معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال

همان‌طور که از عنوان خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی راس هنبری و رایان دیس برمی‌آید، در این اثر به شبکه‌های اجتماعی و فرصت‌های موجود در آن‌ها برای رشد کسب‌وکارها پرداخته می‌شود. با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌توان راهکارهای بازاریابی را آموخت و به سوی موفقیت شغلی گام برداشت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال مفهومی است که در سال‌های اخیر و با توسعه‌ی عرصه‌ی ابزارهای دیجیتال، نقش پررنگی در میزان موفقیت کسب‌وکارها داشته است. با توجه به این موضوع که شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای دیجیتال، کانون توجه مشتریان امروز است، تمرکز بر آن اهمیت ویژه‌ای دارد. ازآنجاکه فضای اینترنت جایی برای دسترسی به مشتریان احتمالی و مشتریان واقعی است، برای اغلب کسب‌وکارها فعالیت در فضای شبکه‌های اجتماعی یک ضرورت است و این امر، بدون داشتن شناخت از محیط سوشال مدیا میسر نمی‌شود.

خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی راس هنبری و رایان دیس، منبعی برای آموزش قواعد بازاریابی دیجیتال و ظرافت‌های کار تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی است. در حال حاضر، شبکه‌های اجتماعی مختلفی میان کاربران محبوب است که هرکدام، چارچوب‌ها و قواعد خاص خود را دارند. سبک محتوا در این پلتفرم‌ها، یک‌شکل و یکسان نیست و هرکدام دسته‌ی به‌خصوصی از کاربران را مخاطب خود فرض کرده‌اند. دانستن این مورد که باید در کدام شبکه‌ی اجتماعی فعالیت کنیم و چه مخاطبانی را هدف قرار دهیم اهمیت دارد؛ چون شانس پیدا کردن مخاطبان هدف برای کسب‌وکار ما در همه‌ی پلتفرم‌ها به یک اندازه نیست و فعالیت در همه‌ی بسترها می‌تواند علاوه بر صرف هزینه‌ی غیرضروری به شهرت برند نیز آسیب بزند.

خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال به مخاطب یاد می‌دهد که چطور باید با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرد، فرایند ایجاد اعتبار برای بیزینس‌ها چگونه است، پدیده‌ی تأثیرگذاری در فضای سوشال مدیا به چه شکل است و شبکه‌سازی چطور صورت می‌گیرد. این خلاصه کتاب صوتی، شامل یک فصل از کتاب بازاریابی دیجیتال است که نسخه‌ی کامل آن را انتشارات آوند دانش به شکل کتابی متنی منتشر کرده است.

خلاصه کتاب نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال را استودیو نوار در قالب کتاب صوتی منتشر کرده و ناشر متنی آن نیز انتشارات آوند دانش بوده است. نویسندگان این اثر راس هنبری و رایان دیس هستند. همچنین گویندگی خلاصه کتاب صوتی را سحر بیرانوند انجام داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌ دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر، نوشته‌ی راس هنبری و رایان دیس، برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

فرصت‌ها در رسانه‌های اجتماعی فوق‌العاده است اما گاهی ممکن است ترسناک به نظر بیاید. به‌طور کلی بازاریابی رسانه‌ی اجتماعی تفاوتی با انواع دیگر بازاریابی ندارد، اساساً روشی جدید برای مراوده با مشتریان، مشتریان احتمالی، افراد تاثیرگذار و همکاران است. در این کتاب گویا کمک می‌کنیم با این جنون کنار بیایید و برنامه‌ریزی کنید و استفاده از رسانه‌های اجتماعی را شروع کنید تا برای شرکتتان ارزش ایجاد کنید؛ می‌گوییم چطور مخاطب و فروش ایجاد کنید، تمرین کنید که در معرض دید قرار بگیرید، کاربردهای قدرتمند ابزارهای رصد کدام است، چه روش‌هایی برای تقویت مهارت به منظور جلب اعتماد مشتریان احتمالی وجود دارد، و چطور از اشتباه در رسانه‌های اجتماعی بپرهیزید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
68 دقیقه
نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.