معرفی و دانلود کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

عکس جلد کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

شاید حفظ سلامتی و آرامش از مهم‌ترین اهدافی باشد که حتی به صورت ناخودآگاه هم در پی تحقق آن‌ها هستیم. کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر که توسط جول اوستین نوشته شده که از پرفروش‌ترین نویسنده‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌رود، راهکارهایی کاربردی برای زندگی بهتر و طول عمر بیشتر را در اختیار ما قرار می‌دهد و از بهترین گزینه‌ها برای روزهایی‌ست که در آن به دنبال یافتن راهی برای رهایی از ناامیدی هستیم.

درباره‌ی کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

شاید قرار نباشد زندگی به آن تلخی‌ که فکر می‌کنیم پیش برود. شاید واقعاً راهی برای نجات و بهتر زیستن وجود داشته باشد، راهی که بتواند یک زندگی سالم، آرام و شاد را پیش روی ما قرار دهد. اما پیدا کردن چنین مسیری، کار چندان آسانی نیست، اما غیرممکن هم نیست. قدم برداشتن در این مسیر می‌تواند ما را از ناامیدی‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم نجات دهد، انرژی و نشاط حقیقی را به ما برگرداند و باعث شود که رفته رفته به زندگی علاقه‌مند شویم. جول اوستین (Joel Osteen)، نویسنده‌‌ی پرفروش و مطرح نیویورک تایمز که به نگارش کتاب‌های خودیاری و همچنین آموزه‌های معنوی مسیحیت شهرت دارد، در کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر (Fifteen Ways to Live Longer and Healthier)، 15 راه کاربردی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم احساسات و عوامل منفی را کنترل و بر آن‌ها غلبه کنیم.

معرفی و دانلود کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

نویسنده در این راهنمای کاربردی به شما کمک می‌کند تا به موفقیت بیشتر و روابط قوی‌تر دست پیدا کنید، قدرت کنترل استرس را به دست آورید و به شادی واقعی برسید. او نشان می دهد که کلید سلامتی، طول عمر و حال خوب این است که با تمرکز بر نگرش، افکار و حس وحال عاطفی خود، روح و روان خود را سالم نگه دارید. در کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر ، جول اوستین به ما نشان می‌دهد که چگونه باید احساس مثبت‌تری نسبت به خودمان داشته باشیم، چطور با افراد سرسخت و انعطاف‌ناپذیر کنار بیاییم و از میل شدیدی که به کنترل همه‌چیز و همه‌کس داریم، دست بکشیم. نویسنده به ما می‌آموزد تا به بهترین شکل ذهن و افکارمان را ساماندهی کنیم، عادت کنیم تا فکر به وقایع گذشته را کنار بگذاریم و در زمان حال زندگی کنیم و جملاتی که به زبان می‌آوریم را کنترل کنیم. به طور کلی با خواندن این اثر، در می‌یابیم که چگونه زندگی شادتری داشته باشیم و از جسم و روحمان مراقبت کنیم.

جول اوستین در راستای پذیرش آن‌چه که واقعاً هستیم، خصوصیاتی که در هر انسانی نهفته شده و ممکن است افراد آن‌ها را خوب یا بد بخوانند را یک موهبت الهی می‌داند. او معتقد است این ویژگی‌ها تصادفی نیستند و اتفاقاً همان چیزهایی هستند که نیاز داریم. در واقع می‌گوید که گاهی ممکن است خصوصیتی که آن را نقطه ضعف می‌دانیم، در حقیقت نقطه‌ی قوت ما باشد. نیرویی که شاید هنوز بستر استفاده از آن را پیدا نکرده باشیم، اما لازمه‌ی زندگی ماست. کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر، هر آن‌چه که برای یافتن انگیزه‌ای برای ادامه‌ی راه خود لازم داریم را به ما یادآوری می‌کند و می‌تواند نجات‌بخش خوبی برای روزهای سخت به حساب بیاید.

با مطالعه‌ی 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر، می‌توانید از امروز شروع کنید تا یک تغییر واقعی ایجاد کنید که در زندگیتان ماندگار باشد. تغییری که فقط برای یک هفته، یک ماه یا یک سال نیست، بلکه در باقی روزهای عمرتان تاثیرگذار خواهد بود و آن نشاط واقعی که ممکن است سال‌ها به دنبالش بوده باشید را، به شما هدیه خواهد داد.

اثری که پیش رو داریم توسط یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی برگردانده شده و به کوشش انتشارات پل (جزیره کتاب) به چاپ رسیده است.

کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این راهنمای نجات‌بخش را به تمام کسانی که در پی یافتن کلید یک زندگی سالم و شاد هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر می‌خوانیم

می‌دانم که همه بیماری‌ها ناشی از کمبود رفاه عاطفی نیست. اما هر زمان که با بیماری مواجه می‌شوید، باید در احساسات خود و آنچه که اجازه می‌دهید در ذهنتان نقش‌آفرینی کند بیندیشید. زمانی که مادرم به سرطان مبتلا شد، به افرادی که فکر می‌کرد او را آزرده‌خاطر کرده بود نامه نوشت و از آن‌ها خواست که او را ببخشند. او می‌خواست مطمئن شود هیچ سمومی در روحش نباشد و چیزی سلامت عاطفی او را مسموم نکند. او می‌دانست که عواطف بر روی جسم تأثیر می‌گذارد. او حتی کارتون‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خنده‌دار را تماشا می‌کرد که باعث خنده می‌شد. کتاب مقدس می‌گوید: “دل شاد مانند خوردن دارو است، شادی شفا می‌آورد، اما روح شکسته استخوان‌ها را خشک می‌کند.” اگر دلسرد و شکست‌خورده به اطراف بنگرید و بگویید: به این گزارش پزشکی نگاه کن. من هرگز خوب نمیشم. با این حرف شما به این بیماری کمک می‌کنید. به آن زندگی می‌دهید. اما وقتی شاد هستید، وقتی می‌دانید که خدا کنترل را در دست دارد، وقتی از او تشکر می‌کنید وقتی می‌توانید شکایت کنید، وقتی می‌خندید وقتی می‌توانید گریه کنید، این به بدن شما شفا می‌دهد. من معتقدم وقتی با خندیدن، شادی و خوش‌خلقی بتوانیم داروی خود را مصرف کنیم، بسیاری از بیماری‌ها از بین خواهند رفت از جمله سردرد، فشارخون بالا، مشکلات گوارشی...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: روحی سالم
فصل دوم: نسبت به خود مثبت اندیش بمان
فصل سوم: انتخاب کن شاد باشی
فصل چهارم: کنترل را رها کنید
فصل پنجم: ذهنت را مرتب کن
فصل ششم: کنار آمدن با افراد سخت
فصل هفتم: در زمان حال زندگی کن
فصل هشتم: رهایش کن
فصل نهم: چیزی برای اثبات نیست
فصل دهم: به مردم تکیه نکن
فصل یازدهم: با ندانستن راحت باش
فصل دوازدهم: در جنگ درون پیروز شو
فصل سیزدهم: زبانت را مهار کن
فصل چهاردهم: با دلیل زندگی کن
فصل پانزدهم: مراقب خودت باش
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات209
زبانفارسی
شابک978-964-233-493-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

زهرا کردی
۱۴۰۳/۲/۳
یه کتاب خوب توو روزای سخت، باعث شد
احساس بهتری داشته باشم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر

برای دریافت کتاب 15 راه برای زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.