معرفی و دانلود کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن

عکس جلد کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن

کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن، تمامی اطلاعات لازم برای برطرف کردن مشکلات دوربین‌های کانن را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌‌دهد. تامس تامسی، نویسنده‌ی کتاب، رویکردی تمام‌و‌کمال برای تعمیر مدل‌های مختلف دوربین‌های عکاسی کانن در این اثر داشته است. پس از مطالعه‌ی کتاب، به‌راحتی می‌توانید انواع دوربین‌های عکاسی کانن را تعمیر کنید.

درباره‌ی کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن

کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن (Camera Maintenance & Repair)، اطلاعاتی سودمند در اختیار تعمیرکارهای حرفه‌ای و تازه‌کارها قرار می‌دهد. تامس تامسی (Thomas Tomosy)، نویسنده‌ی کتاب، این اثر را با در نظر داشتن رفع مشکلات الکترونیک و مکانیکی دوربین‌های کانن تدوین کرده است. این کتاب اصول پایه‌ای تعمیر دوربین عکاسی را به مخاطب آموزش می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب، پیش‌نیازهای تعمیر، بهترین روش‌ها برای آغاز تعمیر، شیوه‌های سریع برای رفع مشکل دوربین عکاسی و بایدها و نبایدهای تعمیر دورین‌های عکاسی کانن را فرا می‌گیرید. تکنیک‌های تمیز کردن دوربین عکاسی و باز کردن کلی قطعات را نیز به آموزش‌های کتاب اضافه کنید.

نویسنده در این کتاب توضیح می‌دهد که کانن، دوربین‌های عکاسی بی‌شماری روانه بازار کرده است و به‌رغم طیف گسترد‌ه‌ی دوربین‌های کاننِ موجود در بازار، روش تعمیر این دوربین‌ها تقریباً به هم شباهت دارد. شیوه‌هایی که نویسنده در کتاب آموزش تضمینی دوربین‌های عکاسی کانن مطرح کرده، فراگیر است و برای رفع اشکال بیشتر مدل‌های کانن کاربرد دارد. در کنار مدل‌های معمولی، نویسنده در این کتاب به روش‌هایی برای تعمیر دوربین‌های حرفه‌ای کانن نیز اشاره کرده است. کتاب پیش رو فقط برای تعمیر دوربین‌های کانن نیست، در این کتاب روش‌هایی برای ساخت تجهیزات آزمایشِ کیفیت و کارکردِ درستِ قسمت‌های مختلف دوربین‌های عکاسی کانن مطرح شده است.

نویسده در کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن، روش‌هایی برای تعویض پنل بالایی دوربین Canon EOS 5D Mark II به خواننده آموزش می‌دهد. تعویض بلندگوی داخلی، تعویض پنل جلویی، تعویض پنل پشتی، تعویض باتری، تعویض باتری ساعت، تعویض ال‌.‌سی.‌دی و تعویض دکمه‌های پشتی مدل دوربینی که به آن اشاره کردیم، از دیگر آموزش‌های این کتاب به حساب می‌آید.

نویسنده در کنار معرفی روش‌هایی برای تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن، بخش‌هایی از این کتاب را به پاسخ‌هایی برای پرسش‌های رایج درباره‌ی رفع اشکال دوربین‌های کانن اختصاص داده است. آموزش‌های کتاب با روش‌هایی برای تعمیر باتری داخلی و برد اصلی دوربین Canon EOS 5D Mark III، ادامه پیدا می‌کند. بخش دیگر کتاب به آموزش تعویض مجموعه‌ی چرخان صفحه‌ی نمایش، جداسازی پوشش عقب و تعویض پوشش پلاستیکی محافظ صفحه‌نمایش پشتیِ دوربین Canon EOS 60D، اختصاص دارد. در ادامه نویسنده به روش‌هایی برای تعویض سنسور تصویر، تعویض صفحه‌نمایش آنالوگ، تعویض پنل جلویی و بالای بدنه، تعویض پورت میکروفن، تعویض پنل بدنه‌ی پشتی و تعویض صفحه‌نمایش ال‌.‌سی.‌دیِ پشتِ دوربین Canon EOS 6D می‌پردازد.

قابل ذکر است که خواننده با مطالعه‌ی کتاب حاضر، شیوه‌ی تعویض لنز دوربین، چشمی، کاور بالایی، قسمت سه‌پایه، هات‌شو و فلش را نیز آموزش می‌بیند. در کنار مدل‌‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، نویسنده در این کتاب به شیوه‌هایی برای تعمیر چندین مدل دیگر از معروف‌ترین دوربین‌های عکاسی کانن نیز پرداخته است.

اطلاعات کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن با تصاویری گویا و ساده پیش روی خواننده قرار گرفته است. علیرضا حقیقت باکشاورز و امید مرادی ثابت، مترجمین این اثر هستند. کتاب حاضر را انتشارات نبض دانش روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌‌های عکاسی کانن برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن، مخاطب اصلی این کتاب به حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن می‌خوانیم

- روی دوربینم قهوه ریخته و به درستی روشن نمی‌شود، آیا می‌توان آن را تعمیر کرد؟

- شاید بتوان آن را تعمیر کرد، اما اگر دوربین شما دارای گارنتی می‌باشد می‌توانید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. اما بعد از این فرایند لطفاً سریعاً باتری را برداشته و دوربین را در یک جای مناسب قرار دهید تا کاملاً خشک شود و اگر بعد از خشک شدن باز هم به درستی عمل نکرد باید با دقت بیشتری دوربین را باز کرده و قسمتی که مستقیماً توسط قهوه خیس شده است را مورد بررسی قرار دهید.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات بخش‌های الکترونیکی
تکنیک‌های عیب‌یابی بخش‌های الکترونیکی
استفاده از مولتی‌متر برای تست بخش‌های الکترونیکی
تعمیر دوربین‌های DSLE کنون
تعمیر دوربین CANON EOS 300D
تعمیر دوربین CANON EOS 40D
تعمیر CANON EOS 5D MARK II
تعمیر دوربین CANON EOS 60D
تعمیر دوربین CANON EOS 6D
تعمیر دوربین CANON EOS 70D
تعویض برد اصلی لنز CANON EOS 70D
تعمیر دوربین CANON EOS 7D
تعمیر دوربین CANON EOS REBEL T1I / 500D
تعمیر دوربین CANON EOS REBEL T2I / 550D
تعمیر دوربین CANON EOS REBEL T3I / 600D
تعمیر دوربین CANON EOS REBEL T4I / 650D
تعمیر دوربین 1200D CANON EOS REBEL T5
تعمیر دوربین CANON EOS REBEL T6I
تعمیر دوربین CANON EOS REBEL XSI

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن
نویسنده
مترجمامید مرادی ثابت، علیرضا کشاورز باحقیقت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات342
زبانفارسی
شابک978-622-7848-18-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن

برای دریافت کتاب آموزش تضمینی تعمیر دوربین‌های عکاسی کانن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.