معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!: راهکارهای ساده موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!: راهکارهای ساده موفقیت
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!: راهکارهای ساده موفقیت

تصورات، برداشت‌ها و به‌طور کلی اندیشه‌های ما، ازجمله مواردی محسوب می‌شوند که کاملاً در اختیار خودمان هستند. سید محسن احمدپناه در کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! تلاش کرده است تا فراتر از یک کتاب انگیزشی، مباحثی تأثیرگذار بر سبک زندگی و مسیر رسیدن به موفقیت را به ما ارائه کند.

درباره‌ی کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!

مثبت‌اندیشی و منفی‌نگری، بحث‌هایی نیستند که تنها به درد کتاب‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی بخورند. سید محسن احمدپناه در کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! اعتقاد دارد که افکار، تأثیر بسیار عمیقی بر قدرت ما در انجام کارهایمان دارند. برای مثال زمانی که هر روزِ خود را با افکاری منفی می‌گذرانیم، برای خود توان طی کردن مسیر موفقیت را باقی نخواهیم گذاشت. سید محسن احمدپناه در این کتاب با الگو قرار دادن نحوه‌ی زندگی و تلاش مورچه‌ها، دستورالعمل‌های لازم برای داشتن یک زندگی موفق را به مخاطبانش ارائه می‌کند.

ذهن هر انسانی در یک لحظه‌ی مشخص، می‌تواند تنها به یک اندیشه بپردازد. این انتخابِ خود ماست که ذهنمان را با منفی‌بافی مشغول کنیم یا با مثبت‌اندیشی. سید محسن احمدپناه در این کتاب از قانون جایگزینی کمک می‌گیرد و بر این اساس بیان می‌کند که می‌توانیم جای اندیشه‌های منفی را با اندیشه‌های مثبت عوض کنیم. می‌توانیم به‌عمد، اندیشه‌های مثبت را به ذهن خود القا کنیم و به این ترتیب خواهیم دید که ذهنمان از اندیشه‌های منفی خالی می‌شود. کتاب صوتی لطفا مورچه باشید به ما می‌آموزد که چطور با تکرار این کار، کنترل کامل ذهن هوشیار خود را به دست آوریم. سید محسن احمدپناه در بخش‌های قابل‌توجهی از این کتاب با الگوگیری از زندگی مورچه‌ها، به اهمیت تلاش و پشتکار در رسیدن به اهداف می‌پردازد و علاوه بر آن، دیگر ویژگی‌های مهم افراد موفق را ذکر می‌کند.

کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! را نشر صوتی اندیشه طلایی با صدای پری عبادی منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب نیز از همین انتشارات به چاپ رسیده است.

کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی لطفا مورچه نباشید! برای مخاطبان کتاب‌های انگیزشی و راهنمای موفقیت مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!: راهکارهای ساده موفقیت می‌شنویم

زندگی مورچه‌ها و دنیای شگفت‌انگیز آن‌ها، پر از فلسفه‌ی زندگی است. وقتی می‌بینیم مورچه‌ای دانه‌ای را به دهان گرفته و راهی پر از سختی و دشواری را برای رسیدن به لانه طی می‌کند و درحالی‌که صدها بار دانه از دهانش می‌افتد، ولی دوباره با تلاش و پشتکار مضاعف شروع می‌کند و به راهش ادامه می‌دهد تا به هدفش برسد، سختی راه و موفق نشدن خللی در انگیزه‌ی رسیدن به لانه در او ایجاد نمی‌کند، با خود می‌گویم خدای متعال به این موجود با این جثه‌ی کوچک چنین قدرتی را داده است؛ پس ما که به‌عنوان انسان و اشرف مخلوقات عالم هستیم، چرا نتوانیم به آنچه هستیم برسیم.

مورچه‌ها:
1) بسیار پرتلاشند.
2) راه‌های گوناگونی را جست‌وجو می‌کنند.
3) از مانع عبور می‌کنند. هر اندازه بزرگ یا خطرناک باشد.
4) اگر عبور از مانع ممکن نباشد، مانع را دور می‌زنند.
5) تا به هدفشان نرسند، دست از راه رفتن برنمی‌دارند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

5 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
39 دقیقه
فصل یکم: اندیشه‌ها
9 دقیقه
فصل دوم: هدف و انگیزه‌ها
14 دقیقه
فصل سوم: تلاش و پشتکار
33 دقیقه
فصل چهارم: دعا و توکل
8 دقیقه
فصل پنجم: ویژگی‌های انسان‌های موفق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لطفا مورچه باشید!: راهکارهای ساده موفقیت
نویسنده
راویپری عبادی
ناشر صوتیانتشارات اندیشه طلایی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!

مریم جودت
۱۴۰۲/۱۱/۴
با سلام و تشکر. بنده کتاب را از فصل اول شروع به گوش دادن کردم و تا آخر هم بدون وقفه گوش دادم و در کل زمان مطالعه به این فکر می‌کردم که چه ارتباطی بین نام و تصویر کتاب با متن کتاب وجود دارد که به نتیجه نرسیدم و در نهایت با شنیدن مقدمه بالاخره به مورچه هم اشاره‌ای شد. ولی باز هم هیچ ارتباطی بین متن و مورچه بودن پیدا نکردم. زندگی مورچه‌ها کجا و انسان کجا. مورچه‌ای که برای زنده بودن و بقای نسلش تلاش می‌کند و انسانی که برای انسان بودن تلاش می‌کند کجا. انسان با افکارش در دنیای درونش و مسیری که به افکارش می‌دهد راه را برای خودش و حتی بقیه موجودات روی زمین هم احداث می‌کند. کتاب شبیه یک واحد درسی بود که بایستی در طول یک ترم تدریس می‌شد اما دانشجویی در یک جزوه خلاصه بندی کرده بود یعنی فرصت عمیق شدن و درک موضوع داده نمی‌شد. لحن خواننده یکنواخت و فاقد همبستگی با کتاب بود. کتابی به این عمق و محتوا باید نوت برداری شده و به در و دیوار‌ها آویخته شود. با گوش دادن به این سرعت فقط یک ته برداشت سطحی از کتاب حاصل می‌گردد.
فائقه
۱۴۰۲/۶/۳۰
من خیلی روی خودم کار میکنم که سطح انرژی مثبت رو در خودم بالا نگه دارم ولی متاسفانه دور وبرم پر از افراد سمی هستن و البته با کمک کتابره تونستم خودم رو ز دست افراد اضافی خلاص کنم ولی متاسفانه هراس گاهی این فکرهایی که یادآوری خاطرات بد هستن به ذهنم میاد واون زمان دقیقا به کتاب انرژی مثبت نیاز دارم و و این کتاب رو در شرایط بد روحی انتخاب کردم هر چند که این کتاب کوتاه بود ولی صدای خوب راوی تونست بهم کمک کنه که خاطرات بد اینکه کی چی گفت و کی مقصره رو رها کنم ممنون از شما
معصومه سلیمی
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب واقعا بیدارم کرد من مدتها بود دچار تنبلیِ مفرط شده بودم، خواندن این کتاب و مقایسه سبک زندگی کسالت بار و تکراری، وعده و قول‌های بی عمل... خودم به زندگی این موجود پر تلاش و خستگی ناپذیر من رو به خجالت واداشت! واقعا تو این کتاب به نکاتی از سبک زندگی و توانایی‌های بی‌نظیر مورچه در وفق پیداکردن با مشکلات و تطابق با شرایط موجود پرداخته که خیلی بنده رو تفکر و تغییر تو عادت‌های غلط زندگیم وا داشت و باعث شد هر وقت که کم میارم یا میخوام روزم رو با تنبلی شروع و به پایان برسونم یاد هوشمندیِ ایم موجود فوق العاده قوی بیفتم و از خِردم کمک بگیرم، مورچه خستگی ناپذیرند، اتحاد دارن، نظم دارن، عاشق نورن، در برخورد با مانع یا راهی پیدا میکنن یا راهی میسازن یا مانع رو دور میزنن درست بر عکس ما انسان ها با این همه ادعاشون!
javidan
۱۴۰۳/۲/۷
کتابی که جهت جلوگیری از ناامیدی بی انگیزگی و خستگی در مسیر‌های که برای رسیدن به هدف خیلی میتونه کمکتون کنه هر چند مورچه با انسان قابل مقایسه نیست ولی میشه از یک موجود که طبق قانون بقا وذات افرینش کارگر یا با صفات خاص خلق شده دقیقا توان انگیزه در ناامید نشدن ودر انسان بوجود بیاره کتاب وبا دقت گوش هم کنید مطالب کامل وجالبی دارید. نسخه چاپی ومطالعه کرده بودم جهت یاد اوری صوتی گوش کردم به نظر من صوتی خیلی بهتر بود منتها صدای خواننده کتاب برای من استرس زا بود مطالب یکسره وبدون تنفس خوانده شده برای من باعث عدم تمرکز میشد منتهامتن وموضوع کتاب خیلی بدون‌حاشیه به تقویت اراده و استفاده از قدرت نهان انسان تاکید شده. در کل کتاب خیلی خوبی بود
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب الکترونیکی‌اش قبل‌تر خوانده بودم و الآن این کتاب را شنیدم اما صوتی‌اش بهتر از الکترونیکی‌اش بود؟!
لطفا مورچه باشید اثر سید محسن احمدپناه کتابی عامیانه با رویکرد انگیزشی و مثبت است در حد خودش و برای افرادی که تازه به طی مسیر رشد و آگاهی کرده‌اند می‌تواند شنیدنش مفید باشد.
از دیگر امتیازات
آن کوتاه بودنش و پاراگراف بندی‌های مختصری است.
کتاب در فصل‌های میانی مطالب بهتر و کاربردی تر اصلی‌اش را بیان می‌کند.
تیتربندی اقدام‌هایی که کتاب شماره دار می‌گوید برای هدفبندی و رسیدن به هدف و نتیجه گرفتن درست حسابی از آن است.
تکرار و بررسی و تحلیل و تکرار و رسیدن به هدف با تسلیم نشدن میسر است. سپاس بزرگوار.
حجت کریمی
۱۴۰۲/۸/۸
با سلام و عرض ادب با تشکر فراوان از آقای احمدپناه عزیز بابت قلم خوبشان و گویندگی خانم عبادی محترم از نظر بنده کتاب مذکور در حالت کلی و خلاصه وار ویژگیهای فرد موفق و راه‌های رسیدن موفقیت را توضیح داده و این کتاب برای کسانی که تا حالا کتابی درباره راز موفقیت نخوانده باشن شدیدا توصیه میکنم تا برای و و شروع حتما بخوانند تنها نکته‌ای که خواستم در آخر به آن اشاره کنم گویندگی خانم عبادی خیلی صریح زیباست ولی حالت گویش مطالب میتوانست خیلی بهتر از این باشد. هر فردی که حتی قدم کوچک در نویسندگی و گویندگی چنین آثار گرانبهایی برداشته باشد از نظر بنده نهایت ستایش و تقدیر را خواهد داشت
ابوطالب تمتاجی
۱۴۰۲/۷/۲
سلام علیکم وقتتون بخیر و شادی
مورچه‌ها رو هر روز ما دور و ورمون داریم میبینم و هیچ وقت راجع به کارشون و شیوه‌های زندگی شون تفکر نمی‌کنیم خوشحالم که این کتاب رو گوش دادم چون دیدگاه من رو راجع به موانع زندگی تغییر داد و راهکار درست رو به داد و تلاش و پشتکار رو همیشه از این شگفتی‌های هستی باید یاد بگیریم چون بدون این کارا نمیشه موفق باشیم
ممنونم از تلاش عالی که دارین
Moosa Ansari
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
خیلی نمره خوبی به این کتاب نمیشه داد. اولین موضوع همسو نبودن مطالب کتاب با همدیگر هست. کاملا واضح هست که نکات اون جمع آوری ناقص نکات از سایر کتالب‌ها است. نکته بعدی خوانش تا مناسب کتاب توسط صدا پیشه است. ایشان کتاب را مانند یک ربات می‌خوانند به نحوی که بارها من به عنوان شنونده دچار حواس پرتبچی در حین مطالعه کتاب شدم. در مقایسه با سایرکتابهای موجود در این زمینه این کتاب حرف چندانی برای گفتن ندارد
یکتا هوشیار
۱۴۰۲/۱۰/۸
از کتاب صوتی خودتان تشکر می‌کنم. ممنونم که رایگان در اختیار مردم میزارید. من در شرایط انتقادهای مخرب بزرگ شدم و اطرافیانم مرا به حساب نمی‌آوردند. ‌اما الان مدتهاست همه رو ترک کردم و به شهر دوری رفتم. حالا تازه دارم رشد می‌کنم حس خوبی به زندگی دارم و از زندگیم لذت می‌برم و همه رو بخشیدم. هر کس باید از خودش شروع کنه و دوربینش روی خودش باشه فقط تا زندگی باکیفیت تری پیدا کنه.
Abjar42
۱۴۰۳/۲/۷
درود می‌فرستم به نویسنده کتاب و راوی داستان و کتابراه که یک سری افکار مفید رو در قالب کتاب لطفأ مورچه باشید به شنوندگان اثر، بصورت رایگان هدیه دادن. علارقم اینکه مطالب کتاب اشاره‌ی نزدیکی به نام کتاب نداشت، باید یادآوری کنم که نام کتاب در کنار آموزه‌های متن بمن گوشزد کرد که برای بدست آوردن خواسته هام، مانند مورچه پیگیر و مصر باشم و نامید نشم تا به هدف، برسم.
درانی نظری
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
به واقعیت که دنیایی واقعی و زندگی واقعی و خوش را کسی دارد که طبق گفته‌های این کتاب عمل کند من این کتاب را یکی از بهترین‌ها می دارم و خودم تا حالا ۵ بار به صورت تکرار به آن گوش داده‌ام و باز دلم میخواهد گوش کنم آرام بخش است همانند داور می ماند که مریضش در آن سخت نیاز دارد. خیلی دوست دارم به دیگر دوستان پشنهاد کنم که این کتاب را حد اقل یک بار گوش دهید
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۷/۲۸
با تشکر از پدیدآورندگان کتاب شنیداری و کتابراه عزیز.
آقای احمد پناه خیلی خوب آموزه‌های کتاب‌هایی که خوانده بودند را یکجا جمع کرده، با بیانی خوب نوشته و گاه گاه با خواندن نماز مستحب و استخاره آمیخته بودند. سرعت کتاب خوانی را قدری افزودم اما صدای خانم پری عبادی بسیار دلنشین بود و بجز ادای نادرست "النور روزولت" و یکی دو اشتباه کوچک دیگر همه چیز خوب بود.
عبدالحسین گرجی پور
۱۴۰۲/۷/۱۸
دروود میفرستم به عوامل تهیه و تولید این مجموعه که امکان دانلود رایگان چنین محتوای ارزشمندی را فراهم و میسر کردند. کتاب مفید فایده و محتوای خوبی داشت که توصیه میکنم. ضمن سپاس از زحمات گوینده؛ بنظر میاید که انتخاب گوینده با محتوی کتاب چندان سنخیتی نداشت.
خوانش روزنامه وار و تن یکنواخت صدا برای من خواب آور بود. البته در مجموع از زحمات ایشان قدردانی میکنم.
مریم مهدوی
۱۴۰۲/۸/۲۰
منو به فکر برد ولی متاسفانه قانعم نکرد که با بخشیدن دیگران میتونم خوشحال تر باشم. حقیقت هنوز اینه که وقتی از یک عده ناراحتم واقعا از صمیم قلب دلم میخواد گره و گرفتاری براشون پیش بیاد. احساس میکنم اینجوری آروم ترم. بنظر میاد مشکل روانی دارم ولی باور کنید واقع بینانه دارم میگم. باید اون شخص تاوان دل شکستن دیگران رو بده.
علی تنهائی
۱۴۰۲/۷/۲۹
درود
از نویسنده و گوینده محترم سپاسگزارم.
کتاب حاضر قابلیت اینکه کتاب خوبی باشد را داراست، در حالی که تا قبل از فصل چهارم (دعا و توکل) خوب پیشرفت و در دقیقه 30 به بعد کاملاً دیدگاه و نظرات شخصی خود نویسنده در فصل به چشم میخورد، بهتر بود دیگر دیدگاه‌های افراد را در نظر میگرفتند و مُبَلِغ نمی‌بودند.
با تشکر تنهائی
مشاهده همه نظرات 309

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لطفا مورچه باشید!

برای دریافت کتاب صوتی لطفا مورچه باشید! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.