معرفی و دانلود کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ

برای دانلود قانونی کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در عصر حاضر، به یک رشته‌ی تخصصی و البته به‌شدت پرطرفدار و درآمدزا تبدیل شده است. کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ اثر رایان دایس و راس هنبری به شما خواهد آموخت که چگونه بازارهای دیجیتال و رسانه‌های کارآمد را برای رونق بخشیدن به کسب‌وکارتان شناسایی کنید و مشتری‌ها و دنبال‌کنندگان وفاداری داشته باشید.

درباره‌ی کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ فارغ از اینکه یک گرایش دیجیتالی است، یک فرآیند مؤثر بازاریابی نیز محسوب می‌شود؛ ازاین‌رو ضروری است که برای فهم و یادگیری آن رویکرد کامل و صحیحی نسبت به موضوع بازاریابی داشته باشید. کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing for dommies) اثر رایان دایس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ henneberry) با ارائه‌ی کلیات کارآمد در این حوزه می‌تواند یاری‌گر شما باشد. این اثر کاربردی در حوزه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، ابزارهای مناسب را به شما معرفی می‌کند و علاوه بر آن نحوه‌ی استفاده از ابزارهای گوناگون را برای پیشرفت در زمینه‌ی بازاریابی و کسب درآمد، آموزش می‌دهد.

در کتاب حاضر با ابزارهایی آشنا می‌شوید که برای گشودن اولین دروازه‌های ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال به آن نیاز خواهید داشت. در کنار آن، متوجه می‌شوید که ابزارهای دیجیتال چگونه در توسعه‌ی دامنه‌ی برند شما تأثیرگذار خواهند بود.

کتاب آچار فرانسه‌ی دیجیتال مارکتینگ از 5 بخش و 16 فصل تشکیل شده است. نخستین بخش کتاب با عنوان آشنایی با دیجیتال مارکتینگ به مباحثی نظیر درک سفر مشتری، ایجاد نماد مشتری (آواتار) و مواردی که باید در نماد مشتری در نظر بگیرید می‌پردازد. در همین بخش آغازین، نویسندگان شیوه‌ی انتخاب کمپین بازاریابی صحیح را نیز بررسی کرده‌اند و از تعیین اهداف بازاریابی، مشخص کردن یک کمپین دیجیتال مارکتینگ، کنار هم قرار دادن یک کمپین دیجیتال مارکتینگ کارا، تعریف سه نوع کمپین و... سخن گفته‌اند. ایجاد پیشنهادهای فروش برنده نیز از دیگر موضوع‌هایی است که ذیل این بخش طرح شده است.

استفاده از محتوا برای جذب طرفدار، دنبال‌کننده و مشتری عنوان دومین بخش کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ است. رایان دایس و راس هنبری در سه فصل مختص به این بخش نکات مهمی را در مورد ایجاد بازاریابی محتوایی ایده‌آل، مقاله‌نویسی در زمینه‌ی کسب‌وکار و انواع ایده برای خلق محتوا، ذکر کرده است.

بخش سوم اثر پیشِ رو به یکی از مباحث مهم در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال یعنی ایجاد ترافیک برای وب‌سایت پرداخته است. این بخش 7 فصل دارد و در آن‌ها در مورد ایجاد صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا، ایجاد ترافیک به‌واسطه‌ی بازاریابی جست‌وجو، قدرت‌بخشی به شبکه‌های اجتماعی خود، استفاده از ترافیک پولی و بازاریابی ایمیلی موفق صحبت شده است.

سنجش، آنالیز و بهینه‌سازی کمپین‌ها موضوع محوری چهارمین بخش کتاب آچار فرانسه‌ی دیجیتال مارکتینگ به‌شمار می‌رود. نویسندگان نکات کارآمدی را در مورد محاسبات و اداره‌ی کسب‌وکار مبتنی بر داده و بهینه‌سازی کمپین‌های شما برای به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، بیان کرده‌اند.

در نهایت نویسندگان در بخش آخر کتاب آچار فرانسه‌ی دیجیتال مارکتینگ ده اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ را برمی‌شمرند و برای تکمیل آن از ده مهارت دیجیتال مارکتینگ برای افزودن به رزومه‌ نام می‌برند همینطور ده ابزار اساسی برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ را برای شما فهرست می‌کنند.

اگر قصد دارید به حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ وارد شوید یا چند پله از جایگاهی که اکنون در آن قرار دارید پیش‌روی کنید،‌ حتما کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ را بخوانید و از راهنمایی‌های بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

محسن ارژنگ، پریسا اکبریان و حسین محمدعلی این کتاب را ترجمه کرده‌اند و چاپ و انتشار آن را مؤسسه‌ی دیباگران تهران برعهده داشته است.

کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهیم؟

مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی مدیران‌، صاحبان کسب‌وکار و افراد فعال در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ مناسب است.

در بخشی از کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ می‌خوانیم

از حالا به بعد، تاکتیک‌ها و استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را از طریق هماهنگ کردن آن‌ها با اهداف،‌ در سه نوع اصلی کمپین: به‌دست‌آوری مشتری، کسب درآمد پولی و مشارکت، برنامه‌ریزی کنید. و از این به بعد هرگز دوباره تصمیم نخواهید گرفت که یک حساب جدید شبکه‌های اجتماعی، بدون مشخص کردن هدف نهایی آن‌، باز کنید. بسیاری از کارآفرینان و بازاریابان که از دیجیتال مارکتینگ ناامید شده‌اند،‌ تصویر بزرگ‌تر را نمی‌بینند.

بازاریابان دیجیتالی ناامید، متوجه نمی‌شوند که بلاگ‌نویسی راهکار فوق‌العاده‌ای برای افزایش هشیاری است. اما تقریبا برای سودآوری بی‌حاصل است. آن‌ها درک نمی‌کنند که پست کردن و ارتباط برقرار کردن با مشتریان در یک صفحه فیس‌بوک مربوط به کسب‌وکار می‌تواند یک اجتماع مشارکتی پدید بیاورد و یا بهتر از آن، راهی موثر جهت کسب مشتریان بالقوه باشد.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
فصل 1: درک سفر مشتری
فصل 2: انتخاب کمپین بازاریابی صحیح
فصل 3: ایجاد پیشنهادهای فروش برنده
بخش 2: استفاده از محتوا برای تولید طرفدار، دنبال‌کننده و مشتری
فصل 4: در مسیر ایجاد بازاریابی محتوایی ایده‌آل
فصل 5: مقاله‌نویسی در زمینه کسب‌وکار
فصل 6: 57 ایده برای خلق محتوا
بخش 3: ایجاد ترافیک برای وب‌سایت
فصل 7: ایجاد صفحات فرود با نرخ تبدیل بالا
فصل 8: ایجاد ترافیک به‌واسطه بازاریابی جستجو
فصل 9: قدرت بخشی به شبکه‌های اجتماعی خود
فصل 10: استفاده از ترافیک پولی
فصل 11: بازاریابی ایمیلی موفق
بخش 4: سنجش، آنالیز و بهینه‌سازی کمپین‌ها
فصل 12: محاسبات: اداره کسب‌وکار مبتنی بر داده
فصل 13: بهینه‌سازی کمپین‌های شما برای حداکثرکردن نرخ بازگشت سرمایه (ROI)
بخش 5: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 14: ده اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
فصل 15: ده مهارت دیجیتال مارکتینگ برای افزودن به رزومه خود
فصل 16: ده ابزار اساسی برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ
نویسنده،
مترجممحسن ارژنگ، پریسا اکبریان، حسین محمدعلی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات333
زبانفارسی
شابک978-622-218-390-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۷۸۰۰۰ ۷۰,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ

برای دریافت کتاب آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.