معرفی و دانلود کتاب حادثه فضایی‌ها: نمایشنامه عروسکی

عکس جلد کتاب حادثه فضایی‌ها: نمایشنامه عروسکی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حادثه فضایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حادثه فضایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حادثه فضایی‌ها: نمایشنامه عروسکی

منیره تهنیت در کتاب حادثه فضایی‌ها ماجرای سقوط یک سفینه‌ی فضایی به زمین و آشنایی اعضای آن با موجودات زمینی را بازگو می‌کند. در این سفر عجیب و شگفت‌انگیز آدم‌فضایی‌ها چیزهای زیادی درباره‌ی زمین یاد می‌گیرند. آن‌ها تصمیم دارند با کمک حیوانات زمینی، زودتر سفینه‌شان را تعمیر کنند تا بتوانند به سیاره خودشان برگردند.

درباره‌ی کتاب حادثه فضایی‌ها

نمایشنامه‌ها این قابلیت را دارند که با هدایت یک کارگردان و مشارکت تعدادی بازیگر یا عروسک‌گردان به اجرا دربیایند؛ به‌همین‌سبب اجرای برخی نمایش‌های هیجان‌انگیز در قالب گروه‌های دانش‌آموزی معمولاً با استقبال بالایی مواجه می‌شود.

درونمایه‌ی نمایشنامه‌ی حادثه فضایی‌ها، نوشته‌ی منیره تهنیت، ورود برخی فرازمینی‌ها به سیاره‌ی زمین و آشنایی آن‌ها با چند حیوان است که با زبانی طنزآمیز بیان شده است. در طول داستان، فضایی‌ها با نحوه‌ی زندگی در زمین و برخی غذاها آشنا می‌شوند و اطلاعات تازه‌ای کسب می‌کنند. باید دید سرانجام آن‌ها زمین را به عنوان محل سکونت جدیدشان خواهند پذیرفت یا دوباره به سیاره‌شان بازخواهند گشت.

شما می‌توانید بعد از خواندن کتاب حادثه فضایی‌ها با دوستانتان گروهی تشکیل بدهید و با ساده‌ترین امکانات این نمایش را در مدرسه یا خانه به اجرا درآورید.

کتاب حاضر را انتشارات پندار نیک پارسی منتشر کرده و در دسترس نوجوانان علاقه‌مند به نمایشنامه‌های ماجراجویانه قرار داده است.

کتاب حادثه فضایی‌ها مناسب چه کسانی است؟

مخاطب اصلی این اثر نوجوانانی هستند که به داستان‌های تخیلی علاقه دارند. اما گروه سنی کودک نیز می‌توانند از خواندن این قصه‌ی تخیلی لذت ببرند.

در بخشی از کتاب حادثه فضایی‌ها می‌خوانیم

دو فضایی روی لبه صحنه خوابیده‌اند در حالی که سفینه آن‌ها خراب شده است و به زمین سقوط کرده است. سپس آن‌ها به هوش می‌آیند و با حالتی گیج و سرگردان و با صدای آدم آهنی وارد صحنه می‌شوند: آی، واخ، آخ، ‌اوخ، س س سرم، ک ک کمرم، پاپا پام، اینجا کجاست؟ ما کجاییم؟ ‌ای وای یادم اومد، ما سقوط کرده بودیم! چه بلایی سر سفینه‌مون اومده؟! اینجا دیگه کدوم سیاره عجیبیه؟! این سفینه هم که دیگه به درد نمی‌خوره، باید بیندازیمش دور!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حادثه فضایی‌ها: نمایشنامه عروسکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-600-7036-25-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حادثه فضایی‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب حادثه فضایی‌ها

برای دریافت کتاب حادثه فضایی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.