معرفی و دانلود کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی)

عکس جلد کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی)
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی)

کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی) نوشته‌ی جان سی ماکسول، به موضوعاتی مانند رهبری، رفتار، ارتباطات، کارتیمی و مربی‌گری می‌پردازد؛ مسائلی که منجر به موفقیت شما در زندگی شخصی و کاری می‌شود.

اکثر افراد روزشان را قبل از اتمام لیست کارهایشان به پایان می‌رسانند و فقط سعی در به دست آوردن حد نصاب برای بعضی از زمینه‌های زندگی می‌کنند که می‌تواند چالش برانگیر باشد. آیا می‌دانید اکثر اطلاعات جدید در سی سال آخر از پنج هزار سال قبل تولید شده است؟ یک نسخه از هفته‌نامه نیویورک تایمز دارای محتوای اطلاعاتی بیشتری نسبت به اکثر افرادی است که در قرن هفدهم در انگلستان زندگی می‌کرده‌اند.

این مسائل دلیلی بر نگارش کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی) (Self-Improvement 101: What Every Leader Needs to Know) می‌باشد. این کتاب به شما کمک می‌کند که نه تنها در شغل خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید بلکه به بهبود و رشد شرایط فردی خود هم دست پیدا کنید.

در حال حاضر برای اولین بار تمام شش کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند در یک جلد با هم ترکیب شده‌اند.

جملات برگزیده‌ی کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی):

- رشد کردن چگونه به شما در رهبری یاری می‌رساند.
- هر چه بهتر باشید، افراد بیشتری به شما گوش می‌سپارند.
- هر چه بهتر باشید، ارزشمندی امروزتان بیشتر خواهد شد.
- یک مربی داشته باشید تا به شما برای رشد کردن کمک کند.
- هر چه بهتر باشید، پتانسیل‌تان برای فردایی بهتر بیشتر می‌شود.

جان سی ماکسول را بیشتر بشناسیم:

جان سی ماکسول (John C Maxwell)، پرفروش‌ترین نویسنده‌ی نیویورک تایمز، مربی و سخنرانی است که بیش از 25 میلیون نسخه از کتاب‌هایش به پنجاه زبان به فروش رفته است. ماکسول که اولویت شماره یک رهبری در آمریکا نامیده می‌شود، جایزه‌ی مادر ترزا را برای صلح جهانی و رهبری از شبکه رهبری لومین در سال 2014 دریافت کرده است. در آن سال وی توسط مجله‌ی بیزینس اینسایدر و اینک نیز به عنوان تأثیرگذارترین کارشناس رهبری جهان شناخته شد.

برای شش سال، وی به عنوان استاد برتر رهبری در لیدرشیپ گروس نت مورد انتخاب قرار گرفت. او به عنوان بنیانگذار کمپانی ماکسول، تیم جام ماکسول، و EQUIP بوده و بیش از 5 میلیون رهبر را تقریباً در سراسر دنیا پرورش داده است. ماکسول هر ساله با شرکت‌های فورچون 500، روسای جمهور کشورها و بسیاری از رهبران برتر تجاری جهان صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی) می‌خوانیم:

اگر در هر موقعیت به دنبال یادگیری باشید، به یک انسان با استعداد مضاعف تبدیل خواهید شد و استعدادهایتان را تا رسیدن به پتانسیل واقعی آن پرورش خواهید داد. اما می‌توانید یک قدم فراتر بروید و برای لحظات آموزنده فعالانه برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید این کار را با خواندن کتاب، دیدن مکان‌هایی که الهام‌بخش باشد، شرکت در رویدادهایی که به شما برای تغییر انگیزه می‌دهد، گوش دادن به پادکست‌ها و گذراندن وقت با کسانی که شما را در معرض تجربیات جدید می‌گذارند، انجام دهید.

این سعادت را داشته‌ام که با افراد قابل توجهی وقت بگذرانم و هدیه‌ی من داشتن فرصت یادگیری از آن‌ها بود. در روابط شخصی‌ام، به سمت کسانی که می‌توانم از آن‌ها بیاموزم جذب می‌شوم. صمیمی‌ترین دوستانم کسانی هستند که مرا به چالش فکری وامی‌دارند و حتی افکارم را تغییر می‌دهند. آن‌ها از بسیاری جهات مرا رشد می‌دهند و من به حرفی که فیلسوف و نویسنده‌ی اروپایی بالتازار گراشن می‌زند پی بردم، "دوستانتان را به آموزگارانتان تبدیل کنید و لذت مکالمه با آن‌ها را با آموزش همراه کنید." شما نیز می‌توانید همین کار را انجام دهید. با افرادی که شما را به چالش می‌کشند و به ارزش‌هایتان می‌افزایند معاشرت کنید و سعی کنید همین کار را برای آن‌ها انجام دهید. این زندگی شما را تغییر خواهد داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه نویسنده
بخش اول: اصولی برای بهبود فردی
1: برای بهبود چه هزینه‌ای باید دهم؟
2: چگونه می‌توانم در شغلم پیشرفت کنم؟
3: چگونه یک نگرش قابل یادگیری را می‌توانم مدیریت کنم؟
4: نقش دیگران در رشد من چیست؟
بخش دوم: فرآیند پیشرفت مداوم
5: انرژی و زمانم را کجا باید متمرکز کنم؟
6: تجربه چه نقشی ایفا می‌کند؟
7: برای ادامه‌ی رشدم چه چیزی نیاز دارم؟
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی)
نویسنده
مترجممحسن محمودزاده، نرگس طاهری، سید رضا حسینی
ناشر چاپیانتشارات اودیسه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات79
زبانفارسی
شابک978-622-6763-10-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی)

شهرام فیروزی
۱۳۹۹/۳/۲۰
مطالعه این کتاب را به همه کسانی که در پست‌های رهبری و مدیریت هستند یا به نوعی، مستقیم یا غیرمستقیم انسانهای دیگر را هدایت و راهنمایی می‌کنندتوصیه می‌کنم. کتاب فوق العاده تاثیرگذاری است. مطالعه آن را پیشنهاد می‌کنم.
سهراب هلال بحر
۱۴۰۱/۵/۲۷
از مطالعه این کتاب لذت بردم، چون می‌تونه به علم و دانش خواننده بیفزاید.
این کتاب نه تنها برای کسانی که پست‌های کلیدی و رهبری دارند مفید و مؤثر است، بلکه بری اشخاص دیگه هم می‌تونه کاربردی باشه
پوریا اصغرزاده
۱۴۰۱/۳/۲
جان سی ماکسول استاد بلامنازع رهبری و دیدگاه مدیریت و سازماندهی سازمان‌های دارای سیستم و رابطه‌های عناصر و اجزا درون سازمانی و برون سازمانی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی)

برای دریافت کتاب 101 نکته که هر رهبر باید بداند (خودسازی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.