معرفی و دانلود کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟

عکس جلد کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟
قیمت:
۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟

کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟ نوشته‌ی پری عبادی، سعی دارد تا اتفاقات و حوادث مختلف زندگی را از چشم‌اندازی متفاوت نگریسته و ابعاد مختلف و فواید آن‌ها را به شما نشان دهد.

در زندگی همه اتفاقات بسیاری می‌افتد که می‌تواند ما را متوقف سازد و یا مسیر زندگی‌مان را تغییر دهد. نوع نگاه و درکی که هر فرد نسبت به مسائل دارد، می‌تواند در نتیجه آن نیز اثرگذار باشد. ممکن است فردی از آن اتفاق به عنوان بدترین مشکلی که برایش پیش آمده یاد کند و آن را بدتر از مرگ بداند و فردی دیگر آن را نقطه عطف زندگی‌اش دانسته و پس از آن طوری تغییر مسیر بدهد که گویی دوباره متولد شده است.

اینکه بخواهیم عشقی که در دل مصائب زندگی نهفته است را درک کنیم، یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن می‌باشد؛ اما اگر کمی با چشم دل و بصیرت بیشتر به آن بنگریم، گنجی در درونش نمایان می‌شود که ثروت واقعی را به جسم و روحمان می‌بخشد.

در این کتاب 11 باور عنوان شده است که هر کدام به شما می‌آموزند چطور مشکلاتتان را به سکوی پرتابی برای رسیدن به شادکامی مبدل کنید. هر کدام از باورهای این کتاب باعث می‌شود پرده‌ای از جلوی چشمانتان کنار برود و بتوانید زیبایی وصف ناشدنی پیشامدهای پیش‌رو را راحت‌تر ببینید.

بله این باورها سعی دارند تا رنگی بپاشند ‌بر باورهای سیاه گذشته که زندگیتان را تیره و تار گردانده‌ و شما را در برابر الطاف الهی ناسپاس کرده‌اند. اگر با تغییر نگرش، مشکلات را به گونه‌ای دیگر ببینید و عینک بدبینی را از جلوی چشمانتان کنار بزنید، آن‌گاه خداوند را به خاطر آن درس‌ها و تجربیات هزاران بار شکر می‌گویید.

جملات برگزیده کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟

- این باورها هستند که زندگی انسان‌ها را می‌سازند و همین‌طور انسان‌ها هستند که باورها را می‌سازند.
- هر آنچه از سمت خدا می‌رسد عشق است.
- جهان بر اساس شادی است. پس حتماً در هر مسئله‌ای که برای ما پیش می‌آید یک شادی پنهانی نهفته است.
- باید معنای حال خوب کن هر ماجرا را پیدا کنیم؛ یعنی به درجه‌ای از آگاهی برسیم که هیچ چیز نتواند آرامشمان را بگیرد.
- اگر در انتظار تغییر در زندگی‌مان هستیم، باید تغییر را از خودمان شروع کنیم.

در بخشی از کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟ می‌خوانیم:

سال پیش زمستان متفاوت‌تری داشتم. خبر آن بیماری به‌شدت واگیردار، اکثر انسان‌ها را در کشورهای مختلف شوکه کرده بود. خیلی از مشاغل، نابودشده و بسیاری از ادارات و آموزشگاه‌ها تعطیل گشتند. قرنطینه که یکی از پیامدهای آن بود، برای خیلی‌ها یک توفیق اجباری بود؛ خیلی‌ها که فرصت استراحت نداشتند در این مدت طولانی توانستند حسابی از خجالت ذهن و بدن خسته‌شان دربیایند. اما برای من روزهای سختی بود.

یک‌شب مشغول دیدن فیلم در اتاقم بودم که حس کردم نمی‌توانم خوب نفس بکشم. قلبم داشت از جا کنده می‌شد. دست و پایم یخ کرده بود. کم‌کم سرگیجه و عدم تعادل نیز به علائم دیگر اضافه شد. از ترس اینکه نکند به آن بیماری واگیردار دچار شده باشم، خانواده را از خواب بیدار کردم تا به درمانگاه برویم. به درمانگاه که رفتیم گفتند حالم کاملاً خوب است و هیچ مشکلی ندارم. علائم نیز بعد از حدود یک ساعت کاملاً از بین رفت. به خانه برگشتیم و خوابیدیم. این اتفاق در شب‌های بعد نیز برایم تکرار می‌شد؛ یا به اورژانس زنگ می‌زدم و یا به درمانگاه می‌رفتم. حس می‌کردم بالاخره یا دیوانه می‌شوم و یا خواهم مرد. درنهایت یکی از پزشکان تشخیص داد که من به اختلال پانیک (یا اختلال هراس) دچار شده‌ام. اختلال پانیک یکی از اختلالات اضطرابی است که به صورت حملات اضطرابی و با علائمی مثل تنگی نفس، تپش قلب، تعریق زیاد، لرزش و احساس ترس بروز می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اندیشه طلایی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-893169-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟

محبوبه نورمندی پور
۱۳۹۹/۵/۲۳
کتاب یازده باور شگفت انگیز خانم پری عبادی به ما می‌آموزد که باورها زندگی ما را میسازند و ما با آگاهی به باورها میتوانیم زندگی زیبایی برای خودمان بسازیم
مرسانا سعیدی
۱۳۹۹/۵/۲۰
نوع نگاه و دیدگاهی که نسبت به زندگی داره جالبه. و این که شاخ و برگ زیاد نداده و اصل مطلب رو عنوان کرده عالیه.
ماری م
۱۳۹۹/۵/۲۵
انتظارم از کتاب زیاد بود
اما نکات مطرح شده در کتاب بنیادی و کاربری هستن
مریم اکبری
۱۳۹۹/۵/۱۹
کتاب مفیدی بود. دیدگاهمون رو نسبت به زندگی تغییر میده.
الناز ضرغام
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
ارزش خوندن رو داشت
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟

برای دریافت کتاب 11 باور شگفت انگیز: چه گنجی در عمق اتفاقات ناگوار زندگی پنهان است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.