معرفی و دانلود کتاب کار عمیق

عکس جلد کتاب کار عمیق
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کار عمیق

در جهانی که روز به روز به تعداد تمرکززدایان ذهن ما افزوده می‌شود، چگونه می‌توانیم دقت و کارایی خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم؟ کال نیوپورت در کتاب کار عمیق که به‌عنوان اثری پرفروش شناخته می‌شود، می‌کوشد پاسخی عملی برای این پرسش اساسی ارائه دهد.

درباره‌ی کتاب کار عمیق

در طول روز و حین کار چه عواملی تمرکز شما را مختل می‌کند؟ چگونه می‌توان به بالاترین میزان بهره‌وری در انجام کارها دست پیدا کرد؟ اگر شما هم در شمار کسانی هستید که در حیطه‌ی تمرکز با مشکل مواجه‌اند، با خواندن این کتاب و انجام دستورالعمل‌های آن می‌توانید زندگی خود را دستخوش تغییری بزرگ سازید. کال نیوپورت (Cal Newport) در کتاب کار عمیق (Deep Work) راهنمایی‌های مفید و سازنده‌ای دراین‌باره برای شما دارد.

حفظ تمرکز یکی از باارزش‌ترین مهارت‌های فردی به شمار می‌رود که روز‌به‌روز با سرعتی فزاینده در حال کمیاب شدن است. اگر به این مهارت تسلط داشته باشید، به نتایج فوق‌العاده‌ای در زندگی خود دست خواهید یافت. کتاب کار عمیق که اکنون نسخه‌ی الکترونیکی آن در اختیار شماست، راهنمایی آزموده درباره‌ی این مسئله است که چگونه از حواس‌پرتی‌های گوناگون حین کار جلوگیری کنید. هنگامی که احساس می‌کنید روز شما از کنترلتان خارج شده است، پیدا کردن آن حلقه‌ی مفقوده‌ی زنجیر بهره‌وری ممکن است دشوار به نظر برسد. اما اگر بتوانید بر خود مسلط باشید و شرایط را به بهترین نحو مدیریت کنید، آن حلقه‌ی مفقوده را در دستان خود خواهید یافت. کال نیوپورت در کتاب کار عمیق شما را در این مسیر یاری می‌کند.

بر اساس تحقیقات انجام‌شده از سوی دکتر لری روزن، استاد بازنشسته‌ی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، یک دانشجوی معمولی از هر پانزده دقیقه‌ای که به مطالعه اختصاص می‌دهد، دست‌کم پنج دقیقه دچار حواس‌پرتی می‌شود. بیشتر ما با پیام‌های متنی، تماس‌های تلفنی و یا اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی تمرکز خود را ولو برای دقایقی کوتاه از دست می‌دهیم. کتاب کار عمیق درست برای جلوگیری از چنین شرایطی به رشه‌ی تحریر درآمده است.

در زمانه‌ای که گوشی‌های تلفن همراه به‌مثابه‌ی عضوی جدانشدنی از ما به حساب می‌آیند و انفصال از شبکه‌ی جهانی ما را دچار احساس ترس و ناامنی می‌کند، حفظ تمرکز و جلوگیری از حواس‌پرتی می‌تواند بسیار دشوار باشد. اما باید بدانید که با امری غیرممکن روبه‌رو نیستید. کال نیوپورت در اثری که اکنون پیش روی شماست می‌کوشد اصول چهار قاعده‌ی اساسی را دراین‌باره در اختیار شما قرار دهد. مطالعه‌ی کتاب کار عمیق، نقطه‌ی پایانی برای حواس‌پرتی‌های شما خواهد بود. گفتنی‌ست امید مرادی‌ثابت این اثر را ترجمه و انتشارات امتیاز آن را منتشر کرده است.

افتخارات کتاب کار عمیق

  • پرفروش‌ترین کتاب تجاری از دیدگاه ژورنال وال‌استریت
  • بهترین کتاب تجاری از سوی آمازون در ژانویه‌ی 2016

نکوداشت‌های کتاب کار عمیق

  • کتاب کار عمیق جزو کتاب‌های مورد علاقه‌ی من است. این کتاب به‌واقع زندگی مرا دستخوش تغییرات مهمی کرد. یقین دارم که برای شما هم بدین صورت خواهد بود. (برت مک کی، نویسنده)

  • کتاب کار عمیق شما را برای پرورش تمرکزتان آماده کرده و اقدامات عملی فوری را برای داشتن یک ذهن متمرکز در زندگی به شما پیشنهاد می‌کند. (آدام ام. گرانت، نویسنده)

  • کتاب جدید و هیجان‌انگیز کال نیوپورت، شما را راهنمایی می‌کند تا بتوانید در هر محیطی، بدون این که حواستان پرت شود، یادگیری سریع و عملکردی قوی داشته باشید. این کتاب را به مثابه‌ی یک ابزار کاربردی ببینید و برنامه‌ی عملی خود را با آن شروع کنید. (دانیل اچ. پینک، نویسنده)

  • کال نیوپورت خردمندانه‌ترین و شگفت‌انگیزترین مجموعه از پیشنهادات عملی و کارآمدی را ارائه می‌دهد که من برای بازیابی قدرت ذهن خود از آن استفاده کرده‌ام. (متیو بی. کرافورد، نویسنده)

  • کال نیوپورت با نگارش این اثر به مقام و مرتبه‌ای استثنایی در عرصه‌ی نویسندگان کتاب‌های خودیاری رسیده است. (نیویورک تایمز)

کتاب کار عمیق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی، خودیاری و خودشکوفایی علاقه دارید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کال نیوپورت بیشتر آشنا شویم

کالوین سی. نیوپورت در سال 1982 چشم به جهان گشود. این نویسنده‌ی آمریکایی در دانشگاه جورج تاون به تدریس رشته‌ی علوم کامپیوتر مشغول است. کال نیوپورت همواره در برنامه‌های تلویزیونی، همایش‌های موفقیت و همچنین پادکست‌های انگیزشی حضوری اثرگذار داشته است و می‌کوشد از این طریق به آحاد مختلف مردم جامعه کمک کند. از دیگر آثار منتشرشده‌ی این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز می‌توان به عناوینی همچون «آن‌قدر خوب که نتوانند نادیده‌ات بگیرند»، «چگونه دانشجوی حرفه‌ای باشیم؟» و «مینیمالیسم دیجیتال» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب کار عمیق می‌خوانیم

ریک فرر آهنگر است. او متخصصِ ساخت وسایل فلزی قدیمی و قرون وسطایی است و در مورد کارش می‌گوید: «من تمام وسایل را با دست خودم می‌سازم و از ابزاری استفاده می‌کنم که بدون محدود کردن خلاقیتم، زوربازویی که نیاز دارم را چند برابر می‌کند. کاری که من صد بار دمیدن در کوره به طور دستی انجام می‌دهم می‌تواند با یکبار دمیدن با یک دستگاه بزرگ انجام شود. به همین دلیل درتمام کارهایم گواهی می‌دهند که چه دست‌هایی آن‌ها را خلق کرده است». در سال 2012، شبکه‌ی پی‌بی‌اس، مستندی درمورد دنیای ریک فرر تهیه کرد. از این مستند متوجه شدیم که ریک در یک انبار در حومه‌ی ویسکانسین که فاصله‌ی زیادی با مناظر استورجن بی‌در دریاچه‌ی میشیگان ندارد، کار می‌کند.

فرر معمولاً درهای کارگاهش را برای بیرون راندن گرمای کوره باز می‌گذارد. عرق ریختن او در مزرعه به تصویر کشیده شد. منظره‌ای که دیده می‌شد بسیار شاعرانه بود اما کاری که فرر می‌کرد در نگاه اول زمخت و وحشیانه به نظر می‌رسید. در آن مستند، فرر مشغول ساختن یک شمشیر از دوره‌ی وایکینگ‌ها بود و کارش را با ذوب کردن آهن به روشی که هزار و پانصد سال پیش مرسوم بود، آغاز کرد. در نتیجه یک شمش فولادی به ضخامت سه چهار گوشی هوشمند امروزی که روی هم باشند تولید شد.

این شمش قطور باید به شکل یک تیغه‌ی بلند صیقلی درمی‌آمد. فرر با روش خودش شمش را حرارت می‌داد، با چکش روی آن می‌کوبید، آن را زیر و رو می‌کرد، دوباره می‌کوبید و باز آن را داخل شعله‌های آتش می‌برد تا همین روند را دوباره تکرار کند. در همین حال رو به دوربین می‌گفت: «این قسمت از کار واقعاً سخت است». راوی مستند گفت که این کوبیدن هشت ساعت طول می‌کشد تا بالاخره تیغه به شکل دلخواه دربیاید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: مفهوم
فصل اول: کار عمیق، ارزشمند است
فصل دوم: کار عمیق، کمیاب است
فصل سوم: کار عمیق، معنادار است
بخش دوم: قواعد
قاعده‌ی اول: عمیق کار کنید
قاعده‌ی دوم: از حوصله سر رفتن و خستگی استقبال کنید
قاعده‌ی سوم: شبکه‌های اجتماعی را ترک کنید
قاعده چهارم: امور سطحی را از بین ببرید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کار عمیق
نویسنده
مترجمامید مرادی ثابت
ناشر چاپینشر امتیاز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات222
زبانفارسی
شابک978-622-5670-65-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کار عمیق

Morteza Kordi
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
هرکس میخواد به موفقیت برسه این کتاب رو بخونه و البته مهم تر از ان به نکاتی که نگارنده میگه عمل کنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کار عمیق

برای دریافت کتاب کار عمیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.