معرفی و دانلود کتاب اصول روابط: 101 اصل مدیریتی که هر رهبری باید بداند

عکس جلد کتاب اصول روابط: 101 اصل مدیریتی که هر رهبری باید بداند
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول روابط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول روابط: 101 اصل مدیریتی که هر رهبری باید بداند

رهبری عالی بر پایه روابط عالی بنا شده است! جان سی ماکسول در کتاب اصول روابط، 101 اصل مدیریتی را که هر رهبری باید بداند به شما می‌آموزد و راهنمایی‌تان می‌کند که چگونه با ایجاد روابطی مؤثر و سازنده با اعضای تیم‌تان، به مدیری محبوب و کاربلد تبدیل شوید.

درباره‌ی کتاب اصول روابط:

هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی مسئولیت‌های یک سفر را بر عهده بگیرد. ما انسان‌ها برای رسیدن به هدف و مقصد، محسوس و نامحسوس به هم وابسته‌ایم. بدون کمک همدیگر نمی‌توانیم به موفقیت برسیم و این را هم می‌دانیم که ساخت روابط مثبت کاری دشوار و چالش‌برانگیز است. جان سی ماکسول در کتاب اصول روابط (Relationships 101) از سری کتاب‌های «101 نکته کلیدی که هر رهبری باید بداند» از اسرار پشت پرده‌ی ارتباط با دیگران سخن می‌گوید. او موانع موجود در سر راه ایجاد روابط را نشان داده، بر روی نیازهای مشترک میان مردم تأکید کرده و چگونگی برقراری رابطه را در سطوح مختلف توضیح می‌دهد.

علاوه بر این، ماکسول نشان می‌دهد که چگونه روابط می‌توانند بر روی رهبری تأثیر بگذارند و مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، نشان می‌دهد که داشتن روابط مثبت با دیگران چطور باعث می‌شود ما در بالاترین حد به خواسته‌های درونیمان برسیم.

نویسنده به‌عنوان یک کارشناس آمریکایی خبره در حوزه‌ی رهبری و موفقیت، عمرش را برای کمک به دیگران و سوق دادن آن‌ها به سمت موفقیت صرف کرده است. او در مجموعه کتاب‌های «101 نکته کلیدی که هر رهبری باید بداند» به دنبال یک هدف واحد است: کمک به دیگران به منظور رسیدن به موفقیت واقعی در چهار زمینه‌ی اصلی؛ ایجاد روابط مثبت، پرورش درست، طرز فکر مثبت و رهبری صحیح.

کتابی که در دست دارید به شما اصول بنیادین و لازم را برای مدیریت مهارت‌های ارتباط‌گیری درست ارائه می‌دهد. درواقع ایجاد روابط مثبت در همه‌ی ابعاد زندگی انسان تأثیر شگرفی دارد. اگرچه ایجاد روابط مثبت با دیگران ریسک‌های خود را دارد ولی دکتر ماکسول نشان می‌دهد که دستاوردهای آن بر ریسک‌ها و خطراتش می‌چربد.

کتاب اصول روابط مرور مختصری است بر نحوه‌ی برقراری ارتباط با اطرافیان که به شما توانایی‌های باارزش و مهمی می‌بخشد تا بتوانید در مسیر موفقیت‌تان به راحتی دیگران را با خودتان همراه کنید.

کتاب اصول روابط برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به دنبال آموختن اصول مدیریتی و افزایش توانایی رهبری در خود و بهبود روابط با اطرافیانشان هستند، مخاطبین اصلی کتاب اصول روابط هستند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و کشیش اهل آمریکاست که در آثار خود توجه فراوانی به موضوع مدیریت و رهبری داشته است. ماکسول تاکنون سمینارهایی در پانصد شرکت در سراسر جهان برگزار کرده و از این طریق دانش ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. او همچنین شرکتی به نام INJOY را بنا نهاده، که فعالیت‌هایش معطوف به افزایش آگاهی درباره‌ی موضوع مدیریت و رهبری در تمام سطوح جامعه است.

لازم به ذکر است که آثار جان سی ماکسول (John C. Maxwell) تاکنون بارها در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از اقبالی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، 10 قانون موفقیت، درجا زدن ممنوع، اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

جملات برگزیده‌ی کتاب اصول روابط:

- قلب مقدم بر عقل است!
- با دیگران طوری رفتار کن گویی او مهم‌ترین فرد دنیاست!
- وقتی حرف و عملتان یکی باشد، مردم به شما اعتماد می‌کنند.
- رابطه همان چسبی است که اعضای تیم را کنار هم نگه می‌دارد.
- موفقیت در روابط خانوادگی مسیر ایجاد روابط دیگر را هموار می‌کند.
- تا وقتی که مردم برایت مهم نباشند بود و نبود و میزان علم و اطلاعات تو هم برای آن‌ها اهمیتی ندارد.
- باور کردن دیگران پیش از آن‌که خودشان را اثبات کنند، کلید ایجاد انگیزه در آن‌هاست برای رسیدن به توانایی‌های کشف نشده.

در بخشی از کتاب اصول روابط می‌خوانیم:

صداقت در ساخت و تثبیت روابط از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که می‌توان گفت این خصیصه برای سایر معیارها و شروط رسیدن به موفقیت هم‌چون احترام، اعتماد و کرامت زیربنا و پایه شمرده می‌شود. اگر این پایه ضعیف یا ناقص باشد رسیدن به موفقیت غیرممکن می‌شود. آن‌طور که شریل بیهل دوست نویسنده‌ام می‌گوید: «یکی از واقعیت‌های زندگی این است که اگر شما نتوانید به طرف مقابلتان در همه‌ی مراحل کار یا رابطه اعتماد کنید، نمی‌توانید در هیچ مرحله‌ای به او اعتماد داشته باشید. به عبارت دیگر در این‌جا قانون یا همه یا هیچ حکم‌فرماست.» حتی آن‌ها که توانسته‌اند عدم صداقتشان را تا مدت‌ها پنهان کنند بالاخره در جایی از رابطه دچار شکست شده و آن را از دست داده‌اند.

مراعات اصول در امور به ظاهر کوچک و بی‌اهمیت نقش بسیار مهمی در حفظ یکرنگی و صداقت ایفا می‌کند. خیلی از مردم برداشت نادرست از این موضوع دارند. آن‌ها فکر می‌کنند می‌توانند در کارها و مسئولیت‌های کوچک هرطور خواستند رفتار کنند، و تا زمانی که مشکل و مسئله‌ی محسوسی ایجاد نشده به این روش ادامه دهند. در حالی که اصول اخلاقی چنین اجازه‌ای نمی‌دهند. حتی یک دروغ مصلحتی کوچک ذاتاً یک دروغ است. دزدی، دزدی است و فرقی نمی‌کند کسی یک دلار دزدی کند یا هزار دلار یا یک میلیون دلار. انسانی که صداقت دارد خود را در مقابل شخصیت افراد متعهد می‌داند، نه منافع شخصی. نسبت به انسان‌ها حساسیت نشان می‌دهد، نه ابزارها. به دنبال ارائه خدمات است، نه کسب قدرت. مراعات اصول و قواعد را ترجیح می‌دهد، نه آسایش و راحتی. و آینده‌نگری دارد و آینده برایش مهم‌تر از هم‌اکنون است.

فیلیپس بروکس کشیش و نویسنده قرن نوزدهم چه خوب در مورد شخصیت گفته است: «شخصیت ما در ثانیه‌ها و لحظات به ظاهر کم‌اهمیت زندگیمان شکل می‌گیرد.» هر بار که یک اصل اخلاقی را زیر پا می‌گذارید تَرَک کوچکی در پایه و بنیان صداقت خودتان به وجود می‌آورید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
ماهیت روابط
فصل 1: چرا روابط در موفقیت ما اهمیت دارند؟
فصل 2: برای شناخت دیگران چه اطلاعاتی لازم دارم؟
رابطه‌ی صحیح و تکه‌های سازنده‌ی آن
فصل 3: چطور دیگران را تشویق کنم؟
فصل 4: چطور با دیگران ارتباط برقرار کنم؟
فصل 5: چطور یک شنونده خوب باشم؟
گسترش روابط
فصل 6: چطور می‌توانم به دیگران اعتماد کنم؟
فصل 7: مهم‌ترین رابطه‌ی من
فصل 8: چطور هم خدمت کنم هم رهبری؟
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول روابط: 101 اصل مدیریتی که هر رهبری باید بداند
نویسنده
مترجمزهرا ابراهیمی اصل
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات87
زبانفارسی
شابک978-622-7805-59-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول روابط

مشاور عموری
۱۴۰۱/۱/۲
مثل همیشه کتاب هاشون عاااااالیه، موفید و انگیزشی هست
اسماعیلی
۱۴۰۲/۲/۲۰
کتابی عالی، موثر و کاربردی
مریم باکند
۱۴۰۱/۶/۱۹
بهترین کتاب برا ارتباط گیری
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب اصول روابط

برای دریافت کتاب اصول روابط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.