معرفی و دانلود کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5)

عکس جلد کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5)
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5)

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5) اثری از مارک ایستمن درمورد آموزش سخت‌‌افزار است که به مخاطبان روش‌های اصولی و کاربردی‌ای را می‌آموزد که مخاطبان با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانند دستگاه بازی خود را تعمیر و دوباره از آن استفاده کنند.

درباره‌ی کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5)

کتابِ کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) (Powerful Playstation 2 Repair Guide) که توسط نویسنده‌ی آمریکایی، مارک ایستمن (Mark Eastman) نوشته شده اطلاعاتی مفید و عملی در باب پلی‌استیشن به مخاطبان آموزش می‌دهد تا زمانی که دستگاه از لحاظ سخت‌افزاری دچار مشکل شد، بی‌آنکه نیاز به تعویض یا خرید دستگاه جدید باشد، بتوانند به‌راحتی آن را تعمیر کنند. در واقع این کتاب راه‌گشا با آموزش مرحله‌به‌مرحله، استفاده از عکس برای توضیح بخش‌های جانبی دستگاه و همچنین نثری شیوا و روان به شما هر آنچه که برای تعمیر دستگاه پلی‌استیشن خود نیاز دارید آموزش می‌دهد.

این کتاب به شما می‌گوید که دیگر نباید نگران دستگاه‌های پلی‌استیشن خود باشید، چراکه با اطلاعاتی که این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان گفت نودوپنج درصد مشکلات سخت‌افزاری‌ای که در این دستگاه‌ها به وجود می‌آید به‌راحتی قابل‌تعمیر خواهند بود. تنها چیزی که شما نیاز دارید تا دوباره از دستگاه پلی‌استیشن خود استفاده کنید، دانستن اطلاعاتی اصولی و پایه‌ای در باب قطعات، ابزارها، روابط سخت‌افزاری دستگاه است و این اطلاعات را مارک ایستمن در کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) در اختیار شما قرار داده است.

مجموعه‌ای از مشکلات وجود دارد که کاربران پلی‌استیشن در هنگام استفاده از این دستگاه ممکن است با آن مواجه شوند. این کتاب گام‌به‌گام مراحلی را برای شما توضیح داده که دیگر نیاز نباشد برای تعمیر دستگاه خود هزینه‌های اضافی کنید و به جای آنکه دستگاه خود را بعد از چند هفته از مغازه‌ها دوباره تحویل بگیرید، با خواندن این کتاب و اسفاده از تعدادی وسایل ساده می‌توانید در طول چند ساعت یا حتی چند دقیقه دستگاه پلی‌استیشن خود را تعمیر کنید و دوباره از بازی کردن با آن لذت ببرید.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) اثر مارک ایستمن به چه مشکلاتی در دستگاه‌های شما می‌پردازد؟ احتمالاً با مشکلاتی چون گیر کردن سی دی در دستگاه یا باز نشدن محل قرارگیری سی دی مواجه شده‌اید یا زمانی که فن دستگاه‌تان صداهای عجیبی می‌دهد که ممکن است تصور کنید که دستگاه شما ممکن است بسوزد یا برای درست شدن آن باید به جایی مراجعه کنید. این کتاب همه‌ی این مشکلات را به نحوی حل می‌کند که دیگر هیچ نگرانی‌ای احساس نکنید. همچنین دیگر مشکل مهم و مشترکی که کتاب به آن می‌پردازد موقعیتی است که دستگاه شما روشن نمی‌شود و هرچه تلاش می‌کنید نمی‌توانید آن را روشن کنید، ایستمن برای شما راهکارهای بسیار ساده‌ای ارائه داده است که با انجام درست آنان دوباره دستگاه روشن خواهد شد. داشتن کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) از مارک ایستمن مانند این است که در کنار خود و در خانه یک تعمیرکار حرفه‌ای داشته باشید.

حتی اگر دستگاه‌تان دچار مشکلات سخت‌ افزاری‌ای است که نمی‌توانید در خانه آنان را حل کنید، باز هم نگران نباشید؛ چراکه در کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) مارک ایتسمن (Mark Eastman) به شما گزینه‌ها و روش‌هایی را آموزش می‌دهد که احتمالاً از دانستن آنان تعجب خواهید کرد. مارک ایستمن بر آن است تا به شما کم‌هزینه‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها را آموزش دهد. پس دیگر لازم نیست برای آگاهی از وضعیت دستگاه خود از افرادی کمک بگیرید که ممکن است منفعت شما برای‌شان مهم نباشد، تنها کافی است تا یک‌بار این کتاب را ورق بزنید و خودتان را به یک تعمیرکار حرفه‌ای پلی‌استیشن تبدیل کنید.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) را انتشارات نبض دانش به انتشار رسانده است.

کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی‌استیشن (PS1 - PS5) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کاربران دستگاه پلی‌استیشن و کسانی که می‌خواهند از مراجعه به مغازه‌های تعمیر دستگاه جلوگیری کنند پیشنهاد می‌شود. این کتاب همچنین برای تعمیرکاران دستگاه پلی استیشن نیز کتاب مفیدی است.

در بخشی از کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5) می‌خوانیم

مواد براقی که پردازنده را می‌پوشاند فلز مایع پلی آلیاژی می‌باشد که رابط حرارتی با کارایی بسیار بالایی می‌باشد. فلز مایع در میان مودرها و اورکلاکرهای رایانه‌های شخصی بسیار محبوب می‌باشد زیرا رسانای بسیار کارامد با گرمای بسیار بالیی می‌باشد و بطور قابل توجهی کارآمدتر از خمیرها و بتانه‌های حرارتی معمولی هستند. یا به بیان دیگر این تراشه‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند و حالت گرافیکی زیباتری را می‌سازند. اما این رساناهای حرارتی بصورت ناخواسته مقداری رسانای الکتریکی ایجاد می‌کنند و در نتیجه هنگام کار بسیار مراقب باشید.

سونی در همین جهت محفظه‌ای را برای کیسه‌ای عایق بندی شده با بالشتک فوم ایجاد نموده تا فلز مایع سطح تراشته را محصور نگه دارد و تا زمانی که کاری به آن نداشته باشید در محل مناسب و امنی قرار دارد.

فهرست مطالب کتاب

نحوه استفاده از کتاب
تعمیر پلی استیشن 5
تعمیر PS4 PRO
تعمیر PlayStation 3 Slim
تعمیر پلی استیشن 2 اسلیم
تعمیر پلی استیشن 1
منابع و ماخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5)
نویسنده
مترجمعلیرضا کشاورز باحقیقت، امید مرادی ثابت
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات459
زبانفارسی
شابک978-622-7848-07-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سخت افزار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5)

برای دریافت کتاب کامل‌ترین مرجع تخصصی تعمیر پلی استیشن (PS1 - PS5) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.