‌ایم اشتباه بوده است. کتاب بهترین قصه‌گو برنده است، راهنمایی است هوشمندانه و کاربردی که شما را راهنمایی می‌کند از قدرت روایت برای ارتقا کیفیت شغل و زندگیِ خودتان بهره ببرید. (دنیل اچ پینک، نویسنده‌ی کتاب پرفروش انگیزه)

کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است را به تمام مدیران، صاحبان مشاغل و همین‌طور کارآفرینانی که قصد دارند با استفاده از شیوه‌های متفاوت و به‌روز به کسب‌وکار خود رونق بخشیده و در مسیر موفقیتِ حرفه‌ای گام بردارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است: چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید می‌شنویم

توانایی دیدن از زوایای متعدد می‌تواند در موقع جنگ و جدل دردسرساز باشد. این توانایی گاهی به‌معنای شفاف ‌نبودن، جهت مشخص نداشتن و حتی بی‌نظمی تلقی می‌شود. استدلال ذهنی زمان و مکان خاصی دارد و باید با تدبیر و هوشمندی به‌سمت آن رفت. وقتی به‌صورت هدفمند، قصه‌ را مستقیم به خورد دستگاه کناری می‌دهید، شنونده‌هایتان یا حتی خودتان ممکن است حس خوبی پیدا نکنید. مردم زمان و انرژی گذاشته‌اند تا بیاموزند چگونه احساساتشان را وارد تصمیم‌گیری نکنند. بسیای از آن‌ها بازگشت احساسات را با آغوش باز نمی‌پذیرند. با این حال قصه‌گویی احساسات را به تصمیم‌گیری برنمی‌گرداند. قصه‌گویی باعث می‌شود به احساساتی دسترسی پیدا کنیم که در نتیجه‌ی تصمیم‌مان به‌وجود می‌آید، چه متوجه‌شان بشویم و چه متوجه‌شان نشویم.

پس بله، استدلال ذهنی شاید به نظر آن‌هایی که یاد گرفته‌اند فکر کنند احساسات مخل تصمیم‌گیری‌اند، خطرناک باشد. به‌قول یکی از دوستان روان‌پزشکِ من نابینایی که ناگهان بینایی‌اش را به دست می‌آورد، فقط به خاطر اینکه بعضی چیزهایی که می‌بیند هولناک هستند، چشم‌هایش را از حدقه درنمی‌آورد. تفکر ذهنی هم فقط یک روش جدید برای تفسیر است که هم خبرهای خوش با خود می‌آورد و هم خبرهای بد. در هر صورت برایتان اطلاعاتی حیاتی می‌آورد که اگر بخواهید بر دیگران اثر بگذارید، لازم‌تان می‌شود. اگر در میان اطرافیان‌تان شما تنها کسی باشید که از قصه به‌عنوان یک وسیله استفاده می‌کنید، می‌فهمید که مردم چرا و چگونه در برابر این وسیله‌ی جدید مقاومت نشان می‌دهند. حواس‌تان به اشتیاق واقعی آدم‌ها برای تصمیم‌گیری‌های خوب باشد. آن‌ها ده‌ها سال یاد گرفته‌اند که احساسات و هر اثر غیرواقعی «بد» است. این کتاب به شما کمک می‌کند که از قصه به‌عنوان یک وسیله‌ی معتبر استفاده کنید. درک کنید افرادی که در کل زندگی فکر و رفتارشان عینی و عقلانی بوده، با بازگشت احساسات به فرآیند تصمیم‌گیری ممکن است حس کنند ثبات زندگی‌شان از بین می‌رود. قصه‌گویی در یک فضای کاری می‌تواند احساسات مربوط به تصمیمات شخصی را که مدت‌هاست نادیده گرفته شده بیدار کند، طوری که باعث تعجب و ترس افرادی شود که خود را متقاعد کرده بودند احساسات اهمیت ندارند. با ملایمت رفتار کنید. قصه وسیله‌ی بسیار قدرتمندی است. وقتی قصه‌های جدیدی می‌گویید، زاویه‌ی دید جدیدی به مردم می‌دهید؛ این یعنی این که شما معنا، رفتارها و در نتیجه آینده را تغییر می‌دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
نمونه‌ی سه
نمونه‌ی چهار
43 دقیقه
پیشگفتار / بخش اول: قصه‌اندیشی - قسمت اول: قصه‌اندیشی به چه معناست؟
25 دقیقه
بخش اول: قصه‌اندیشی - قسمت دوم: قصه چیست؟
35 دقیقه
بخش اول: قصه‌اندیشی - قسمت سوم: پرورش ذهن
26 دقیقه
بخش اول: قصه‌اندیشی - قسمت چهارم: گفتن قصه‌های برنده
24 دقیقه
بخش دوم: قصه‌یابی - قسمت پنجم: قصه‌های«چه کسی هستم؟»
35 دقیقه
بخش دوم: قصه‌یابی - قسمت ششم: قصه‌های «چرا اینجا هستم؟»
42 دقیقه
بخش دوم: قصه‌یابی - قسمت هفتم: قصه‌های آموزشی
37 دقیقه
بخش دوم: قصه‌یابی - قسمت هشتم: قصه‌های بینشی
47 دقیقه
بخش دوم: قصه‌یابی - قسمت نهم: قصه‌های ارزش زیسته
50 دقیقه
بخش دوم: قصه‌یابی - قسمت دهم: قصه‌های «می‌دانم در سرت چه می‌گذرد»
34 دقیقه
بخش سوم: فوت کوزه‌گری - قسمت یازدهم: تجربه‌ امری حسی است
24 دقیقه
بخش سوم: فوت کوزه‌گری - قسمت دوازدهم: هنر گزیده‌گویی
30 دقیقه
بخش سوم: فوت کوزه‌گری - قسمت سیزدهم: قصه‌های «هویت تجاری»، «سازمانی» و «سیاسی»
16 دقیقه
بخش سوم: فوت کوزه‌گری - قسمت چهاردهم: زاویه‌ی دید
22 دقیقه
بخش سوم: فوت کوزه‌گری - قسمت پانزدهم: قصه‌شنوی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است: چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید
نویسنده
مترجمزهرا باختری
راویمریم محبوب
ناشر چاپینشر اطراف
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است

برای دریافت کتاب صوتی بهترین قصه‌گو برنده است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.