معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

احتمالاً بسیاری از مخاطبان خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، اثر راس هنبری و رایان دیس، با گوش سپردن به این کتاب صوتی ابزارهایی را به دست می‌آورند که از مدت‌زمان کارهایشان در حوزه‌‌ی دیجیتال مارکتینگ می‌کاهد و در مقابل، بر کیفیت و بهره‌وری آن می‌افزاید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

امروزه هر شرکت موفق و هر مدیر یا کارمند هوشمندی می‌داند که برای بخش تبلیغات و بازاریابی خود، احتیاج به ایجاد یک شبکه‌ی اینترنتی قوی برای مشتریانش دارد. هرچه زمان جلوتر می‌رود کار ما برای فعالیت در این حوزه آسان‌تر می‌شود و امکانات بیشتری در اختیارمان قرار می‌گیرد. در حال حاضر برای انجام بسیاری از کارها دیگر نیازی نیست که از صفر تا صد آن را خودمان طراحی و پیاده کنیم. چراکه نرم‌افزارهای بازاریابی فراوانی طراحی شده‌اند که کار ما را آسان کرده و جلو می‌اندازند. راس هنبری (Russ Henneberry) و رایان دیس (Ryan Deiss) در خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال تلاش می‌کنند به ما در انتخاب نرم‌افزار مناسب برای پیشبرد کارهای بازاریابی مدنظرمان کمک کنند. این خلاصه کتاب صوتی، در واقع بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) است.

تعداد نرم‌افزارهای طراحی‌شده برای حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ رشد بسیار بالایی داشته‌اند. تاحدی‌که گاهی باعث گیج شدن کاربرانی می‌شوند که نمی‌دانند کدام یک برای حوزه‌ی کاری آن‌ها متناسب‌تر است. راس هنبری و رایان دیس در خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، با در نظر گرفتن همین نکته به شما در فرایند تصمیم گیری کمک می‌کنند. روش آن‌ها برای انتخاب و ارائه‌ی متناسب‌ترین نرم‌افزارهای بازاریابی، برشمردن ویژگی‌های مهم و ضروری آن‌هاست. برای مثال در بخشی از کتاب به معرفی ویژگی‌های ضروری یک هاست یا میزبان مناسب برای طراحی وب‌سایت می‌پردازند.

اگر قصد دارید برای کسب‌وکار خود وب‌سایتی طراحی کنید، باید اطلاعات کافی و مناسبی درباره‌ی شرکت‌های هاست داشته باشید. چراکه راه به‌صرفه‌تر برای راه‌اندازی سایت، استفاده از بسترهای این شرکت‌های میزبان است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و موفق نیز، سایت خود را از صفر تا صد طراحی نکرده‌اند و از یک هاست استفاده می‌کنند. راس هنبری و رایان دیس در این بخش از خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، ویژگی‌های مهم یک هاست را برمی‌شمرند تا مخاطبانشان قادر به انجام بهترین انتخاب باشند و بتوانند از سایت خود به‌عنوان پله‌ی موفقیت شرکتشان استفاده کنند.

خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال را نشر صوتی استودیو نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سینا عمرانلو منتشر کرده و نسخه‌ی متنی کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل‌فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی».

خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال برای کسانی که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، حاوی اطلاعات مفید و مناسبی است. برای ارتقای کسب‌وکار خود، می‌توانید از کلیدهای ارائه‌شده در این کتاب کمک بگیرید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

یک میزبان یا هاست اینترنتی، کسب‌وکاری‌ست که فایل‌های وب‌سایتتان را ذخیره می‌کند و وب‌سایتتان را روی اینترنت در دسترس قرار می‌دهد. اگرچه خودتان می‌توانید با برپایی یک سرور اینترنتی، وب‌سایت خود را ارائه دهید، اکثر شرکت‌ها مایلند از خدمات شرکت‌های میزبان اینترنتی استفاده کنند. ویژگی‌های بهترین میزبان‌های اینترنتی، عبارت است از:

زمان کارکرد چشم‌گیر: غیرفعال شدن وب‌سایت هزینه‌بر است. میزبان اینترنتی شما حتماً باید زمان کارکرد نودونه‌درصد یا بالاتر داشته باشد.

پشتیبانی: به دنبال میزبانی باشید که پشتیبانی مشتری بیست‌وچهارساعته و هرروزه را هم با تلفن و هم با لایوچت فراهم کند.

سرعت: مشتری و مشتری احتمالی‌تان انتظار بارگذاری سریع سایت را دارد و اگر این فرایند بیش از اندازه طول بکشد، افراد از ادامه‌ی کار صرف‌نظر می‌کنند.

امنیت: در جایگاه یک صاحب کسب‌وکار یا بازاریاب، آخرین چیزی که می‌خواهید با آن دست‌وپنجه نرم کنید، یک وب‌سایت هک‌شده است. میزبان شما باید به اندازه‌ی شما موضوع امنیت سایت را مهم بداند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
31 دقیقه
ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ده ابزار حیاتی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.