معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین
قیمت:
۱۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین

کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین نوشته‌ی جوزف دیلینی، که ششمین مجلد از مجموعه‌ای به همین نام (آخرین شاگرد) است، به ادامه‌ی نبرد مخاطره‌انگیز توماس با جادوگرها و ارواح خبیث می‌پردازد. توماس وارد، نوجوان دوازده‌ساله، شخصیت اصلی رمان است که ماجراجویی‌‌های او در ژانر ترسناک و فانتزی به رشته‌ی تحریر در آمده است. این مجموعه در لیست پرفروش‌ترین آثار نوجوان قرار گرفته است.

درباره‌ی کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین

توماس وارد که دوستانش او را تام صدا می‌کنند، نوجوان دوازده‌ساله‌ای است که به‌عنوان آخرین شاگرد یک محافظ محلی برگزیده شده و وظیفه دارد تا با انواع نیروهای ماوراء‌طبیعی و موجودات شرور مبارزه کند. می‌توان گفت که او اکنون، در حفظ صلح دنیا و وضعیت کنونی انسان‌ها نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد. جنگِ بی‌پایان با موجودات بدطینت که حالا جزء روتین روزمره‌ی زندگی تام شده، به‌سرعت در حال شدت گرفتن است. جوزف دیلینی (Joseph Delaney) در کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین (The Last Apprentice: Clash of the Demons)، چالش تازه‌ای پیش پای او قرار می‌دهد، چیزی که تابه‌حال با آن مواجه نشده است: فداکاری!

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین

مادر تام از وطنش بازگشته تا از او کمک بگیرد. یک جادوگر باستانی خطرناک به نام اوردین، در آستانه‌ی ظهور است و مادر تام در حال جمع‌آوری ارتشی برای مقابله با این موجود مخوف و شیاطینش است. او از تام می‌خواهد که به آن‌ها بپیوندد و در نابودی اوردین کمکشان کند. اما اگر تام به ارتش قدرتمند مادرش بپیوندد، محافظ او را به‌عنوان شاگردش رها خواهد کرد. در کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین، جوزف دیلینی تام را با این سؤال مواجه می‌کند: «چه فداکاری‌هایی در نبرد با تاریکی انجام خواهد شد و چه چیزهایی باید قربانی شود؟»

نشر افق ده‌ جلد از این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز و پرطرفدار را ترجمه کرده است. کتابراه هم‌اینک نسخه‌ی الکترونیکی کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین (The Spook's Sacrifice) با ترجمه‌ی مریم منتصرالدوله را در دسترس دوست‌داران ژانر فانتزی سیاه قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

مجموعه‌ی آخرین شاگرد (Wardstone Chronicles)، شامل سیزه جلد داستان نوجوان، در ژانر فانتزی سیاه است که توسط نویسنده‌‌ی بریتانیایی، جوزف دیلینی به رشته‌ی تحریر درآمده است. این مجموعه روایتگر داستان‌ ماجراجویی‌های توماس واردِ دوازده‌ساله در دنیایی تخیلی و فانتزی است که با ظرافت و به‌نحوی خیال‌انگیز و واقعی نوشته شده است.

توماس، نقش اصلی داستان‌های این مجموعه است و مناسب‌ترین شخص برای شاگردیِ شخصی به نام محافظ می‌باشد. وظیفه‌ی محافظ مقابله با نیروهای ماوراء طبیعی و خطرناکی است که بشر را آزار می‌دهد و به خطر می‌اندازد.

این مجموعه‌‌داستان با تصاویر سیاه و سفیدی همراه است که در ابتدای هر فصل هر کتاب، سرنخی درباره‌ی شکل و شمایل شخصیت‌ها به مخاطب ارائه می‌دهد، اما در‌عین‌حال همه‌چیز را در سایه‌ای از ابهام نگه می‌دارد تا تخیلات مخاطب نوجوان به پرواز درآمده و او را به دنیای فانتزی و ترسناک قصه بکشانند. میزان ترسناک بودن آنچه شخصیت اصلی داستان تجربه می‌کند، به‌گونه‌ای تنظیم شده که برای خواننده‌ی کودک و نوجوان شدید نباشد و در‌عین‌حال به اندازه‌ای جذاب و اعجاب‌برانگیز باقی بماند که تمام مخاطبان را با هیجان به دنبال خود بکشاند.

افتخارات مجموعه‌ی آخرین شاگرد

  • در فهرست پرفروش‌ترین‌های انگلیس به مدت هفت هفته
  • فروش بیش از یک میلیون نسخه

اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی آخرین شاگرد

در سال 2014، فیلمی سینمایی به نام هفتمین پسر (Seventh Son)، با اقتباس از جلد نخست این مجموعه، «آخرین شاگرد 1: انتقام جادوگر» (The Spook's Apprentice) ساخته شد و به نمایش درآمد.

کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین برای تمام کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ژانر فانتزی، هیجان‌انگیز و ترسناک مناسب است. همچنین این رمان، جلد ششم از مجموعه‌‌ی آخرین شاگرد می‌باشد که مطالعه‌ی آن به تمام طرفداران این مجموعه پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین می‌خوانیم

در زمان‌های قدیم، ما مردم یونان جنگی سخت و طولانی با تروی داشتیم. شهر چند سال در محاصره‌ی ما بود، نیروهای ما بیرون از دیوارهای بلند و نفوذناپذیر شهر چادر زده بودن. سرانجام نیروهای ما اسب چوبی بزرگی ساختن و در دشت مقابل تروی رها کردن، کشتی‌هامون را به آب انداختن و وانمود کردن که جنگ پایان یافته. افراد دشمن اسب بزرگ چوبی‌رو به‌عنوان پیشکش به ایزد خودشون درنظر گرفتن و مردم تروی هم اسب چوبی ‌بزرگرو توی شهر کشوندن و پیروزی‌شون‌رو جشن گرفتن.

اما یه حقه بود. اسب توخالی بود و همون شبی که مردم تروی شاد و سرمست توی خواب بودن، یونانی‌ها که درون اسب مخفی شده بودن، بیرون اومدن و دروازه‌ی شهر رو برای نیروهاشون باز کردن. بعد جنگ و خونریزی شروع شد. تروی‌رو آتش زدن و جنگ به پیروزی یونانی‌ها ختم شد. پسرم، تو اسب تروی هستی. ما اُردین‌ها‌رو گول می‌زنیم و دیوار دفاعی اُرد‌رو می‌شکونیم.

پرسیدم: «چه‌طور؟»

افراد اُردین باید خون انسانی‌رو بریزن تا اُرد از خواب بیدار بشه و از پشت دروازه بیرون بیاد. خون تو ‌روحش‌رو بیدار می‌کنه و بهش جون می‌ده. اما خون تو از من هم هست؛ خون دشمن سرسختش توی رگ‌هاش جاری می‌شه. بعد اونو ضعیف و قدرتش‌رو محدود می‌کنه. تازه خون ما یکیه. تو به جایی راه پیدا می‌کنی که به طور معمول نمی‌تونی پات‌رو اون‌جا بذاری، منم همین‌طور. مدافعان اُردین، اون‌هایی که حمایتش می‌کنن تضعیف می‌شن. محافظاش تحت تأثیر خون قرار می‌گیرن. اون‌ها احتمالاً ما‌رو مثل دشمن نمی‌بینن. این چیز‌یه که دنبالشم.

فهرست مطالب کتاب

1: قاتلِ زیبارو
2: کتاب مرجع حیوانات
3: تغییر
4: تصمیم‌گیری
5: آلیس دین
6: پیش‌بینی رعب‌آور
7: آغاز سفر
8: زنان جوان
9: من کی‌ام؟
10: هیئت نمایندگان سیزده‌نفره
11: حمله‌ی شبانه
12: جادوگران خون‌آشام
13: خونِ من
14: بدشانسی
15: به سمت اُرد
16: جام را پرکن!
17: موجودات آتشین
18: معامله
19: تقدیر
20: واقعیت‌ها
21: دندانِ تیز
22: آخرین صحبت‌ها
23: غول وحشت
24: ممکن نیست واقعیت داشته باشد
یادداشت‌های روزانه توماس ج. وارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-964-369-853-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین

Puya Persia
۱۴۰۲/۱۰/۵
داستان هیجان انگیزی هست مثل جلد‌های قبل اتفاق‌های جالبی میوفته و عکس‌های داخل کتاب داستان جالب‌تر می‌کنه و یک تشکر ویژه هم باید بکنم از کتابراه بخاطر همچین اپلیکیشن خوبی
پریناز امینی
۱۴۰۲/۹/۱۱
این مجموعه بینظیره اگر عاشق کتابهای ترسناک هستید خوراک خودتونه فوق العاده ممنونم کتابراه
مرتضی
۱۴۰۲/۹/۳
واقعا کتاب قشنگیه، از همون اول جذب کتاب میشی، همیشه هم در انتهای کتاب اتفاق غیر منتظره‌ای می‌افته
mehdimoghimi
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
واقعا یکی از بی نظیرترین کتاب‌هایی که خوندم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم
امیر شفیعی
۱۴۰۲/۸/۲۵
کتاب خوبیه به علاقه‌مندان به فانتزی خوب توصیه میکنم از دستش ندید
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
داستان جالبی داشت و مثل جلدهای قبلی قشنگ بود
سروین رف رف
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
عالی بود مثل همیشه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 6: برخورد شیاطین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.