معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس

دیوید لارنس پرستون در خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس، با ارائه‌ی تمرین‌هایی ساده اما کاربردی، به شما کمک می‌کند که ظرف مدت زمانی نه چندان طولانی، میزان خودباوری و اعتماد به نفستان را به مقدار قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید. لازم به ذکر است که کتاب حاضر ذیل مجموعه «صد خلاصه برتر» به انتشار رسیده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس:

صرف نظر از اینکه چه دیدگاهی درباره‌ی چیستی اعتماد به نفس داشته باشیم، نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که برخورداری و یا عدم برخورداری از آن، اهمیتی حیاتی در زندگی فردی و اجتماعی‌ همه‌ی ما دارد. کم نیست شمار افرادی که به دلیل کمبود اعتماد به نفس، در زندگی متحمل ناراحتی‌های فراوانی شده‌ و می‌شوند؛ برای مثال، ممکن است فردی به دلیل اعتماد به نفس اندک، فرصت شغلی مناسبی را از دست بدهد؛ و یا خود را از ابراز علاقه به انسانی دیگر ناتوان ببیند.

بیشتر اشخاص احتمالاً در مقاطعی از زندگی خود با چالش اعتماد به نفس دست‌به‌گریبان بوده‌اند. برای مواجهه با معضل خودباوری و اعتماد به نفس راهکارهای گوناگونی وجود دارد. یکی از کم‌هزینه‌ترینِ این راهکارها، دنبال کردن مطالبی است که متخصصان این حیطه بیان داشته‌اند.

خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس (365 Steps to Self-Confidence)، به همین منظور، یعنی برای کمک به شما در مسیر دستیابی به خودباوری نوشته و منتشر شده است. دیوید لارنس پرستون (David Lawrence Preston) در این اثر، از مسائل نظری و تخصصی‌ای که پیرامون موضوع بحث وجود دارد، چشم پوشیده و به جای آن، با ارائه‌ی راهکارها و دستورالعمل‌هایی کاربردی تلاش کرده تا کتابی کاملاً سودمند و ثمربخش تقدیم مخاطبین خود کند.

به همین جهت، به جرئت می‌توان ادعا کرد هر کس بدون پیش‌داوری به این اثر گوش بسپارد و تلاش کند که دستورات موجود در آن را تا جای ممکن به دقت اجرا کند، بی‌شک خیلی زود متوجه تغییراتی اساسی در خود خواهد شد.

مهم‌ترین مطالبی که در کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس به بحث و بررسی گذاشته شده، از عناوین فصل‌های پرشمار کتاب مشخص است. به همین جهت مروری خواهیم داشت بر برخی از این عناوین:

- بذر اعتمادبه نفس افشانید
- به دست آوردن انگیزه
- مصمم بودن
- مثل آدم‌هایی که از اعتماد به نفس برخوردارند، فکر کنید
- انتقاد درونی را خاموش کنید
- حداکثر بهره‌‌برداری از تصور خلاق
- تجسم مزاج و اندام
- روی کاری تمرکز کنید
- تمرین‌های اعتماد به نفس
و ...

در نکوداشت خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس:

- این کتاب خیلی زود اثرات خود بر شخصیت شما را آشکار می‌سازد. (amazon)

خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس مناسب چه کسانی است؟

افرادی که با مشکلات ناشی از کمبود اعتماد به نفس مواجه هستند، از کتاب حاضر مطالب مفیدی خواهند آموخت.

با دیوید لارنس پرستون بیشتر آشنا شویم:

او مربی و سخنران انگیزشی و نویسنده‌ی آثاری درخور توجه در زمینه‌ی روانشناسی مثبت‌اندیش است. پرستون علاوه بر نویسندگی، سابقه‌ی اجرای برنامه‌های تلویزیونی فراوانی را نیز در کارنامه‌ی فعالیت‌های خود دارد. از جمله کتاب‌های اوست: «365 روش برای موفقیت زندگی، 365 قانون طلایی زندگی.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس می‌شنویم:

اکثر ما از شکل اندام و مزاج خود راضی نیستیم و به سادگی می‌توانیم فهرستی از معایب را از آن ارائه کنیم. آدم‌هایی که نمی‌توانند فرم اندام و حالت مزاج خود را بپذیرند، از جمله کسانی هستند که می‌توانند حداقلِ عزت نفس را داشته باشند. این آدم‌ها بیش از حد معمول رفتارهای ناشی از عقده‌ی روانی را از خود بروز می‌دهند.

باید بیاموزیم که اندام خود را با شکرگزاری بپذیریم و با فروتنی با آن کنار بیاییم. بعضی از به اصطلاح معایب آن را قبول کنیم و آنهایی را که تغییرپذیر هستند، تغییر دهیم.

در خصوص شکل اندام و ظاهر فیزیکی خود چه احساسی دارید؟ درباره آن قسمت که از آن راضی هستید فکر کنید. توجه خود را روی آن قسمت‌ها متمرکز کنید. جلو آینه بایستید و در حالی که به چشمان خود نگاه می‌کنید بگویید: «من از خودم راضی هستم. واقعاً از ته دل همینطور است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
21 دقیقه
فصل اول تا فصل پنجم
22 دقیقه
فصل ششم تا فصل دوازدهم
20 دقیقه
فصل سیزدهم تا فصل هفدهم
19 دقیقه
فصل هجدهم تا فصل بیست و دوم
22 دقیقه
فصل بیست و سوم تا فصل بیست و هشتم
24 دقیقه
فصل بیست و نهم تا فصل سی و ششم
22 دقیقه
فصل سی و هفتم تا فصل چهل و سوم
26 دقیقه
فصل چهل و چهارم تا آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمدادبه دادمهر
راویدادبه دادمهر
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس

نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۱/۳/۱۱
با سلام. اگر با تمریناتش پیش بروید و جدی باشید حتما اثرگذار است. مطالعه‌اش را پیشنهاد می‌کنم.
Lionel Meesi
۱۴۰۲/۸/۳۰
خیلی میتونه کمک کنه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی 365 قدم تا اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.