معرفی و دانلود کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا

عکس جلد کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا

لیزا پاپادیمیتریو در کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا ماجرای سفر اسرارآمیز ایردسا، دوستش تینک و گیر افتادن آن‌ها داخل یک بطری شیشه‌ای را برایتان تعریف می‌کند. در این داستان آن‌ها سفر دریایی پر فرازونشیبی خواهند داشت و با موجودات ناشناخته‌ی بسیاری آشنا می‌شوند.

درباره‌ی کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا

ایردسا یک پری ماجراجوست که متأسفانه خودش را در دردسر بزرگی انداخته است. زندگی او تا قبل از اینکه همراه دوستش درون یک بطری زندانی شوند، نظم و مقررات خاص خودش را دارد و تازه بعد از این ماجراست که می‌فهمد در شرایط جدیدش نظم و ترتیب داشتن به هیچ کار او نمی‌آید.

شاید تابه‌حال در قصه‌های دیگر درباره‌ی ارتباط پری‌ها با شیشه‌های دربسته چیزهایی خوانده باشید. درواقع گذشتگان فکر می‌کردند که می‌شود پری‌ها را داخل شیشه گیر انداخت! البته موضوع اینجاست که کسی ایردسا و دوستش تینک را گیر نینداخته و آن‌ها با پای خودشان به درون بطری رفته‌اند! حالا تصور کنید پری‌های بیچاره بعد از این اتفاق چه حالی پیدا کرده‌اند. در داستان هیجان‌انگیز ناپدید شدن ایردسا در دریا (Irdessa Lost at sea) جزئیات همه‌ی این اتفاقات را خواهید خواند.

البته ایردسا شانس آورده که در سفر دریایی‌اش تنها نیست و دوستش تینک به عنوان ماجراجوترین پری دره‌ در کنار اوست تا با هم راهی سفر عجیب و غریبی شوند. آن‌ها در طول مسیر خود با موجودات افسانه‌ای زیادی چون ماهی‌های پرنده و پری دریایی‌های خودخواه آشنا می‌شوند و تجربیات تازه‌ای پیدا خواهند کرد.

بهتر است باقی داستان را از زبان لیزا پاپادیمیتریو (Lisa Papademetriou) بخوانید. این کتاب را انتشارات پندار نیک پارسی منتشر کرده و در دسترس کودکان علاقه‌مند به قصه‌های پریان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کودک پریان

در این مجموعه با سرزمینی افسانه‌ای آشنا می‌شوید که در آن پری‌ها همواره با یکدیگر مشغول بازی هستند و کودکان در آن همیشه کودک می‌مانند. جایی که در آن دره‌ای به نام دره‌ی پریان وجود دارد که مرکز ناکجاآباد است. در این مکان خارق‌العاده یک درخت بزرگ افرا هست که لابه‌لای شاخ و برگ‌هایش صدها پری آبی و بادی زندگی می‌کنند. جالب است بدانید که هریک از پری‌های این داستان استعداد منحصربه‌فردی دارند و کمی دورتر از خانه‌ی درختی‌شان، کبوتری زندگی می‌کند که روی تخمش خوابیده و مراقب پریان است. قانون دنیای پریان این است که تا وقتی تخم کبوتر مادر سالم باشد، هیچ‌کس در این دره پیر نخواهد شد. نام این مجموعه برگرفته از عنوان انگلیسی «Disney Fairies» است.

کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 6 تا 12 سالی است که به قصه‌های افسانه‌ای و ماجراجویانه علاقه دارند.

با لیزا پاپادیمیتریو بیشتر آشنا شویم

لیزا پاپادیمیتریو نویسنده‌ی پرفروش بسیاری از کتاب‌های کودکان و نوجوانان است که داستان‌های جذابی را برای این گروه سنی می‌نویسد.

در بخشی از کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا می‌خوانیم

داخل شکم تمساح پر از چیزهای جورواجور مانند شمعدان، خرس عروسکی و یک ساعت زنگ‌دار قرمز بود که مدام تیک‌تاک می‌کرد، هربار که تمساح دهانش را باز می‌کرد، بطری تا نزدیکی دهانش می‌رفت و باز می‌گشت. دو پری از این فرصت استفاده کردند و بطری را هل دادند و در مقابل چشم‌های از حدقه درآمده‌ی تمساح از دهانش خارج شدند. در همان لحظه ‌تینک گفت: «یک لاک‌پشت! شاید ما را به ساحل برساند!» بنابراین دو پری شروع به صدا زدن لاک پشت نمودند، اما او هاج‌وواج به آن‌ها زل زده بود و دست آخر هم رویش را برگرداند و دور شد! ‌صبح روز بعد تینک به محض بیدار شدن فریاد زد: «ساحل!» اما ناگهان موج بزرگی بطری را به هوا بلند کرد و به شدت به سمت صخره‌ی بزرگی پرتاب نمود، اما خوشبختانه بطری با صخره برخورد نکرد، و لحظه‌ای بعد آن‌ها زیباترین موجود دریایی را در مقابل چشمانشان دیدند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا
نویسنده
مترجممنیره تهنیت
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-7036-08-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا

برای دریافت کتاب ناپدید شدن ایردسا در دریا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.