معرفی و دانلود کتاب آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن‌ ماندن در هر فصلی

عکس جلد کتاب آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن‌ ماندن در هر فصلی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن‌ ماندن در هر فصلی

جول اوستین بار دیگر پیام‌آور صلح و آرامش می‌شود. این کشیش و روانشناس در کتاب آرامش آگاهانه به شما می‌آموزد که با دور کردن افکار منفی، در حالتی هماهنگ با جهان خود به آرامش برسید. البته قرار نیست با راهکارهای عجیب و جلسات هیپنوتیزم روبه‌رو شوید. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز به شما نشان می‌دهد که هر آنچه برای رسیدن به آرامش نیاز دارید، در درون شما نهفته و تنها کافی است آگاهانه به سراغ دنیای درون خود بروید.

درباره‌ی کتاب آرامش آگاهانه

هر چقدر هم که از دنیای بیرون فاصله بگیریم و به دنیای درون پناه ببریم، باز هم از تنش‌ها و اضطراب‌های دنیای اطرافمان در امان نخواهیم بود. شاید بسیاری از ما برای رهایی از فشار استرس‌ها کلاس‌های خود هیپنوتیزمی و جلسات طولانی مشاوره را انتخاب کنیم اما جول اوستین (Joe Osteenl) با نگارش کتاب آرامش آگاهانه (Peaceful on purpose) شما را از صرف وقت برای چنین کلاس‌ها و جلساتی بی‌نیاز کرده است. این نویسنده که در همه‌ی آثارش قصد دارد انسان‌های دنیای مدرن را با دین آشتی بدهد، باز هم به سراغ معنویت رفته تا صلح و آرامش را به دنیای مخاطبانش وارد کند.

شاید محوری‌ترین پیام جول اوستین برای خوانندگان کتاب آرامش آگاهانه این باشد که قرار نیست ما انسان‌ها بار تمام فشارهای زندگی را به دوش بکشیم. خدای توانمندی ما را آفریده که کافی است مشکلات و نگرانی‌های خود را به او واگذار کنیم. نکته‌هایی که قرار است از این کتاب بیاموزید در عین سادگی بسیار عمیق هستند. باید بپذیرید که مسئول تمام خوشی‌ها و ناخوشی‌های روحی شما، کسی نیست جز خودتان؛ پس باید دست از مقصر دانستن دیگران بردارید. اگر کسی با اظهار نظر درمورد زندگی یا رفتارتان، آرامش را از شما سلب می‌کند، مقصر اصلی شما هستید که به او اجازه‌ی ورود به مسائل شخصی خود را داده‌اید.

اگر شما هم مانند خیلی از انسان‌ها فکر می‌کنید که برای رسیدن به حال خوب و آرامش درون، ابتدا لازم است شرایط زندگی خود را دگرگون کنید، جول اوستین به شما نشان می‌دهد که سخت در اشتباهید. شرایطی که امروز می‌بینید، فردا هم به همین شکل خواهد بود. کتاب آرامش آگاهانه به شما می‌آموزد که به جای تمرکز بر شرایط، نگرش خود را دگرگون کنید. نگرش مثبت سپر مقاومی است که از شما در برابر ناگوارترین شرایط و یا حتی تغییر اوضاع زندگی محافظت خواهد کرد. اگر شما هم مشتاق تجربه‌ی یک زندگی خلاقانه، شاد و همراه با قدرت بالای تصمیم‌گیری هستید که البته همگی در گرو رسیدن به آرامش هستند، وقت آن رسیده که همین حالا، با خواندن این کتاب، آرامش را به زندگی خود دعوت کنید.

کتاب آرامش آگاهانه با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان، به چاپ رسیده است.

کتاب آرامش آگاهانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از دنبال‌کنندگان کتاب‌های روانشناسی و خودسازی و همچنین در جست‌و‌جوی آرامش درونی در زندگی خود هستید، کتاب آرامش آگاهانه هر آنچه را که باید بدانید، به شما می‌آموزد.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای آمریکا، یعنی کلیسای لیک وود در هیوستون است. میلیون‌ها نفر هر هفته سخنرانی‌های الهام‌بخش او را در تلویزیون تماشا می‌کنند و از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی از سراسر جهان با جول ارتباط برقرار می‌کنند. کتاب‌های «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر، زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» برخی از آثار جول اوستین هستند. همچنین او در سال 2006 به‌عنوان یکی ده انسان تأثیرگذار جهان انتخاب شده است.

در بخشی از کتاب آرامش آگاهانه می‌خوانیم

شما باید نبردهای خود را عاقلانه انتخاب کنید. اگر اشتباه کنید و در هر درگیری شرکت کنید، همکارانتان را عصبانی کنید، به دیگران ثابت کنید که هستید، زمانی برای جنگیدن در نبردهای مهم نخواهید داشت.

در کتاب مقدس، هنگامی که داوود نوجوان بود، در مزارع شبانان کار می‌کرد که پدرش از او خواست تا برای برادرانش غذا ببرد. آن‌ها در شهر دیگری مشغول خدمت سربازی بودند. وقتی داوود رسید، جالوت را دید که لشکر بنی‌اسرائیل را مسخره می‌کند. او از برخی از مردان آنجا پرسید: جایزه مردی که این غول را شکست دهد چیست؟ آن‌ها گفتند: «پاداش این است که شخص ثروت زیادی دریافت کند، با یکی از دختران پادشاه ازدواج کند، به علاوه مجبور به پرداخت مالیات نیست.» و توجه داوود را به خود جلب کرد. او متوجه شد که این نبرد ارزش جنگیدن دارد. مزایای بزرگی داشت. اما وقتی برادر بزرگ داوود، الیاب، شنید که او در مورد مبارزه با جالوت سؤال می‌کند، سعی کرد داوود را تحقیر کند. الیاب در مقابل مردان دیگر گفت: «داوود، تو اینجا چه‌کار می‌کنی، و با آن چند گوسفندی که قرار است از آن‌ها مراقبت کنی چه کردی؟» او سعی می‌کرد به داوود احساس کوچکی دهد و گفت: «داوود، تو بی‌اهمیتی. تو هرگز کار بزرگی انجام نخواهی داد.» حالا داوود یک شیر و یک خرس را با دستان خالی کشته بود.

من شک ندارم که او می‌توانست حساب الیاب را برسد. اما کتاب مقدس می‌گوید داوود برگشت و رفت. یکی از دلایلی که داوود کارهای بزرگی انجام داد این بود که می‌دانست در کدام نبردها شرکت کند. او می‌توانست وارد نزاع شود و سعی کند به الیاب ثابت کند که مهم است. اما اگر در آن درگیری شرکت می‌کرد، اگر طعمه را می‌گرفت، حواسش پرت می‌شد، وقت تلف می‌کرد و شاید هرگز با جالوت روبرو نمی‌شد و آن را شکست نمی‌داد.

فهرست مطالب کتاب

فصل یک: همه چیز خوبه
فصل دو: مراقب آرامش خودت باش
فصل سه: نگهبان روح
فصل چهار: با خودت صلح کن
فصل پنج: خدا حواسش به همه چیز هست
فصل شش: از قبل درست شده است
سؤالاتی برای بحث گروهی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن‌ ماندن در هر فصلی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-964-233-453-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرامش آگاهانه

مژگان رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
تمام کتابهای جول برایم لذت بخش است چون از قدرت بی نهایت خداوند نهربان صحبت میکند و باعث آرامش روحم میشود. همیشه شاکر خدا باش خداوند محافظ روح انسانهاست کافیه که از هیچ چیز نترسی و به خداوند توکل کنی. پیشنهاد میکنن حتما این کتاب رو بخوانی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آرامش آگاهانه

برای دریافت کتاب آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.