معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین

عکس جلد کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین
قیمت:
۶۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین

کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین اثر جوزف دیلینی، داستان ماجراجویی‌های گرگوری پیر و شاگردش توماس وارد در سرزمین اشباح، جادوگران و بوگارت‌هاست. جنگیدن با موجودات تاریکی برای گرگوری و شاگردش کار جدیدی نیست، اما این بار باید به جنگ نیرویی اهریمنی بروند که استاد تاکنون هیچ‌وقت موفق به شکست دادنش نشده است...

درباره‌ی کتاب آخرین شاگرد ۲: طلسم بین

حالا شش ماهی می‌شود که توماس وارد به عنوان شاگرد گرگوری پیر کار می‌کند. او در این مدت چیزهای زیادی از استادش یاد گرفته و تجارب زیادی به دست آورده است. با اینکه استاد این اواخر حال خوبی نداشته، اما کار ناتمامی در پریستون باقی مانده که باید زودتر تمامش کنند؛ کاری که استاد با تمام تجربه و مهارتش هرگز موفق به انجامش نشده است.

شخصیت‌های اصلی کتاب آخرین شادگرد ۲: طلسم بین (The Last Apprentice: Curse of the Bane) نوشته‌ی جوزف دیلینی (Joseph Delaney)، باید در دخمه‌های تاریک پریستون به دنبال موجودی بگردند که حالا کل منطقه را به خطر انداخته است؛ این موجود مخوف شکست‌ناپذیر، بِین نام دارد. وحشت اما از جایی آغاز می‌شود که بدانیم بین تنها دشمن آن‌ها نیست و آن‌ها باید برای سخت‌ترین نبرد زندگی‌شان آماده شوند.

معرفی و دانلود کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین

کتاب آخرین شاگرد ۲: طلسم بین، داستان را از فضای مخوف شبی بارانی در محوطه‌ی کلیسا آغاز می‌کند. گرگوری در بستر بیماری افتاده و حالا شاگرد جدیدش توماس، کارها را پیش می‌برد. راهبی بیچاره در محراب کلیسا در بستر مرگ افتاده و ناله‌های دردناکش، ترس و سنگینی این شب بارانی را بیشتر می‌کند. توماس با نامه‌ای فوری دو چاه‌کن زبردست را به آنجا فراخوانده تا بتوانند قبل از طلوع خورشید، چاهی نه فوتی برای بوگارتی که از خطرناک‌ترین نوع بوگارت‌هاست بکنند.

این بوگارت به خاطر نوع غذایش، به «احشام پاره‌کن» معروف است. راهب بینوا سعی کرده بوده تا با ابزار راهبان، که زنگ، کتاب و شمع است، با او مقابله کند. او یا بی‌نهایت احمق بوده و یا بی‌نهایت شجاع؛ چون همه می‌دانند راهی برای مقابله با ظلمت وجود ندارد و این کارها بی‌فایده است. حالا راهب روی زمین محراب در حال جان دادن است، آن بوگارت وحشی از شکاف کف زمین پایش را گرفته و مثل یک زالوی غول‌پیکر خونش را می‌مکد. گرگوری به توماس فهمانده که گرچه نجات جان راهب اهمیت دارد، ولی اولین وظیفه‌ی او مقابله با آن بوگارت خطرناک است که حالا طعم خون آدمیزاد را هم چشیده است...

کتاب آخرین شاگرد ۲: طلسم بین، دومین کتاب از مجموعه‌ی آخرین شاگرد (The Last Apprentice) نوشته‌ی جوزف دیلینی است. این کتاب توسط مریم منتصرالدوله به فارسی ترجمه شده و نشر افق کار چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آخرین شاگرد

مجموعه‌ی آخرین شاگرد نوشته‌ی جوزف دیلینی، مجموعه‌ای ده جلدی از داستان‌های گرگوری محافظ و شاگردش توماس وارد است. این مجموعه که در ژانر کتاب‌های ترسناک و ماجراجویانه قرار می‌گیرد، تا مدت‌ها از عناوین پرفروش بین‌المللی بوده است. مخاطب این مجموعه، نوجوانان بالای ۱۲ سال هستند.

نکوداشت‌های کتاب آخرین شاگرد ۲: طلسم بین

  • شما عاشقانه در فضای این کتاب غرق خواهید شد. (The Sunday Times)
  • مملو از لحظات ترسناک... (Lancashire Evening Post)

اقتباس‌های سینمایی از مجموعه‌ی آخرین شاگرد

فیلم سینمایی هفتمین پسر (Seventh Son) به کارگردانی سرگئی بودرو (Sergei Bodrov) فیلمی در ژانر فانتزی و تخیلی است که بر اساس کتاب آخرین شاگرد: انتقام جادوگر (The Last Apprentice: Revenge of the Witch)، که جلد اول از مجموعه‌ی آخرین شاگرد است، ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و امتیاز ۵.۵ را از آی‌اِم‌دی‌بی گرفته است.

کتاب آخرین شاگرد ۲: طلسم بین برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آخرین شاگرد ۲: طلسم بین نوشته‌ی جوزف دیلینی، برای نوجوانانِ علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک و تخیلی مناسب است.

در بخشی از کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین می‌خوانیم

جلوی درگاه مکثی کردم و نور کم‌سوی شمع استخوان‌ها را روشن کرد. بیش‌تر آن‌ها پشت سردابه روی طاقچه‌هایی بودند، اما تعدادی از آن‌ها که شکسته بودند، روی زمین سنگفرش پراکنده شده و تعدادی هم در گوشه‌ای کپه شده بودند. نمی‌خواستم وارد آن‌جا شوم، واقعاً نمی‌خواستم، اما انگار راهی نداشتم. پایم را داخل سردابه گذاشتم و صدای تکه‌های کوچک استخوان را شنیدم که زیر پایم صدا می‌کرد تا این‌که ناگهان احساس سرما کردم.

یک‌بار زمستان وقتی کوچک بودم، برادرم جیمز دنبالم کرده بود تا گوشم را پر از برف کند. من هم سعی کردم همین کار را با او کنم؛ او یک‌سال از بزرگ‌ترین برادرم یعنی جک هم بزرگ‌تر بود و مانند او قوی و گُنده‌ بود، به همین خاطر هم پدرم او را برای شاگردی نزد آهنگر برد. او مانند جک شوخ‌طبع هم بود. برف ریختن در گوشِ من یکی از شوخی‌های مسخره‌ی جیمز بود و این کارش واقعاً اذیتم می‌کرد. با این کارش تمام صورتم بی‌حس می‌شد و تا یک‌ساعت بعد هم‌چنان درد می‌کرد. در خوابی هم که می‌دیدم دقیقاً همان احساس را داشتم. واقعاً سرد بود. معنی‌اش این بود که موجودی از تاریکی و ظلمت به من نزدیک می‌شود. سرما کم‌کم در سر من نفوذ می‌کرد به قدری که احساس یخ‌زدگی و بی‌حسی بهم دست داد و انگار سرم مال خودم نبود.

فهرست مطالب کتاب

1: چاه‌کن هورشو
2: گذشته‌ی محافظ
3: بِین
4: پریستون
5: مراسم تشییع
6: پیمان با جهنم
7: دستگیری و فرار
8: داستان برادر پیتر
9: سردابه‌ها
10: شگردِ آلیس
11: محاکمه‌ی محافظ
12: دروازه‌ی نقره
13: سوزاندن
14: داستان پدرم
15: زنجیر نقره
16: گودالی برای آلیس
17: کوییزیتر
18: دیدن کابوس در تپه
19: قبرهای سنگی
20: نامه‌ی مادرم
21: از خود گذشتگی
22: معامله، معامله است
یادداشت‌های روزانه توماس ج. وارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین
نویسنده
مترجممریم منتصرالدوله
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات416
زبانفارسی
شابک978-964-369-805-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین

باران
۱۴۰۲/۱۰/۲
جلد دوم مجموعه کتاب‌های آخرین شاگرد در ادامه داستان اتفاقات جلد اول بود، به نظرم جلد دوم داستان نسبت به جلد اول مهیج تر و جذاب تر بود،
کتاب در ابتدا به کندی پیش میره ولی بعد از چند بخش که پیش زمینه داستان اصلی رو شکل میده، داستان سرعت مناسبی میگیره، البته برخی از قسمت‌ها توصیف‌هایی که از جزئیات و
شده بود حوصله سر بر بود ولی باز هم از جذابیت خط داستانی کم نمیکنه. در کل کتاب هر چه پیش تر میره کشش بیشتری در خواننده برای ادامه دادن داستان ایجاد میکنه.
پیشنهاد میکنم اگر دوستدار داستان‌های تخیلی فانتزی هستید این مجموعه کتاب‌ها رو از دست ندید.
سعید امامی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عالی و پر کشش و خستگی ناپذیر و بی مدعا دوست داشتنی وار موقعی که داستان اول و دوم مخصوصا آن کلبه که ارواح در شب در حال رفت و آمد بودند در جلد اول کلا آن صحنه را دوست دارم چتری آدم از بچگی تا باحال از شب و روح تنهایی و تاریکی می لرزه و میگه غذایی شب تاریکی و غذای تاریکی ترس عالی بود و تاثیرگذار
امیر شفیعی
۱۴۰۲/۸/۱۵
مثل جلد اول دوستش داشتم جوزف دیابتی نویسنده‌ای هست که کارشون بلده توی ژانر خودش و سفر قهرمان که داره به سمت تعالی می‌ره خوب عمل کرده
Mohammadreza Ghaffari
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
به نظر من کتاب خوبیه و متن خوب و روانی داره که خواننده رو خسته نمیکنه
Puya Persia
۱۴۰۲/۹/۲۱
مثل جلد اول هم خوب بود داستان جالبی داره امیدوارم بقیه هم همینطور باشه
ویدا امیدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
خیلی جذاب و برخی اوقات هم دلهره آور بود ممنونم از کتابراه
فاطمه احسنی
۱۴۰۲/۸/۱۹
از بهتریناست از خوندنش و تصور کردنش خیلی لذت بردم.
mohammad amin dehmollaei
۱۴۰۳/۱/۲۹
هر بار ماجرای تازه و هیجان تازه
mehdimoghimi
۱۴۰۲/۸/۲۹
بهترین کتابی که تا حالا خواندم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین

برای دریافت کتاب آخرین شاگرد 2: طلسم بین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.