معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی

چطور ایمیل‌هایی تنظیم کنیم که مشتریان و مخاطبان موردنظرمان را جلب و آن‌ها را مجاب کند که برای دفعات بعدی نیز به ما مراجعه کنند؟ خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی، به قلم راس هنبری و رایان دیس، تکنیک‌های لازم برای رسیدن به چنین هدفی را در اختیار ما قرار می‌دهند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی

«رمز موفقیت بازاریابی ایمیلی، ارسال به‌موقع ایمیل مناسب است.» راس هنبری (Russ Henneberry) و رایان دیس (Ryan Deiss) در خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی به ارائه‌ی چنین اصول و تکنیک‌هایی جهت بازاریابی موفق ایمیلی و اینترنتی می‌پردازند. این خلاصه کتاب صوتی، در واقع بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) است. در ابتدای خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی، راس هنبری و رایان دیس، دسته‌بندی منسجم و دقیقی از انواع ایمیل‌های تبلیغاتی و بازاریابی را در اختیار مخاطبان می‌گذارند. آن‌ها از انواع مختلف ایمیل‌های پروموشن، رابطه‌ای، واکنشی، اجتماعی، اتوماتیک و... نام می‌برند و در هر بخش از کتاب به معرفی یکی از آن‌ها، نحوه‌ی استفاده، ویژگی‌ها، مزایا و معایبشان می‌پردازند.

برای مثال راس هنبری و رایان دیس ایمیل‌های واکنشی را به این شکل معرفی می‌کنند: «این نوع ایمیل در واکنش به کاری که مشتری در خصوص برندتان انجام داده است، ارسال می‌شود. این ایمیل‌ها می‌تواند شامل تأیید سفارش، فاکتور، کد تخفیف، اعلان ارسال، تأیید ایجاد حساب کاربری، فایل بلیت‌های خریداری‌شده، یاداور رمز عبور و تأیید انصراف از دنبال کردن باشد.» درواقع در ایمیل‌های واکنشی شما با موقعیت خاص‌تر و مناسب‌تری روبه‌رو هستید. در این ایمیل‌ها شما می‌توانید مشتریانی که پیش از این، به هر دلیلی مجذوب تبلیغات، شرکت و برند شما شده‌اند را به انتخابشان مطمئن‌تر کنید. طبق بررسی‌های انجام‌گرفته، مشخص شده است که ایمیل‌های واکنشی در مقایسه با سایر ایمیل‌ها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند؛ چراکه در این مرحله با ارسال چنین واکنش‌هایی برای مشتریان، می‌توانید برند خود را در ذهن آن‌ها تبدیل به هویتی منحصربه‌فرد کنید.

هدف راس هنبری و رایان دیس در این کتاب، آموزش مخاطبان برای نوشتن، طراحی و ارسال ایمیل‌هایی تأثیرگذار و مشتری‌پسند است. دلیل تأکید آن‌ها بر تبلیغات به وسیله‌ی ایمیل، کاربرد فراوان این فضا در کشور آمریکاست؛ اما شما می‌توانید تکنیک‌های مطرح‌شده توسط آن‌ها را در هر پلتفرم و فضای دیگری نیز به کار ببرید. خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی را نشر صوتی استودیو نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سینا عمرانلو منتشر کرده و نسخه‌ی متنی آن را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل‌فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «اصول ارتباطات»، «ابرغذاها» و «ساخت ربات».

خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی برای مدیران و کارمندان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف و خصوصاً شاغلان بخش‌های تبلیغات و بازاریابی مناسب است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی می‌شنویم

ایمیل‌های پروموشن:

این ایمیل‌ها به مخاطبان و مشتریانی که در فهرست ایمیل شما هستند، پیشنهادی می‌دهد. این پیشنهاد ممکن است یکی از این موارد باشد: محتوای پروموشن، پیشنهاد خاصه مثل یک کاغذ سفید یا وبینار، معرفی برند، عرضه‌ی محصول، اعلام مناسبت‌ها، پیشنهادهای آزمایشی و غیره. ایمیل پروموشن از رایج‌ترین ایمیل‌های بازاریابی‌ست و این اصلاً عجیب نیست. چون شصت‌وشش درصد از مشتریان در نتیجه‌ی دریافت ایمیلِ پیام بازاریابی خرید می‌کنند، ما از عملکرد این نوع ایمیل‌ها مطمئن شده‌ایم. ایمیل‌های پروموشن ارزشی ارائه کرده و به فرایند فروش کمک می‌کند. این ایمیل‌ها برای ایجاد مخاطب، ماندگاری، وفاداری، جذابیت، پرورش، فروش و خریدهای گران‌تر است. مشکل اینجاست که خیلی از شرکت‌ها برای بازاریابی ایمیلی، فقط از این‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین فرصت‌های برقراری ارتباط با مشتری را که بسیار تأثیرگذار است از دست می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
61 دقیقه
بازاریابی ایمیلی
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بازاریابی ایمیلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.