معرفی و دانلود کتاب پهلوون مچل: نمایشنامه عروسکی

عکس جلد کتاب پهلوون مچل: نمایشنامه عروسکی
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پهلوون مچل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پهلوون مچل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پهلوون مچل: نمایشنامه عروسکی

این کتاب نمایشنامه‌‌ای عروسکی با محوریت شخصیت‌های معروفی چون مرشد، مبارک و دختر شاه پریون است. منیره تهنیت در کتاب پهلوون مچل از ظرفیت داستان‌های فولکلور ایرانی استفاده کرده و نمایشنامه‌ای با موضوع اجتماعی و لحن طنزآمیز نوشته است.

درباره‌ی کتاب پهلوون مچل

ممکن است هنگام خواندن این نمایشنامه حس کنید بعضی از شخصیت‌های آن را از پیش می‌شناسید؛ چراکه این اثر برداشتی آزاد از قصه‌های سنتی ایرانی است. در کتاب پهلوون مچل، نوشته‌ی منیره تهنیت، ماجرای تلاش پهلوان قصه برای به دست آوردن دختر شاه پریون را می‌خوانید و خواهید دید او چطور تن به خواسته‌های ریز و درشت دختر رویاهایش می‌دهد. به علاوه حضور شخصیت مبارک، به عنوان غلام حلقه‌به‌گوشی که اتفاقاً اصلاً حرف‌گوش‌کن نیست، به جذابیت این اثر افزوده است.

این نمایشنامه درونمایه‌ای اجتماعی و در عین حال عاشقانه دارد و ازجمله ویژگی‌های آن مقایسه میان معیارهای گذشته و زمان حال است که طنزی اجتماعی در زبان آن به وجود آورده.

شما می‌توانید نمایشنامه‌ی عروسکی پهلوون مچل را با کمک گروه دوستان و آشنایانتان به اجرا در آورید. کافی است کمی ابتکار به خرج دهید و با ابزار و وسایل ساده و در دسترسی چون مقوا، دکمه‌های پلاستیکی، ماژیک و... شخصیت‌های عروسکی‌تان را بسازید و نمایش خانگی‌تان را روی صحنه ببرید.

کتاب پهلوون مچل را انتشارات پندار نیک پارسی در دسترس علاقه‌مندان به نمایشنامه‌های ایرانی قرار داده است.

کتاب پهلوون مچل مناسب چه کسانی است؟

مخاطب اصلی این اثر نوجوانانی هستند که به نمایشنامه‌های سنتی ایرانی علاقه دارند. همچنین کودکان و دیگر علاقه‌مندان به ادبیات فولکلور می‌توانند از خواندن این اثر لذت ببرند.

در بخشی از کتاب پهلوون مچل می‌خوانیم

پهلوون: هیچی، رفتم تو زیرزمین ننم گشتم دیدم هیچی جز تار عنکبوت پیدا نمی‌شه، بعد هم روش یه برچسب زدم که این اکسیر جوونیه و هرکس استفاده کنه بیست سال جوون‌تر می‌شه، مَخلص کلوم، همه بسته‌ها تو چند ساعت فروش رفت!
دختر شاه پریون: می‌دونی چیه پهلوون، حالا که مو کاشتی و سر و وضعتم درست‌وحسابی شده، این دماغت خیلی تو ذوق می‌زنه، اگه اینو هم سربالا کنی خیلی خوب می‌شه!
پهلوون کچل: باشه آبجی الساعه برمی‌گردم.
پهلوون کچل: ما اومدیم.
دختر شاه پریون: اوکی.
پهلوون کچل: چی گفتی آبجی؟
دختر شاه پریون: اوکی یعنی باشه، معلومه که یه کلمه هم انگلیسی بلد نیستی! اگه زبان انگلیسی هم یاد بگیری، دیگه همه چیز تموم می‌شی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پهلوون مچل: نمایشنامه عروسکی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار نیک پارسی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-600-7036-24-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پهلوون مچل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پهلوون مچل

برای دریافت کتاب پهلوون مچل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.