معرفی و دانلود کتاب 365 روز تمرین فوتبال

عکس جلد کتاب 365 روز تمرین فوتبال
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 365 روز تمرین فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 365 روز تمرین فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 365 روز تمرین فوتبال

کتاب 365 روز تمرین فوتبال، یک راهنمای کامل و مفید برای هر مربی فوتبال است که به موفقیت و افزایش روحیه‌ی تیم خود اهمیت می‌دهد. فرانک توماس، تجربه‌ی سال‌ها مربی‌گری و کشف استعدادهای جوان را در فصول مختلف این اثر با شما در میان گذاشته است.

درباره‌ی کتاب 365 روز تمرین فوتبال

امروزه در تمامی پست‌های فوتبال، نیاز به افزایش کیفیت بازی احساس می‌شود. برای رسیدن به این هدف، آگاهی کافی نسبت به اجرای تمرینات و رعایت اصول برنامه‌ریزی اهمیت ویژه‌ای دارد. به بیان دیگر یک مربی فوتبال همواره باید به جدیدترین اطلاعات مربوط به رشته‌ی خود تسلط داشته باشد و به این منظور به منابع مفید و کاربردی که تنوع لازم را در برنامه‌ی او ایجاد می کنند، رجوع کند. کتاب 365 روز تمرین فوتبال (Fußballtraining für jeden Tag)، شامل مجموعه‌ای از تمرینات موثر فوتبال می‌شود که فرانک توماس (Frank Thömmes)، به عنوان یک مربی فعال و باتجربه‌، گردآوری کرده است. از ویژگی‌های این اثر همراه شدن با تصاویر است.

این اثر شامل تمریناتی در زمینه‌ی گرم کردن، بدن‌سازی، تکنیک، مقابله‌ی تن‌به‌تن، تاکتیک، موقعیت‌های ایستگاهی و دروازه‌بانی می‌شود و هدف از آن بالابردن سطح تیم شما، روحیه‌بخشی و داشتن تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است. با خواندن آن در اصل به یک راهنمای ایده‌آل می‌رسید که تمرینات کامل یک فصل را شامل می‌شود و به‌نوعی کار مربیان را چه تازه‌کار باشند و چه حرفه‌ای آسان می‌کند.

کتاب 365 روز تمرین فوتبال (die 365 besten Übungen)، سال 1393 با ترجمه‌ی فرهاد غروی منتشر شده و از سوی نشر بامداد کتاب که در زمینه‌ی نشر کتاب‌های ورزشی حرفه‌ای عمل می‌کند، در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب 365 روز تمرین فوتبال مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کلیه‌ی مربیان فوتبال که می‌خواهند کار طراحی برنامه‌ی فصلی تیمشان را آسان کنند، توصیه می‌شود.

با فرانک توماس بیشتر آشنا شویم

فرانک توماس، مربی فوتبال در فدراسیون فوتبال آلمان است. او زمانی‌که تنها 15 سال داشت، به‌عنوان بازیکن فعال بود و در لیگ حرفه‌ای و تقریباً در همه‌ی رده‌های سنی لیگ آماتور بازی ‎می‌کرد. سپس پیشرفت در کار مربی‌گری را به عنوان هدف خود انتخاب کرد. این تلاش ادامه یافت تا اینکه به رهبری مرکز استعدادیابی نیروهای جوان نورنبرگ و مربی‌گری تیم جوانان این باشگاه رسید.

توماس تاکنون بازیکنان با اخلاقی در سطح بوندسلیگا تربیت کرده و افرادی مثل اشتفان کیسلینگ، فیلیپ چوونر، دومینیک راین هاردت و چونلی ‎پاگن‏ بورگ (هردو از اف. سی نورنبرگ) بوسیله‌ی او پرورش یافته‌اند. او همچنین به‌عنوان مربی و معلم در مدرسه‌ی ورزش، در گروه رشد و توسعه بازیکنان بوندسلیگا سهیم بوده است. فرنک توماس درحال حاضر سرپرست و مسئول رشد و تحول فوتبال کودکان است و به‌عنوان استعدادیاب به فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه‌ی سلامتی و تحرک ادامه می‌دهد.

در بخشی از کتاب 365 روز تمرین فوتبال می‌خوانیم

فوتبال بازی‌ای‌‌ است که توسط انسان انجام می‌گیرد و انسان‌ها ماشین نیستند. ازاین‌رو واضح است، که در فوتبال علاوه بر جنبه‌ی دیدگاه عملی ورزش، وجه روانی نیز نقشی مهم بازی می‌کند. در نتیجه برای یک مربی، داشتن معلومات پایه‌ی روان‌شناسی لازم و ضروری است. روان‌شناسی به توصیف و توضیح تجربه و رفتارهای انسانی می‌پردازد، به‌طوری که در رشد خود در طول دوره‌ی زندگی؛ بر روی تمام علل و شرایط داخلی و خارجی نقش مؤثری دارد. طبیعی است برای یک مربی رفتارهای بخصوص بازیکن، حتی خارج از میدان، و به‌طور خاصی رفتار در درون گروه مهم هستند. برای مربی لازم است، که با دقت بر این مساله نظارت کند و در صورت لزوم کار هدایت را در پیش گیرد. نکات اصلی شروع برای مربی برقراری ارتباط و برخورد با احساسات است، که در فوتبال می‌تواند با همدستان و ظاهرا نیز غیرهمدستان، در داخل و خارج زمین بازی، در شکلی مختصر و مفید رخ دهد. ارتباطات باز و صادقانه، تصمیمات مدلل و مستدل و ارتباطات در شرایط دشوار ورزشی و انسانی عقب نشینی نمی‌کنند، مهارت‌ها هستند که می‌توانند یک مربی را سرآمد کند. در بسیاری از موارد حتی مربی، با روان‌شناسی آزمون می‌شود و از یک کارشناس راهنمایی و مشورت می‌گیرد و به‌طور مداوم در پی تکامل است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
سخن ناشر
پیشگفتار
طرح تمرینات
زمان و فضا
مربی آماتور
روان‌شناسی
چگونه از این کتاب استفاده کنیم؟
بخش تمرینات
گرم‌ کردن
بدن‌سازی
تکنیک
نبرد تک به تک
تاکتیک
ضربات ایستگاهی
دروازه‌بان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 365 روز تمرین فوتبال
نویسنده
مترجمفرهاد غروی
ناشر چاپیانتشارات بامداد کتاب
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات389
زبانفارسی
شابک978-600-5796-20-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 365 روز تمرین فوتبال

برای دریافت کتاب 365 روز تمرین فوتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.