معرفی و دانلود کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

عکس جلد کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم
قیمت:
۴۳,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

اگر شما هم جزو آن دسته‌ای هستید که از عکس‌های دوران نوجوانی‌تان متنفرید یا حتی خاطرات آن دوران، افکارتان را آزرده می‌کند، احتمالاً با رینا تلگمایر، نویسنده و تصویرگر کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم، هم‌ذات‌پنداری خواهید کرد. تلگمایر برای هم‌دردی با نوجوانی خودش، شروع به نوشتن خاطرات آن دوران کرد و با این‌ کار یکی از پرفروش‌ترین زندگی‌نامه‌های مصور نیویورک تایمز را به تحریر درآورد.

درباره‌ی کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

نوجوانی دوره‌ی عجیبی در زندگی است، کوچک‌ترین اتفاقی در این دوران می‌تواند تا مدت‌ زیادی، ذهن و قلب ما را به خود مشغول کند و ما را آزار دهد. رینا تلگمایر (Raina Telgemeier) در کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم (Smile)، یکی از همین خاطرات ناراحت‌کننده‌اش را برای خوانندگان تعریف می‌کند. داستان از جایی شروع می‌شود که رینا در کلاس ششم دبستان به‌ خاطر اتفاقی که برای دندان‌هایش می‌افتد مجبور به ارتودنسی دندان‌هایش می‌شود. امان از ارتودنسی! یکی از زشت‌ترین و درعین‌حال کاربردی‌ترین اختراعات بشریت! اختراعی که هیچ نوجوانی در سن بلوغ آن‌هم جلوی هم‌کلاسی‌های مدرسه و دوستان‌ صمیمی‌اش، آرزوی استفاده از آن را نمی‌کند؛ اما رینا، خیلی اتفاقی درگیر آن شده بود و حالا باید با این وسیله‌ی بدقیافه و زشت، چند سال باقی‌مانده از دوران بلوغش را سپری می‌کرد.

تصور کنید رینا لحظه‌ی شنیدن این خبر، موقع دیدن سیم‌های نقره‌ای و زمخت ارتودنسی یا در اولین برخورد با تصویرش در آینه، چه حجمی از احساسات مختلف مثل شرم و غم را تجربه کرده است. عواطفی که تجربه‌ی آن‌ها در سنین کم در کنار همه‌ی آن به‌هم‌ریختگی‌های هورمونی و سردرگمی‌های بلوغ، می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری روی رینای نوجوان بگذارد.

اما رینا چطور تا کلاس یازدهم را با ارتودنسی‌اش سپری می‌کند؟ آیا راهی وجود دارد که خاطرات تلخ کودکی‌مان را به‌ راحتی پشت‌سر بگذاریم و در سال‌های بزرگسالی با خنده و شوخی آن‌ها را برای هم تعریف کنیم؟ رینا تلگمایر با استعداد و مهارتی فوق‌العاده‌ای، تمام این احساسات و تجارب را در قالب تصویر و متن کنار هم می‌آورد تا علاوه بر هم‌دردی با کسانی که تجربه‌ای سخت در دوران نوجوانی‌شان داشته‌اند بتواند با آن‌دسته از مخاطبانی هم که درحال‌حاضر درگیر چنین تجربه‌ای هستند، همراه شود و به ‌آن‌ها بگوید که تنها نیستند و می‌توانند روی کمک‌ها و توصیه‌های او، حساب باز کنند.

لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم توسط نشر اطراف در اختیار شما قرار گرفته است.

افتخارات کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

  • از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی Eisner

نکوداشت‌های کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

  • یک داستان عالی و صادقانه با رنگ‌های عالی و سرگرم‌کننده! (گودریدز)
  • این کتاب‌ را به همه‌ی دوستانم توصیه می‌کنم، داستانی شگفت‌انگیز به بسیار به زندگی واقعی شباهت دارد. (آمازون)

کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به همه‌ی نوجوان‌هایی که ارتودنسی دارند یا در شرف گذاشتن آن هستند و خانواده‌های همراه و فهمیده‌ی آن‌ها، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپینشر اطراف
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-6194-06-8
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور، کتاب علمی و آموزشی نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

زینب بیگی
۱۴۰۳/۱/۱۲
سلام من هر سه جلد این مجموعه جالب و جذاب رو داشتم و به نظرم کتاب جذابی بود طوریکه هر سه جلدش رو خریدم و خوندم کتاب اولی که خوندم خواهرها بود که در مورد دو خواهر یعنی رینا و امارا بود که با هم مشکل داشتند ولی سفر هیجان انگیز رو پشت سر گذاشتند و باهم خوب شدند جلد بعدی که خوندم دلهره‌ها بود که اون در مورد شخصیت اصلی یعنی رینا بود که از حالت تهوع وحشت داشت ولی در آخر با کمک روان پزشک حالش خوب شد جلد آخر یعنی همین کتاب لبخند‌ها درباره‌ی رینا بود که خورد زمین و دندونش شکست و مراحل سخت و دردناکی رو برای درست کردن دندون هاش تجربه کرد!! تنها انتقاد من از این کتاب در مورد جلد آخری که خوندم یعنی همین کتاب لبخند‌ها بود. به نظر من نباید اینقدر کتاب رو سریع پیش می‌بردن. رینا اول کتاب فقط کلاس ششم بود!!! آخر کتاب یکهو شد دبیرستانی!!!! به نظر من نویسنده می‌تونست این جلد رو تا کلاس هشتم رینا ادامه بده و بقیه رو در یک جلد دیگه. ولی در کل کتاب بسیار عالی و قشنگی بود و من این کتاب رو به کسایی که در خریدش مردد هستند پیشنهاد میکنم و منتظر جلد بعدی این مجموعه جذاب و خواندنی هستم ♥️♥️♥️
حلما
۱۴۰۲/۱۲/۳
عالی کتاب لبخند‌ها یکی از بهترین کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده ام.
پیشنهاد می‌کنم جلد‌های دیگر این کتاب را نیز بخوانید. با تشکر
وحیده محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۴
کتاب جالبی بود حداقل کمک می‌کنه اعتماد به نفست بالا بره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم

برای دریافت کتاب لبخندها: وقتی به نظر خودم زشت بودم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.