معرفی و دانلود کتاب 16 قانون ارتباطات: این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید

عکس جلد کتاب 16 قانون ارتباطات: این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید
قیمت:
۷۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 16 قانون ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 16 قانون ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 16 قانون ارتباطات: این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید

مهارت‌های ارتباطی یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر برای رسیدن به موفقیت است. از آنجا که بیشتر مردم از سخنرانی در مقابل جمع ترس زیادی دارند، جان سی ماکسول بر آن شده تا در کتاب 16 قانون ارتباطات، تجربیات خود را در این زمینه با مردم به اشتراک بگذارد.

درباره‌ی کتاب 16 قانون ارتباطات

جان ماکسول (John Maxwell) می‌گوید هر کسی پیامی برای منتقل کردن دارد، فقط نمی‌داند چگونه به بهترین شکل، آن را انتقال دهد. او برای رفع این مشکل، نکاتی را که در طول حرفه‌ی پنجاه‌ساله‌ی خود در حوزه‌ی سخنرانی مؤثر دانسته، در کتاب 16 قانون ارتباطات (The 16 Undeniable Laws of Communication) گرد هم آورده است.

فرقی نمی‌کند پیامی که می‌خواهید به دیگران منتقل کنید چیست؛ توضیح چشم‌انداز شرکت برای مشتریان است یا ارائه‌ی کنفرانسی در کلاس درس و یا حتی بیان نظری شخصی در جمعی دوستانه. پیام هرچه باشد، قطعاً هدف شما تأثیرگذاری بر مخاطبان است؛ به‌ نحوی که دیگران کاملاً مجذوب سخن شما شوند. شما می‌خواهید هرآنچه در ذهن دارید، بدون اینکه در مسیرِ انتقالِ پیام، از دست برود یا دچار کژفهمی شود، به گوش مخاطب برسد. اما آیا توانایی انجام این کار را دارید؟ خوش‌بختانه مهارت‌های ارتباطی اکتسابی هستند و می‌توانید با عمل به توصیه‌های شخص باتجربه‌ای همچون جان ماکسول به سخنران بهتری تبدیل شوید.

بنا به نظر منتشرشده در مجله‌ی هاروارد بیزنس ریویو، «اولین معیار پیشرفت و ارتقا برای حرفه‌ای‌ها توانایی ارتباط مؤثر گرفتن است». این برای زندگی روزمره نیز حیاتی است. ارتباطات یعنی: شما چگونه بر دیگران تأثیر می‌گذارید. شکل دادن به روابط و حفظ آن‌ها امری حیاتی است و در قلب فعالیت‌های اجتماعی بشر جای دارد. ارتباطات در واقع، زنجیر اتصال میان انسان‌هاست؛ به وسیله‌ی ارتباطات است که می‌توان به درک مشترک با دیگران رسید، خلاقیت و ابتکار عمل ایجاد کرد و در مسیری تحولی به پیش رفت.

معرفی و دانلود کتاب 16 قانون ارتباطات

با وجود اهمیت فراوان و نقشی که ارتباطات در زندگی اجتماعی ایفا می‌کند و همه بر آن آگاه هستند، ترسی جمعی از سخن گفتن مقابل گروهی از مردم وجود دارد؛ چنانکه می‌گویند ترس از سخنرانی اولین ترس انسان است و ترس از مرگ در مقام دوم قرار دارد. به عقیده‌ی جان ماکسول ترس مردم از سخن گفتن در جمع به آن خاطر است که می‌ترسند به‌خوبی از پس آن برنیایند و شکست بخورند؛ در غیر این صورت، این ترس منطقی به نظر نمی‌آید.

این انتظار زیادی است که بخواهید در اولین سخنرانی‌هایتان بی‌نقص و حرفه‌ای عمل کنید؛ هیچ‌کس در اولین تجربه‌ها بهترینِ خودش را ارائه نمی‌دهد. خبر خوب اینکه سخنرانی یک منحنی یادگیری است. با داشتن پایه‌ی قوی، می‌توان پله‌پله پیشرفت کرد و عملکرد خود را در هر سخنرانی بهبود بخشید. هدف نگارش کتاب 16 قانون ارتباطات این است که پایه‌ای قوی برا شما بنیان کند که با اتکا به آن، توانایی‌های درونی خود را تقویت بخشید و از مهارت‌های ارتباطی خود در سخنرانی به بهترین شکل استفاده کنید. همان‌گونه که ماکسول توصیه می‌کند، مهارت‌های ارتباطات را یاد بگیرید و به کار ببندید، این گونه یک پیام کامل را شکل داده‌اید و این همان چیزی است که شما را در هر کاری موفق می‌کند.

نشر گویا کتاب 16 قانون ارتباطات را با ترجمه‌ی صالح واحدی منتشر کرده است.

کتاب 16 قانون ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

هر انسانی برای موفقیت در زندگی اجتماعی خود، باید مهات‌های گفتاری و سخنوری را بیاموزد. کتاب 16 قانون ارتباطات، منبع آموزشی خوبی در این خصوص به حساب می‌آید.

در بخشی از کتاب 16 قانون ارتباطات: این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید می‌خوانیم

وقتی از شما برای سخنرانی دعوت می‌شود، چه عکس‌العملی نشان می‌دهید؟ اشتیاق؟ ترس؟ درگیری با خود؟ اگر بتوانید با امید به موضوع نگاه کنید و باور داشته باشید که می‌توانید نتیجه‌ی خوبی بگیرید و به مردم کمک نمایید، شروعی خوب در مسیری خوب است. چرا که داشتن ذهنیت امید و انتظار مثبت کلید نظم‌بخشی به خود است. از سوی دیگر اگر تعلل داشته باشید، احتمالاً به این معنی است که شک دارید اتفاق خوبی در پیش رو قرار دارد. اما اگر امید داشته باشید مطالبی که می‌توانید به مخاطبان عرضه کنید اثری مثبت برای مخاطبان خواهد داشت، احتمال خیلی کمی وجود دارد که تأخیر و تعلل بورزید. این مسیری است که من هر روزه در آن قرار دارم. من هر روز در حال آماده کردن مطلب برای سخنرانی یا نوشتن کتاب هستم. هر روز... من هر روز ساعت پنج و نیم صبح پشت میز کارم نشسته‌ام. اگر در سفر باشم، هر موقع که بتوانم می‌نویسم. شیر امیدآفرینی من همیشه باز است. من مشتاق بلند شدن و کار کردن هستم، چرا که باور دارم آنچه که می‌نویسم و می‌گویم تغییرات مثبتی در زندگی مردم ایجاد می‌نماید.

وقتی شما جریان امید را راه انداختید، جریان خلاقیت هم راه می‌افتد. شما وقتی می‌نویسید، ایده‌های بیشتری به دست خواهید آورد و نسبت به آنچه می‌نویسید مشتاق‌تر می‌شوید. در نتیجه با اشتیاق روی استیج می‌روید و جریان ارتباطی جاری می‌شود. بعد از آن، وقتی مردم با پیام شما همراه می‌شوند، ظرفیت‌ها خود را نشان می‌دهد، منتظر فرصت برای کسب آمادگی نباشید، کسب آمادگی کنید؛ فرصت‌ها پیدا می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز
آن‌که سخن را می‌گوید
فصل اول: قانون باورپذیر بودن
فصل دوم: قانون چشم باز
فصل سوم: قانون دلیل داشتن
آن‌چه گفته شد
فصل چهارم: قانون آمادگی داشتن
فصل پنجم: قانون تشریک مساعی
فصل ششم: قانون محتوا
چگونه گفتن
فصل هفتم: قانون پیوند گرفتن
فصل هشتم: قانون تکیه‌گاه یافتن
فصل نهم: قانون امید و انتظار
فصل دهم: قانون ساده‌سازی
فصل یازدهم: قانون بیان سمعی و بصری
فصل دوازدهم: قانون داستان‌گویی
وقت گفتن
فصل سیزدهم: قانون ترموستات
فصل چهاردهم: قانون تغییر دادن
دلیل گفتن
فصل پانزدهم: قانون ارزش‌افزایی
فصل شانزدهم: قانون نتایج
نتیجه‌گیری
آشنایی با نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 16 قانون ارتباطات: این قوانین را به کار ببندید و به بهترین وجه پیام خود را برسانید
نویسنده
مترجمصالح واحدی
ناشر چاپینشر گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-312-172-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 16 قانون ارتباطات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 16 قانون ارتباطات

برای دریافت کتاب 16 قانون ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.