معرفی و دانلود کتاب صوتی 45 قانون قدرت

عکس جلد کتاب صوتی 45 قانون قدرت
قیمت:
۷۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 45 قانون قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 45 قانون قدرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 45 قانون قدرت

رابرت گرین در کتاب صوتی 45 قانون قدرت، تاریخ چند هزارساله‌ی قدرت بشر را فشرده و خلاصه می‌کند و در قالب 45 توصیه‌ی ضروری برای موفقیت و پیشرفت ارائه می‌دهد. او با الهام از فیلسوف‌هایی همچون ماکیاولی و سان تزو و همین‌طور با بررسی الگوی رفتاری چهرهای قدرتمند معاصر مثل هنری کسینجر، در چند گام ساده به شما نشان می‌دهد که چطور شخصیتی قدرتمند پیدا کنید و به اوج برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی 45 قانون قدرت

قدرت یکی از مفاهیم مهم و کاربردی زندگی است و تأثیر مهمی در جایگاه اجتماعی و پیشرفت انسان دارد. بی‌قدرتی معمولاً نشانه‌ای از ضعف و شکست تلقی می‌شود و حتی می‌تواند به حذف شدن فرد هم بینجامد. اما از سوی دیگر، تلاش برای کسب قدرت هم از نظر جامعه خیلی پسندیده نیست و قدرت‌طلبی عموماً نکوهش می‌شود. درنتیجه فرد باهوشی که سودای قدرت را در سر دارد، نه به شکل علنی که باید خیلی زیرکانه و ماهرانه به سمت آن برود. از نظر خیلی‌ها حیله‌گری، زیرکی و فریبکاری برای کسب قدرت الزامی است. آن‌ها معتقدند گرچه این شیوه به نظر اخلاقی نمی‌آید اما واقع‌گرایانه است. رابرت گرین (Robert Greene) یکی از کسانی است که این شیوه را تأیید می‌کند و آن را کاملاً مؤثر می‌داند. او در کتاب صوتی 45 قانون قدرت (The 48 Laws of Power)، چندین توصیه‌ی ضروری در این مورد ارائه می‌دهد و به خواننده‌اش می‌آموزد که چطور با اغواگری، جذابیت و فریبکاری دشمنانش را از پیش رو بردارد و به قدرتی بی‌نهایت دست یابد.

مسأله‌ی قدرت همیشه برای انسان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و حتی به جنگ‌ها و درگیری‌های خون‌بار هم انجامیده. حداقل 3000 هزار سال است که بشر سودای قدرت را در سر دارد و در مورد آن فلسفه می‌بافد. در طول تاریخ فیلسوف‌های بزرگی بوده‌اند که مستقیماً در مورد شیوه‌های به دست آوردن و اعمال قدرت صحبت کرده‌اند؛ مثل ماکیاولی و سان تزو. باوجود بدنام بودن این فیلسوف‌ها و آثار و اصولشان، اما رابرت گرین آن‌ها را تحسین می‌کند. گرین نه جنبه‌ی منفی قدرت، که سویه‌ی مثبت آن را مدنظر دارد و آن را برجسته می‌کند. به نظر او قدرت از شما انسان و دوست بهتری می‌سازد. با کمک آن می‌توانید به دیگران کمک کنید، می‌توانید باعث شوید هم نسبت به خود و هم نسبت به شما احساس بهتری پیدا کنند. او در کتاب صوتی 45 قانون قدرت، تجربه‌ی چند هزارساله‌ی بشر از این مفهوم را خلاصه کرده و در چند قانون ساده توضیح می‌دهد. گرین علاوه بر آموزه‌های قدیمی، از چهره‌های معاصر هم الهام می‌گیرد و با بررسی رفتار سیاستمداران قدرتمندی مثل کسینجر، از شیوه‌ی آن‌ها هم نکاتی استخراج می‌کند.

کتاب 45 قانون قدرت راهنمایی پس از چاپ با استقبال بسیار زیادی مواجه گردید و منبع الهام خیلی از چهره‌های سرشناس شد. این اثر را صادق خسرونژاد ترجمه و انتشارات اژدهای طلایی منتشر کرده. نشر جیحون هم نسخه‌ی صوتی آن را عرضه نموده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی 45 قانون قدرت

  • حضور در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز
  • حضور در لیست آثار منتخب سایت آمازون
  • فروش بیشتر از یک میلیون جلد در آمریکا
  • حضور در لیست کتاب‌هایی که زندگی شما را دگرگون می‌کند

نکوداشت‌های کتاب صوتی 45 قانون قدرت

  • رابرت گرین لیستی از رفتارهای جاه‌طلبانه را در کنار هم جمع کرده. فقط نگاه کردن به فهرست مطالب این کتاب کافی است تا هوس میز ریاست را به جانتان بیندازد. (مجله‌ی نیویورک)

  • جذاب... علمی... فوق‌العاده! راهنمایی قدرتمند برای آن‌هایی که برای بالا رفتن بی‌تاب‌اند. (مجله‌ی پیپل)

  • جانشین «شهریار» ماکیاولی!... آن‌هایی که اخلاق‌گرا هستند به نظرشان این کتاب ترسناک است، اما آن‌هایی که قطب‌نمای اخلاقشان فقط به‌سوی قدرت معطوف است، آن را راهنمایی کامل خواهند یافت. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی 45 قانون قدرت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی شخصی و حرفه‌ای موفق‌تر و قوی‌تر باشید، به این کتاب صوتی گوش دهید.

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم

رابرت گرین (متولد 1959) مؤلف آمریکایی است که کتاب‌هایی در زمینه‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی، استراتژی و قدرت نوشته است. او از دانشگاه برکلی فارغ‌التحصیل شد و پیش از اینکه به نوشتن کتاب‌های موفقیت روی بیاورد، کارهای زیادی را تجربه کرد؛ از کارگری تا نویسندگی برای فیلم‌های هالیوودی. او در اواسط دهه‌ی 1990 خیلی اتفاقی نویسندگی در این حوزه را شروع کرد و با فروش چند میلیون جلدی کتاب اولش آن را ادامه داد. از آن زمان تاکنون، گرین هفت کتاب نوشته که تقریباً همه‌ی آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین آثار نشریات بودند. «هنر اغواگری»، «33 استراتژی جنگ» و «قوانین طبیعت انسان» ازجمله آثار او محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی 45 قانون قدرت می‌شنویم

اگر لازم است با کسی هم‌پیمان شوید با یادآوری کمک‌های گذشته‌ی خود و خدماتی که به او کرده‌اید موجب رنجشش نشوید. در این صورت راهی برای رد دوستی شما پیدا خواهد کرد. به‌ جای این کار باید سعی کرد منفعتی شخصی در این همکاری یا درخواست برای وی یافت و به مناسب‌ترین وجه روی آن تأکید کرد. وقتی که او دریابد سودی نصیب شخص او خواهد شد مشتاقانه خواسته‌ی شما را می‌پذیرد.

کلیدهای توانمندی: در پی کسب قدرت همواره خود را در موقعیت کمک خواستن از کسانی می‌یابید که از شما تواناترند. درخواست کمک خود نوعی هنر است که بستگی به توانایی شما در شناخت فردی دارد که با او معامله می‌کنید و با این درخواست منافع او را نیز به خطر نمی‌اندازید. اکثر آدم‌ها هیچ‌گاه در این موضوع موفق نیستند؛ چراکه همواره غرق در نیازها و آرزوهای خود هستند؛ آن‌ها فرض را بر این می‌گذارند شخصی که از او کمک می‌خواهند از هیچ منافع شخصی برای کمک به آن‌ها برخوردار نیست و به‌نحوی حرف می‌زنند که گویی نیاز‌های ایشان برای طرف مقابل، قابل‌قبول است و به احتمال زیاد آن را مورد ‌بی‌توجهی قرار می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
8 دقیقه
پیشگفتار
19 دقیقه
قانون اول و قانون دوم
20 دقیقه
قانون سوم و قانون چهارم
19 دقیقه
قانون پنجم و قانون ششم
16 دقیقه
قانون هفتم و قانون هشتم
22 دقیقه
قانون نهم و قانون دهم
20 دقیقه
قانون یازدهم و قانون دوازدهم
22 دقیقه
قانون سیزدهم و قانون چهاردهم
21 دقیقه
قانون پانزدهم و قانون شانزدهم
20 دقیقه
قانون هفدهم و قانون هجدهم
24 دقیقه
قانون نوزدهم و قانون بیستم
22 دقیقه
قانون بیست‌ویکم و قانون بیست‌ودوم
23 دقیقه
قانون بیست‌وسوم و قانون بیست‌و چهارم
20 دقیقه
قانون بیست‌وپنجم و قانون بیست‌و‌ششم
21 دقیقه
قانون بیست‌وهفتم و قانون بیست‌وهشتم
21 دقیقه
قانون بیست‌ونهم و قانون سی‌ام
21 دقیقه
قانون سی‌ویکم و قانون سی‌ودوم
20 دقیقه
قانون سی‌وسوم و قانون سی‌وچهارم
23 دقیقه
قانون سی‌وپنجم و قانون سی‌وششم
26 دقیقه
قانون سی‌وهفتم و قانون سی‌وهشتم
21 دقیقه
قانون سی‌ونهم و قانون چهلم
23 دقیقه
قانون چهل‌ویکم و قانون چهل‌ودوم
23 دقیقه
قانون چهل‌وسوم و قانون چهل‌وچهارم
14 دقیقه
قانون چهل‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 45 قانون قدرت
نویسنده
مترجمصادق خسرونژاد
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 45 قانون قدرت

زهرا محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
برای کسی که به اصول اخلاقی پایبند باشه، قوانین جالبی ارائه نشده و به عبارتی شاید این طور به نظر برسه که قدرت با اصول اخلاقی سنخیتی نداره به عنوان مثال در جایی از قوانین اولیه کتاب، این طور بیان میشه که؛ برای خوشایند همکاران موضوعی رو مطرح کن که می‌دونی اون ها دلشون میخواد بشنون یا اگر خواستار قدرت هستی باید طوری رفتار کنی که رئیست نسبت به توانمندی تو احساس خطر نکنه و فکر کنه تو پایین تری حتی اگر از نظر توانمندی بالاتر باشی. در جمع، بر خلاف اسمش زیاد جالب نبود یا متناسب با تصور من نبود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 45 قانون قدرت

برای دریافت کتاب صوتی 45 قانون قدرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.