معرفی و دانلود کتاب آرزوها برآورده می‌شوند

عکس جلد کتاب آرزوها برآورده می‌شوند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرزوها برآورده می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرزوها برآورده می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرزوها برآورده می‌شوند

کتاب آرزوها برآورده می‌شوند نوشته‌ی آن ماری کاپالیجا، ماجرای اسب‌های تک شاخ کوچولویی را به تصویر می‌کشد که در جشن فوق‌العاده‌ی یکی از صمیمی‌ترین دوستانشان شرکت می‌کنند و روزی به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی را برای خود رقم می‌زنند.

موضوع کتاب آرزوها برآورده می‌شوند (My Little Pony: Wishes Do Come True) چیست؟

این کتاب از مجموعه داستان‌های اسب کوچولوی من، داستان اسب‌های پونی کوچولو و دوست‌داشتنی‌ست که در دنیای رویایی خود، با اتفاقات جالبی روبه‌رو می شوند. در این داستان پونی‌های کوچولو برای شرکت در جشن بهترین دوست‌شان آماده می‌شوند و ماجراهایی که تا روز جشن اتفاق می‌افتد، به جذابیت داستان اضافه می‌کند.

کتاب آرزوها برآورده می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

آن ماری کاپالیجا (Ann Marie Capalija) داستان دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده‌ی این کتاب را برای کودکان 5 و 6 ساله نوشته است.

در بخشی از کتاب آرزوها برآورده می‌شوند می‌خوانیم:

کهکشان به دوستانش در یادگیری حرکات کمک می‌کرد، حالا دیگر او کاملاً مطمئن بود که اسب‌های مهربون برای جشن بزرگ آماده هستند، سپس او لباس‌ها و زیورآلات خودش را بین دوستانش تقسیم کرد. آرزو برای حضور در جشن کاملاً آماده بود، او به دوستانش پیشنهاد کرد: بیایید یک زنگ تفریح داشته باشیم و کمی بادبادک‌بازی کنیم. کهکشان گفت: متأسفم آرزو جونم، من امروز خیلی سرم شلوغه. آرزو می‌دانست که کهکشان تمام سعی خود را می‌کند تا جشن امسال عالی برگزار شود، او بادبادکش را همان جا رها کرد که اگر کهکشان نظرش تغییر کرد بتواند با آن بازی کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرزوها برآورده می‌شوند
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-93752-0-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرزوها برآورده می‌شوند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آرزوها برآورده می‌شوند

برای دریافت کتاب آرزوها برآورده می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.