معرفی و دانلود کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

عکس جلد کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

آیا ضعف اعتماد به نفس مانعی در پیشرفت زندگی شماست؟ کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس نوشته‌ی دیوید لارنس پرستون، شامل مطالب و تمریناتی ساده و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا گام‌به‌گام خودباوری و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و طعم موفقیت و خوشبختی بیشتری را در زندگی بچشید.

درباره کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

نمی‌توان تاثیر اعتماد به نفس را در پیشرفت و خوشبختی زندگی آدمی نادیده گرفت. تقریباً همه‌ی ما می‌دانیم که برای موفقیت در کار، روابط خانوادگی، زندگی عاطفی و... اعتماد به نفس نقش بسزایی دارد. احتمالاً افراد زیادی را دیده‌اید که به دلیل کمبود اعتماد به نفس نتوانسته‌اند تمام قابلیت‌ها و استعدادهایشان را در شغلشان نشان دهند و یا به خاطر نداشتن اعتماد به نفس رابطه عاطفی و ازدواج آن‌ها به بن‌بست رسیده است. هیچ سرمایه‌ای در زندگی مهم‌تر از خودباوری نیست و حتی اگر صاحب ثروت و شهرت زیادی هم باشیم اگر خود را باور نداشته باشیم نمی‌توانیم فرد موفقی در جامعه باشیم.

اگر کمبود اعتماد به نفس داشته باشیم در اکثر موقعیت‌های زندگی‌مان شکست خواهیم خورد و نتایج تمام این ناموفقیت‌ها به اضطراب، ترس، مشکلات روحی، جسمی و... ختم خواهد شد. نداشتن اعتماد به نفس حتی می‌تواند منجر به اعتیاد، بیکاری، فقر و... شود و به طور کل زندگی را به نابودی بکشاند.

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد کمبود اعتماد به نفس دارید، کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس (365 Steps to Self Confidence) به یاری شما خواهد آمد. دیوید لارنس پرستون (David Lawrence Preston) این کتاب را به نحوی تنظیم کرده است که شما را به اعماق ذهن و وجودتان هدایت می‌کند. راهکارهای این کتاب تا به حال میلیون نفر در سراسر دنیا را نجات داده است. فقط کافی‌ست مطالعه آن را شروع کنید و آموزه‌های آن را به کار بگیرید.

اگر برای کسب اعتماد به نفس وقت و انرژی بگذارید یعنی برای باقی زندگی خود سرمایه‌گذاری کرده‌اید. برای به دست آوردن اعتماد به نفس نه سن نه پیشینه و نه وضعیت فعلی‌تان اهمیت ندارد، چرا که هیچوقت برای این کار دیر نیست بلکه فقط مهم است چگونه آن را کسب کنید. اگر به این موضوع اولویت داده شود دستاورد بزرگی نصیب‌مان خواهد شد و زندگی‌های زیادی نجات می‌یابند.

دیوید لارنس پرستون کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس را در 52 قسمت تقسیم بندی کرده است که به مباحثی چون خودهوشیاری، اراده، اصلاح ذهنیت اشتباه، ارتباطات مطمئن، خودآگاهی، انگیزه، تصور خلاق، رها کردن گذشته و... می‌پردازد. هر بخش شامل مطالبی موثر و تمریناتی کاربردی برای بالا بردن اعتماد به نفس است. پرستون به شما اطمینان می‌دهد که اگر مطالب این کتاب را خوب بخوانید و هر آنچه را می‌آموزید به کار بگیرید شاهد خواهید بود که ظرف سه تا چهار ماه تحول چشمگیری صورت گرفته است و بعد از یک سال وقتی به عقب نگاه می‌کنید از میزان این تحولات متحیر خواهید شد.

در نکوداشت کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس:

- این کتاب خیلی زود اثرات خود بر شخصیت شما را آشکار می‌سازد. (amazon)

کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به کسانی که با مشکلات ناشی از کمبود اعتماد به نفس مواجه هستند، به شدت پیشنهاد می‌شود.

با دیوید لارنس پرستون بیشتر آشنا شویم

دیوید لارنس پرستون قبل از این که همۀ وقت خود را وقف تدریس و نوشتن در زمینۀ توسعۀ شخصیت فردی و برگزاری جلسات خصوصی روان‌درمانی و مربیگری کند، بیست سال را در شغل آزاد و کسب تحصیلات عالی گذرانده است. وی علاوه بر این مربی مؤسسۀ بورن موث در جنوب انگلستان است و اداره‌کنندۀ دوره‌ها و سمینار‌های زیادی در ارتباط با همۀ ابعاد رشد اعتماد به نفس و توسعۀ فردی و معنوی است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به «365 روش برای موفقیت زندگی، 365 قانون طلایی زندگی» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

- مصمم بودن شاید از کیفیتی باشد که زیربنای همۀ موفقیت‌ها را تشکیل می‌دهد.
- کسب اعتماد به نفس نیاز به زمان، صبوری و تلاش دارد. شما باید پذیرای چند ریسک باشید.
- فقط یک نفر در کسب اعتماد به نفس می‌تواند به شما کمک کند، حدس بزنید او چه کسی است؟ درست است. خود شما.
- همان طور که بزرگ‌ترین و خردمندترین معلمان همواره به ما آموخته‌اند اصلاح کیفیت اندیشیدن بلافاصله زندگی را متحول می‌کند.

در بخشی از کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس می‌خوانیم

62

وضعیتی راحت اتخاذ کنید. این می‌تواند در حال نشسته یا درازکشیده باشد. چشمان خود را ببندید. چند نفس عمیق بکشید و تصور کنید یک آدم کوتوله همۀ افکار تردیدآمیز، نگران‌کننده و بی‌مصرف را در داخل سر شما در محلی از مرکز سر شما با جارو جمع می‌کند. هنگامی که همۀ آن‌ها جارو شدند و در یکجا جمع شدند آن‌ها را از راه دهان بیرون بریزید و تماشا کنید که همۀ آن‌ها در فضا پخش می‌شوند.

آن گاه با خود فکر کنید که افکار منفی دیگر مزاحمتی برای شما نخواهند داشت. ببینید چه احساسی دارید. هنگامی که از فشار روحی یا نگرانی رنج می‌برید این عمل می‌تواند بسیار مؤثر و مفید باشد.

63

وقتی که برای اولین بار تکنیک چهار گامی را به کار می‌برید ممکن است با مقاومت روبه‌رو شوید. ضمیر ناخودآگاه شما تمایل به این دارد که عادت‌های موجود را حفظ کند چرا که عملکرد آن بر اساس عادت‌های قدیمی‌تر طراحی شده است. هنگامی که می‌بینید پیشرفت شما با مانع روبه‌رو می‌شود به عنوان مثال به شما چنین القا می‌شود که دارید به خود دروغ می‌گویید سعی کنید به نحوی مانع از آن شوید!

برای این که یک الگوی فکری را به کلی تغییر دهید یک ماه وقت لازم است، بنابراین سعی کنید ادامه دهید، صبور باشید و هنگامی که با لغزشی روبه‌رو می‌شوید از سرزنش خود اجتناب کنید. شما نباید افکار منفی را جایگزین یکدیگر کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
یادداشت شخصی
دربارۀ کتاب
برنامۀ این کتاب
1: ایجاد اعتماد به نفس و نگاهی کلی به آن
2: تا چه اندازه اعتماد به نفس دارید؟
3: بذر اعتماد به نفس افشانید و به تماشای رشد آن بنشینید
4: مسئولیت با چه کسی است؟
5: به دست آوردن انگیزه
6: مصمم بودن
7: مثل آدم‌هایی که از اعتماد به نفس برخوردارند فکر کنید.
8: روش چهار گامی
9: انتقاد درونی را خاموش کنید
10: تصدیق
11: فکر می‌کنید که هستید
12: حداکثر بهره‌برداری از تصور خلاق
13: اصل «انگار»
14: خوردن فیل
15: خودآگاهی یک: گذشت شما
16: خودآگاهی دو: وضعیت کنونی چه طور است؟
17: طفولیت
18: نقش‌های کنترلی
19: مراقب کودک درون خود باشید
20: ببخش و فراموش کن تا رها شوی
21: گذشته را فراموش کنید
22: خودپذیری
23: تجسم مزاج و اندام
24: بدنسازی
25: آرامش و اعتماد به نفس
26: تکیه‌گاه
27: تا این جا به کجا رسیده‌اید
28: به دنبال هدف باشید
29: اهداف تجدید نظرشده
30: متفکر فکر می‌کند، اثبات‌کننده اثبات
31: با اطمینان با خود صحبت کردن
32: باورها
33: نگرش‌های مطمئن
34: خود دوستی
35: روی کاری تمرکز کنید که خوب انجامش می‌دهید
36: غلبه بر ضعف‌ها
37: ریسک کنید
38: تمرین‌های اعتماد به نفس
39: ژست مطمئن
40: شرایط ارزش
41: عادت دنبال تأیید دیگران بودن را کنار بگذارید
42: برخوردهای اول
43: سعی کنید شنوندۀ خوبی باشید
44: در کنار خود بایستید
45: چه طور باید مدعی بود؟
46: وقتی منظور شما «نه» است بگویید «نه»
47: تعارفات و انتقادات
48: خواستۀ خود را چه طور مطرح کنید؟
49: سخت نگیرید
50: هوش عاطفی
51: در دیگران علاقه ایجاد کنید
52: صلح و آرامش را برگزینید
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمصادق خسرونژاد
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-964-515-016-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

رشید اکبری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
به نظرم بهترین کتاب در مورد موفقیت و اعتماد به نفس نوشته شده است که اگر تمارین آن اجرا شود موفقیت شخص قطعی است من این کتاب را به دوستان و عزیزان پیشنهاد می‌کنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس

برای دریافت کتاب 365 قدم به سوی اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.